Przetargi.pl
Szkolenie

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Wieluń ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Okólna 7
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8434322 , fax. 043 8434322
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Wieluń
    ul. Okólna 7 7
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8434322, fax. 043 8434322
    REGON: 00527284900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-mgops.um.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem Zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. B dla 3 osób podopiecznych Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieluniu 2.Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia: 60 godz. (30 godzin teorii i 30 godzin praktycznej jazdy samochodem) na każdego uczestnika szkolenia. 3.Wykonawca będzie zobowiązany przeprowadzić szkolenie, zgłosić uczestników na egzamin w WORD oraz dokonać wpłaty za pierwszy egzamin (teoretyczny i praktyczny) wszystkich uczestników. 4.Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków przez cały okres trwania szkolenia. Koszt ubezpieczenia powinien być ujęty w koszcie szkolenia ogółem. W przypadku niedopełnienia obowiązku ubezpieczenia NNW Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki następstw niewywiązania się z przyjętego zobowiązania. 5.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom szkolenia podczas trwania zajęć teoretycznych przerw kawowych i obiadowych w ilości następującej - co najmniej 1 przerwa kawowa na 3 godziny trwania szkolenia teoretycznego, obiad każdego dnia szkolenia teoretycznego. Poczęstunek w czasie przerw kawowych powinien obejmować kawę, herbatę, zimne napoje i soki oraz słodycze w ilości odpowiedniej do liczby uczestników szkolenia, natomiast obiad powinien składać się z dwóch dań oraz kompotu. 6.Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić badanie ankietowe wszystkich uczestników szkolenia dotyczące weryfikacji poziomu zawartości merytorycznej zajęć a także jakości prowadzonych zajęć. Ankiety oraz ich analizę Wykonawca przekaże niezwłocznie Zamawiającemu. 7.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe, w tym materiały biurowe (notatnik formatu A5 oraz długopis - w ilości po 1 szt.). Materiały biurowe (notatnik i długopis) powinny obowiązkowo zawierać emblemat UE z dwoma podpisami oraz logo POKL. 8.Wykonawca jest zobowiązany do oznaczenia pomieszczenia, w którym będzie realizowane szkolenie poprzez wywieszenie czytelnej informacji zawierającej dwa podstawowe logotypy: logo PO KL oraz flagę Unii Europejskiej z dwoma podpisami oraz informacje o realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacja o współfinansowaniu powinna być umieszczona w widocznym miejscu i czytelna dla wszystkich osób uczestniczących w szkoleniu. 9.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w trakcie trwania szkolenia warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami przeciwpożarowymi. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dostarczenia uczestnikom szkolenia koniecznego sprzętu/odzieży ochronnej na czas trwania szkolenia. 10.Szkolenie winno kończyć się przeprowadzeniem egzaminu oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu potwierdzającego zakres szkolenia oraz umiejętności/uprawnienia zdobyte w związku z ukończeniem kursu. Wydane zaświadczenie powinno obowiązkowo zawierać dodatkowe informacje oraz LOGO, zgodnie z załączonym wzorem do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punktach VIII 1 a i d, dotyczącego posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności wymagane jest aby Wykonawca był ośrodkiem szkolenia kierowców i posiadał aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzonego przez starostę na podstawie art. 103 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, a także posiadał aktualny na 2009r. wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX 1 a. b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie VIII 1 b wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie przeprowadzania szkoleń, a także dysponowanie odpowiednim do rodzaju zamówienia potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia. Szkolenie musi być przeprowadzone przez instruktora spełniającego warunki określone w art. 105 ust. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, wpisanego do ewidencji instruktorów prowadzonej przez starostę na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, posiadającego ważną legitymację instruktora. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia oraz dokumentów, o których mowa w punkcie IX 1 b. c) W zakresie warunku wskazanego w punkcie VIII 1 c, dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie IX 1 c SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) Warunki szczegółowe określone w punkcie VIII 2 a - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności szkoleniowej, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Jednocześnie do oferty należy dołączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzonego przez starostę na podstawie art. 103 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, oraz dokument potwierdzający posiadanie aktualnego na 2009r. wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy, b) Warunki szczegółowe określone w punkcie VIII 2 b SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Jednocześnie do oferty należy dołączyć: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt poprzednim, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tzn. potwierdzone za zgodność kopie legitymacji instruktorów prowadzących szkolenie potwierdzających spełnianie przez instruktorów warunków określonych w art. 105 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym. c) Warunki szczegółowe określone w punkcie VIII 2 c SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-mgops.um.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach