Przetargi.pl
Szkolenia pn: Profesionalny sprzedawca (techniki sprzedaży, obsługa kas fiskalnych + 2 tygodniowa praktyka) Pracownik do spraw kadr, płac + program Płatnik Catering - organizacja przyjęć okolicznościowych

Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Wojska Polskiego 40
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 384 20 41, 384 29 89 , fax. 0-71 384 20 41 wew. 13
  • Data zamieszczenia: 2010-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
    ul. Wojska Polskiego 40 40
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 384 20 41, 384 29 89, fax. 0-71 384 20 41 wew. 13
    REGON: 93210950500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenia pn: Profesionalny sprzedawca (techniki sprzedaży, obsługa kas fiskalnych + 2 tygodniowa praktyka) Pracownik do spraw kadr, płac + program Płatnik Catering - organizacja przyjęć okolicznościowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 1 Kod CPV - 80500000-9 Usługi szkoleniowe 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. (Profesjonalny sprzedawca (techniki sprzedaży, obsługa kas fiskalnych + 2 tygodniowa praktyka) dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Miliczu. 2.Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl). 3.Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu sprzedawcy. Szkolenie ma na celu nabycie umiejętności z zakresu obsługi klienta, nowoczesnych technik sprzedaży, rachunkowości handlowej i gospodarki kasowej, a także z zakresu obsługi kas fiskalnych oraz obsługi komputera w zakresie fakturowania. Praktyka zawodowa w placówkach handlowych przyczyni się do przybliżenia uczestnikom szkolenia pracy w zawodzie sprzedawca. 4.Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczeń zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216 z 2006r.). 5.Szkolenie w wymiarze 150 godzin wraz z egzaminem powinno odbywać się w systemie codziennym w dniach od poniedziałku do piątku i trwać nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, w wymiarze minimum 30 godzin tygodniowo. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy. 6.Godzina zegarowa to 60 minut obejmująca 45 minut zajęć edukacyjnych oraz średnio 15 minut przerwy, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędnych materiałów dydaktycznych, zawierających aktualny stan prawny, o tematyce zgodnej z kierunkiem szkolenia, zawierających zestaw ćwiczeń przygotowujących uczestników do egzaminu a także zestaw przyborów piśmienniczych (notatnik, długopis, ołówek i zakreślacz). 8.Miejsce organizacji szkolenia (zajęcia teoretyczne i praktyczne) - miasto Milicz - województwo dolnośląskie. 9.Termin realizacji zamówienia: 17.05.2010 r. - 18.06.2010 r. 10.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielnego stanowiska (tj. 10 stanowisk komputerowych z odpowiednim oprogramowaniem i min. 5 stanowisk z kasami fiskalnymi ) oraz odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także sprzętu i materiałów niezbędnych na czas trwania szkolenia, wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. 11.Wymagane jest aby szkolenie miało charakter aktywny, wymagający zaangażowania wszystkich uczestników szkolenia. 12.Zamawiający, czyli Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu przed rozpoczęciem szkolenia skieruje osoby bezrobotne na badania lekarskie i pokryje koszty tych badań. Pakiet II Kod CPV - 80500000-9 Usługi szkoleniowe 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. (Pracownik do spraw kadr, płac +program Płatnik) dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Miliczu. 2.Szkolenie ma na celu przygotowanie osób bezrobotnych do pracy na stanowiskach związanych z działami kadr i płac oraz praktycznych umiejętności posługiwania się programem Płatnik. 3.Program szkolenia musi być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl). 4.Program szkolenia powinien zawierać w szczególności moduły w zakresie: a)prawa pracy, b)ubezpieczeń społecznych, c)naliczania wynagrodzeń d)podatku dochodowego od osób fizycznych e)programu Płatnik. 5.Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczeń zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216 z 2006r.). 6.Szkolenie w wymiarze 120 godzin wraz z egzaminem powinno odbywać się w systemie codziennym w dniach od poniedziałku do piątku i trwać nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, w wymiarze minimum 30 godzin tygodniowo. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy. Godzina zegarowa to 60 minut obejmująca 45 minut zajęć edukacyjnych oraz średnio 15 minut przerwy, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędnych materiałów dydaktycznych, zawierających aktualny stan prawny, o tematyce zgodnej z kierunkiem szkolenia, zawierających zestaw ćwiczeń przygotowujących uczestników do egzaminu a także zestaw przyborów piśmienniczych (notatnik, długopis, ołówek i zakreślacz). 8.Miejsce organizacji szkolenia (zajęcia teoretyczne i praktyczne) - miasto Milicz - województwo dolnośląskie. 9.Termin realizacji zamówienia: 17.05.2010 r. - 11.06.2010 r. 10.Wykonawca zobowiązany do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielnego stanowiska (tj. 10 stanowisk komputerowych z odpowiednim oprogramowaniem) oraz odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny, zgodnie z obowiązującymi przepisami a także sprzętu i materiałów niezbędnych na czas trwania szkolenia, wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. 11.Wymagane jest aby szkolenie miało charakter aktywny, wymagający zaangażowania wszystkich uczestników szkolenia. Pakiet III Kod CPV - 80500000-9 Usługi szkoleniowe 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. (Catering - organizacja przyjęć okolicznościowych) dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Miliczu. 2.Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do prowadzenia firmy zajmującej się organizacją przyjęć okolicznościowych. 3.Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl). 4.Program szkolenia musi zawierać w szczególności moduły w zakresie: a)planowania cateringowego b)przygotowywania potraw i napojów c)sprzedaży oferty cateringowej d)form obsługi konsumenta ( systemy obsługi kelnerskiej, etykę zawodową, przygotowanie sali na przyjęcia, zaplanowanie jadłospisu, techniki noszenia tac, naczyń, podawanie potraw i napojów) e)obsługi przyjęć (bankiet zasadniczy, bankiet typu angielskiego, przyjęcie typu cocktail-party, przyjęcia różne) f)zarządzania usługą cateringową 5.Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczeń zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216 z 2006r.). 6.Szkolenie w wymiarze 150 godzin wraz z egzaminem (zajęcia teoretyczne i praktyczne) powinno odbywać się w systemie codziennym w dniach od poniedziałku do piątku i trwać nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, w wymiarze minimum 30 godzin tygodniowo. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy. Godzina zegarowa to 60 minut obejmująca 45 minut zajęć edukacyjnych oraz średnio 15 minut przerwy, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędnych materiałów dydaktycznych, zawierających aktualny stan prawny, o tematyce zgodnej z kierunkiem szkolenia, zawierających zestaw ćwiczeń przygotowujących uczestników do egzaminu a także zestaw przyborów piśmienniczych (notatnik, długopis, ołówek i zakreślacz). 8.Miejsce organizacji szkolenia (zajęcia teoretyczne i praktyczne) - miasto Milicz - województwo dolnośląskie. 9.Termin realizacji zamówienia: 01.06.2010 r. - 30.06.2010 r. 10.Wykonawca zobowiązany do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielnego stanowiska oraz odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny, zgodnie z obowiązującymi przepisami a także sprzętu i materiałów niezbędnych na czas trwania szkolenia, wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. 11.Wymagane jest aby szkolenie miało charakter aktywny, wymagający zaangażowania wszystkich uczestników szkolenia. 12.Zamawiający, czyli Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu przed rozpoczęciem szkolenia skieruje osoby bezrobotne na badania lekarskie i pokryje koszty tych badań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: posiadanie certyfikatu jakości usług
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupmilicz.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach