Przetargi.pl
Szkolenie dla osób pozostających bez zatrudnienia w ramach projektu Najlepsza inwestycja - nauka i praca w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - poddziałanie 6.1.1. - Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Ustawicznego w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Kamedulska 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 36 46 , fax. 87 566 36 46
  • Data zamieszczenia: 2010-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Ustawicznego w Suwałkach
    ul. Kamedulska 3 3
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 36 46, fax. 87 566 36 46
    REGON: 79106954200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cdniku.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenie dla osób pozostających bez zatrudnienia w ramach projektu Najlepsza inwestycja - nauka i praca w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - poddziałanie 6.1.1. - Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkoleń dla osób pozostających bez zatrudnienia. Zamówienie jest podzielone na 6 części. Część 1 - Kompleksowy kurs komputerowy grupa I i grupa II. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 240 godzin szkoleniowych (po 120 godzin w każdej grupie) z zakresu obsługi komputera, programów komputerowych, itp. w ramach projektu Najlepsza inwestycja - nauka i praca, w terminie: wrzesień - październik 2010 r., po uwzględnieniu szczegółowego harmonogramu zajęć, dla grupy 20 uczestników (po 10 osób w każdej grupie). Celem powyższych szkoleń jest przybliżenie uczestnikom projektu wiedzy z zakresu nowoczesnych technik komunikacyjno-informacyjnych, pracy z komputerem oraz umiejętności poruszania się i wykorzystywania Internetu. Wymagania w stosunku do trenerów: wykształcenie wyższe, informatyczne; ukończony kurs pedagogiczny; minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe; udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń komputerowych; referencje; umiejętności interpersonalne; komunikatywność; łatwość przekazywania wiedzy; wysoka kultura osobista; zaangażowanie; Oczekiwania: opracowanie programu zajęć; opracowanie raportu z przebiegu szkolenia po zakończeniu realizacji zajęć; wypełnianie kart trenerów; sprawdzanie obecności uczestników kursu na każdych zajęciach - obecność na zajęciach uczestnicy potwierdzają własnoręcznym podpisem na liście; przeprowadzanie testów poświadczających zdobywaną wiedzę; przygotowywanie własnych materiałów dydaktycznych; prezentacji (jako uzupełnienia do zakupionych materiałów szkoleniowych); Część 2 - Podstawowy angielski: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 120 godzin szkoleniowych z zakresu języka angielskiego na poziomie podstawowym w ramach projektu Najlepsza inwestycja - nauka i praca, w terminie: listopad - grudzień 2010 r., po uwzględnieniu szczegółowego harmonogramu zajęć, dla grupy 10 uczestników. Celem szkolenia jest przybliżenie uczestnikom projektu podstawowej wiedzy z zakresu języka obcego (język angielski), w tym. m.in. zasad gramatyki, pisowni, wymowy, itd. Wymagania w stosunku do trenerów: wykształcenie wyższe - dyplom z filologii angielskiej, amerykanistyki, dyplom absolwenta pedagogiki z certyfikatem potwierdzającym znajomość języka angielskiego (CAE, CPE, TOEFL, itp.); ukończony kurs pedagogiczny; minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe; referencje; umiejętności interpersonalne; komunikatywność; łatwość przekazywania wiedzy; wysoka kultura osobista; zaangażowanie; Oczekiwania: opracowanie programu zajęć; opracowanie raportu z przebiegu szkolenia po zakończeniu realizacji zajęć; wypełnianie kart trenerów; sprawdzanie obecności uczestników kursu na każdych zajęciach - obecność na zajęciach uczestnicy potwierdzają własnoręcznym podpisem na liście; przeprowadzanie testów poświadczających zdobywaną wiedzę; przygotowywanie własnych materiałów dydaktycznych, prezentacji (jako uzupełnienia do zakupionych materiałów szkoleniowych); Część 3 - Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych grupa I i grupa II: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 240 godzin szkoleniowych (po 120 godzin w każdej grupie) z zakresu zawodu sprzedawcy-handlowca z umiejętnością obsługi kasy fiskalnej w ramach projektu Najlepsza inwestycja - nauka i praca, w terminach: 1 grupa: listopad-grudzień 2010 r. i 2 grupa: styczeń - luty 2011 r., po uwzględnieniu szczegółowego harmonogramu zajęć, dla grupy 20 uczestników (po 10 osób w każdej grupie). Celem powyższych szkoleń jest przybliżenie uczestnikom projektu wiedzy z zakresu technik sprzedaży, obsługi kasy fiskalnej, prezentacji produktów, negocjacji z klientem, itp. Wymagania odnośnie trenerów: wykształcenie wyższe; ukończony kurs pedagogiczny; minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe; udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń sprzedawców; wiedza merytoryczna z określonego zakresu tematycznego; referencje; umiejętności interpersonalne; komunikatywność; łatwość przekazywania wiedzy; wysoka kultura osobista; zaangażowanie; Oczekiwania: opracowanie programu zajęć, opracowanie raportu z przebiegu szkolenia po zakończeniu realizacji zajęć, wypełnianie kart trenerów, sprawdzanie obecności uczestników kursu na każdych zajęciach - obecność na zajęciach uczestnicy potwierdzają własnoręcznym podpisem na liście, przeprowadzanie testów poświadczających zdobywaną wiedzę, przygotowywanie własnych materiałów dydaktycznych, prezentacji (jako uzupełnienia do zakupionych materiałów szkoleniowych); Część 4 - Kurs florystyczny z obsługą kasy fiskalnej: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 80 godzin szkoleniowych z zakresu florystyki i bukieciarstwa w ramach projektu Najlepsza inwestycja - nauka i praca, w terminie: kwiecień - maj 2011 r., po uwzględnieniu szczegółowego harmonogramu zajęć, dla grupy 10 uczestników. Celem szkolenia jest przybliżenie uczestnikom projektu wiedzy z zakresu umiejętności florystycznych, teorii florystyki, botaniki, wiązanek okolicznościowych, przygotowywania stroików, aranżacji wnętrz, itd. Wymagania odnośnie trenerów: wykształcenie wyższe (np. akademia sztuk pięknych); ukończony kurs pedagogiczny; minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kwiaciarni; udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu bukieciarstwa i florystyki; referencje; umiejętności interpersonalne; komunikatywność; łatwość przekazywania wiedzy; wysoka kultura osobista; zaangażowanie; Oczekiwania: opracowanie programu zajęć, opracowanie raportu z przebiegu szkolenia po zakończeniu realizacji zajęć, wypełnianie kart trenerów, sprawdzanie obecności uczestników kursu na każdych zajęciach - obecność na zajęciach uczestnicy potwierdzają własnoręcznym podpisem na liście, przeprowadzanie testów poświadczających zdobywaną wiedzę, przygotowywanie własnych materiałów dydaktycznych, prezentacji (jako uzupełnienia do zakupionych materiałów szkoleniowych); na zajęciach zostaną wykorzystane materiały szkoleniowe (podręczniki, ćwiczenia) oraz materiały na zajęcia praktyczne zakupione przez zamawiającego (po uprzednim uzgodnieniu z wykonawcą); Część 5 - Kucharz: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 140 godzin szkoleniowych (w tym 40 godzin zajęć teoretycznych i 100 godzin zajęć praktycznych) z zakresu przygotowania teoretycznego i praktycznego do zawodu kucharza w ramach projektu Najlepsza inwestycja - nauka i praca, w terminie: marzec - kwiecień 2011 r., po uwzględnieniu szczegółowego harmonogramu zajęć, dla grupy 10 uczestników. Celem szkolenia jest przybliżenie uczestnikom projektu wiedzy z zakresu technik gotowania, przepisów, prezentacji potraw, trendów sztuki kulinarnej na stołach, zapoznanie z zagadnieniami dotyczącymi m.in.: obróbki wstępnej surowców; technik sporządzania dań podstawowych, dań głównych i przekąsek; sporządzania deserów i napojów, itp. Wymagania dotyczące organizacji szkolenia: posiadanie własnego zaplecza/sal, które wykorzystane będą do realizacji zajęć; realizacja 140 godzin zajęć, w tym 40 teorii i 100 praktyki; zapewnienie trenerów, posiadających wykształcenie średnie lub zawodowe gastronomiczne (z tytułem co najmniej czeladnika) oraz min. 5 - letni staż pracy na stanowisku kucharza, posiadających uprawnienia pedagogiczne; zapewnienie odpowiedniego wyposażenia do organizacji zarówno zajęć teoretycznych i praktycznych; w okresie trwania zajęć wykonawca ma obowiązek zapewnić uczestnikom projektu warunki bezpieczeństwa oraz higieny pracy; Oczekiwania: opracowanie programu zajęć, opracowanie raportu z przebiegu szkolenia po zakończeniu realizacji zajęć, wypełnianie kart trenerów, sprawdzanie obecności uczestników kursu na każdych zajęciach - obecność na zajęciach uczestnicy potwierdzają własnoręcznym podpisem na liście, przeprowadzanie testów poświadczających zdobywaną