Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 25 A
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 74-63-400 , fax. 076 74-63-401
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Jana Kilińskiego 25 A 25 A
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 74-63-400, fax. 076 74-63-401
REGON: 00404128900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lubin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szkolenia podopiecznych MOPS- w ramach projektu systemowego Aktywność miarą sukcesu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kształcenia w formie kursu lub kursu zawodowego dla podopiecznych MOPS, mieszkańców Lubina w wieku aktywności zawodowej, bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej. Realizacja zamówienia obejmuje siedem rodzajów szkoleń grupowych, dla których Wykonawca zapewnia programy nauczania, kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi odpowiadać wymaganiom określonym w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U.Nr 31, poz.216). Wykonawca w trakcie prowadzonego kursu winien zapewnić wszystkim uczestnikom codzienny catering w postaci ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata, soki, woda), kanapek i ciastek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Uczestniczenie w przetargu jest otwarte, na jednakowych warunkach dla wszystkich osób fizycznych i prawnych oraz wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, m.in.: -nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, -posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.O dopuszczeniu do udziału w postępowaniu lub wykluczeniu z niego a także o dokonaniu oceny spełniania wszystkich warunków decydować będzie Komisja przetargowa na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, a wymienionych w cz.IX SIWZ. Oświadczenia sporządzone przez składających ofertę podpisane muszą być przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy z datą złożenia lub przesłania oferty. 3.Kryteria dopuszczenia do uczestnictwa w przetargu lub wykluczenia z niego obowiązują wszystkich ubiegających się o udzielenie zamówienia, wszystkich partnerów występujących wspólnie. 4.Część lub całość zamówienia nie może być powierzone podwykonawcom.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz umożliwienia oceny, do oferty muszą zostać dołączone następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu -na formularzu wg załączonego wzoru nr 2 do SIWZ, 2.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na formularzu wg załączonego wzoru nr 3 do SIWZ, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp., 4.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, tj. od 2006 do 2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń grupowych o takim samym lub zbliżonym profilu kształcenia -na formularzu wg załączonego wzoru Nr 4 do SIWZ, 5.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -na formularzu wg załączonego wzoru Nr 5 do SIWZ, 6.opis warunków szkolenia i wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia materiałów, narzędzi i urządzeń -na formularzu wg załączonego wzoru Nr 6 do SIWZ, 7.program nauczania -na formularzu wg załączonego wzoru Nr 7 do SIWZ, 8.zaakceptowany -Wzór umowy- na formularzu wg załączonego wzoru Nr 8/ do SIWZ, 9.ewentualne pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lubin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi polegającej na realizacji szkolenia grupowego dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (RPO WD) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku od 30 roku życia, będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy w powiecie dzierżoniowskim pn. Kierowca operator wózków jezdniowych
Dodano: 2016-07-21 - Przetarg nieograniczony na organizację szkoleń dla osób bezrobotnych Powiatowego Urzędu Pracy w Oławie współfinansowanych z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 Oś priorytetowa 8 Rynek pracy ,Działanie 8.1 Projekty powiatowych urzędów pracy, Projekt pn. Aktywizacja osób powyżej 30 roku życia pozostających bez pracy w Powiecie Oławskim (II)
Dodano: 2016-07-04 - Realizacja szkolenia grupowego dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanego z Funduszu Pracy pn. Monter instalacji sanitarnych, gazowych, grzewczych, wentylacji oraz systemów energii odnawialnej
Dodano: 2016-05-31 - Realizacja 4 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy
Dodano: 2016-05-30 - Świadczenie usługi polegającej na realizacji 2 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, poddziałanie 1.1.2, projekt Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie Dzierżoniowskim (II)
Dodano: 2016-04-15 - Realizacja 8 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy
Dodano: 2016-04-08 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z zapewnieniem cateringu (dwudaniowego ciepłego posiłku), badań lekarskich, materiałów szkoleniowych i ubezpieczenia uczestników kursów zawodowych, realizowanych w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, który realizowany był przez Dolnośląską Wojewódzką Komendę OHP do dnia 30.06.2014 r. (na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr UDA-POKL.01.03.03-00-023/09 z dnia 15 maja 2009 r.).
Dodano: 2016-04-05 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w zawodzie spawacz MAG 135 wraz z zapewnieniem cateringu (dwudaniowego ciepłego posiłku), badań lekarskich, materiałów szkoleniowych i ubezpieczenia uczestników kursów zawodowych, realizowanych w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, który realizowany był przez Dolnośląską Wojewódzką Komendę OHP do dnia 30.06.2014 r. (na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr UDA-POKL.01.03.03-00-023-09 z dnia 15 maja 2009 r.).
Dodano: 2016-03-30 - Usługa szkoleniowa - Wizaż i stylizacja paznokci dla 10 osób
Dodano: 2015-11-13 - Usługa szkoleniowa - Wizaż i stylizacja paznokci dla 5 osób
Dodano: 2015-11-13