wiedzę, przygotowywanie własnych materiałów dydaktycznych, prezentacji (jako uzupełnienia do zakupionych materiałów szkoleniowych); Na zajęciach zostaną wykorzystane materiały szkoleniowe (podręczniki, ćwiczenia) oraz materiały na zajęcia praktyczne zakupione przez zamawiającego (po uprzednim uzgodnieniu z wykonawcą). W miejscu organizacji zajęć szkoleniowych wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia plakatów/roll-up, które zostaną przekazane przez CDNiKU w Suwałkach (przekazanie materiałów informacyjno-promocyjnych nastąpi po podpisaniu umowy z wykonawcą). Część 6 - Kelner-barman z obsługą kas fiskalnych grupa I i grupa II: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 240 godzin szkoleniowych (po 120 godzin w każdej grupie; w tym 80 (40 x 2 grupy) godzin zajęć teoretycznych i 160 (80 x 2 grupy) godzin zajęć praktycznych) z zakresu przygotowania teoretycznego i praktycznego do zawodu kelnera-barmana w ramach projektu Najlepsza inwestycja - nauka i praca, w terminach: 1 grupa: październik - listopad 2010 r. i 2 grupa: marzec - kwiecień 2011 r. po uwzględnieniu szczegółowego harmonogramu zajęć, dla grupy 20 uczestników (po 10 osób w każdej grupie). Celem powyższych szkoleń jest przygotowanie słuchaczy do profesjonalnej obsługi konsumenta w zawodzie barman - kelner oraz zapoznanie z organizacją usług gastronomicznych. Wymagania dotyczące organizacji szkolenia: posiadanie własnego zaplecza/sal, które wykorzystane będą do realizacji zajęć; realizacja 240 godzin zajęć, w tym 80 teorii i 160 praktyki; zapewnienie trenerów (posiadających uprawnienia pedagogiczne), którzy w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadzili minimum 1 szkolenie, którego zakres tematyczny odpowiada tematyce stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia; zapewnienie odpowiedniego wyposażenia do organizacji zarówno zajęć teoretycznych i praktycznych; w okresie trwania zajęć wykonawca ma obowiązek zapewnić uczestnikom projektu warunki bezpieczeństwa oraz higieny pracy; Oczekiwania: opracowanie programu zajęć, opracowanie raportu z przebiegu szkolenia po zakończeniu realizacji zajęć, wypełnianie kart trenerów, sprawdzanie obecności uczestników kursu na każdych zajęciach - obecność na zajęciach uczestnicy potwierdzają własnoręcznym podpisem na liście, przeprowadzanie testów poświadczających zdobywaną wiedzę, przygotowywanie własnych materiałów dydaktycznych, prezentacji (jako uzupełnienia do zakupionych materiałów szkoleniowych); Na zajęciach zostaną wykorzystane materiały szkoleniowe (podręczniki, ćwiczenia) oraz materiały na zajęcia praktyczne zakupione przez zamawiającego (po uprzednim uzgodnieniu z wykonawcą). W miejscu organizacji zajęć szkoleniowych wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia plakatów/roll-up, które zostaną przekazane przez CDNiKU w Suwałkach (przekazanie materiałów informacyjno-promocyjnych nastąpi po podpisaniu umowy z wykonawcą). Zamawiający zastrzega, że może zmniejszyć lub zwiększyć liczbę osób realizujących kurs. Program szkolenia opracowany przez wykonawcę powinien zawierać w szczególności: 1. Szczegółowy konspekt do zajęć uwzględniający: treść programu, proponowaną liczbę godzin na poszczególne bloki tematyczne, ilość godzin praktycznych i teoretycznych ogółem, ilość godzin praktycznych i teoretycznych, przypadających na jednego uczestnika, informację o stosowanych metodach i technikach nauczania, informację o materiałach dydaktycznych, udostępnianych uczestnikom zajęć wraz z formą ich udostępnienia. 2. Informację dotyczącą: miejsca odbywania zajęć teoretycznych /opis sal do zajęć teoretycznych/jeżeli dotyczy, miejsca odbywania zajęć praktycznych /ilość stanowisk i ich dokładny opis oraz ich wyposażenie/, wykazu zaproponowanego sprzętu, przyrządów, urządzeń niezbędnych celem realizacji zamówienia, wykazu materiałów dydaktycznych, które otrzyma każdy uczestnik szkolenia wraz z formą udostępnienia. 3. Wykaz umiejętności i wiedzy, jaką nabędą uczestnicy szkolenia. 4. Proponowany system, czasu i terminu realizacji zajęć (rozkład zajęć). 5. Wzór świadectwa (certyfikatu lub zaświadczenia) ukończenia szkolenia. 6. Projekt ankiety dla uczestników szkolenia. 7. Sposób sprawdzania efektów szkolenia (egzamin). Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz.216 ze zmianami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.cdniku.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach