Przetargi.pl
SZKOLENIA INFORMATYCZNE

Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Mazowiecka 49A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6580202, 6580223 , fax. 056 6580201
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
    ul. Mazowiecka 49A 49A
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6580202, 6580223, fax. 056 6580201
    REGON: 87123456800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SZKOLENIA INFORMATYCZNE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów komputerowych dla osób bezrobotnych uczestniczących w projekcie JESTEŚMY AKTYWNI - DZIAŁAMY współfinansowanym jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz osób niepełnosprawnych w ramach środków PFRON oraz osób bezrobotnych w ramach środków Funduszu Pracy. Zamówienie składa się z 5 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą z poniższych części. Część 1. Kurs komputerowy na certyfikat ecdl (podstawowy) - dla 38 osób w 3 grupach (8, 15 i 15 osób) Część 2. Kurs komputerowy na certyfikat ecdl (Advanced) - dla 20 osób w 2 grupach szkoleniowych po 10 osób Część 3. EXCEL dla zaawansowanych - dla 10 osób Część 4. Grafika komputerowa oraz tworzenie stron internetowych - dla 10 osób Część 5.Obsługa komputera z internetem od podstaw z modułem warsztatów motywacyjnych i aktywnego poszukiwania pracy - dla 40 osób w 4 grupach po 10 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: a) uzyskali wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - art.20 ustawy z 20.04.2004 o promocji zatrudnienia instytucjach rynku pracy (Dz.U. nr 69, poz.415 z późn.zm.), 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst.art.24 ust.1 i 2 ustawy, 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza, że: w częściach 1 i 2: Kurs komputerowy na certyfikat ECDL (podstawowy), Kurs komputerowy na certyfikat ECDL (Advanced) a) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonawca zrealizował z należytą starannością z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem co najmniej dwa szkolenia w formie kursu - każdy o liczbie godzin zajęć minimum 100 i liczbie uczestników minimum 10 osób, b) dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 salami dydaktycznymi wyposażonymi w zestawy komputerowe w miejscu organizacji szkolenia z legalnym systemem operacyjnym Windows XP lub Windows Vista oraz niezbędnym oprogramowaniem, połączonymi w sieć z dostępem do Internetu; biurka i krzesła, tablicę naścienną lub flipchart, stojak na garderobę. c) dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 osobami posiadającymi min. dwuletni staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia i uprawnienia pedagogiczne, d) dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą certyfikat egzaminatora ECDL. w części 3 : EXCEL dla zaawansowanych a) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonawca zrealizował z należytą starannością z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem co najmniej dwa szkolenia w formie kursu - każdy o liczbie godzin zajęć minimum 60 i liczbie uczestników minimum 8 osób, b) dysponują lub będą dysponować salą dydaktyczną wyposażoną w zestawy komputerowe w miejscu organizacji szkolenia z legalnym systemem operacyjnym Windows XP lub Windows Vista oraz niezbędnym oprogramowaniem, połączonymi w sieć z dostępem do Internetu; biurka i krzesła, tablice naścienną lub flipchart, stojak na garderobę, c) dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 osobami posiadającymi min. dwuletni staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia i uprawnienia pedagogiczne. w części 4: Grafika komputerowa oraz tworzenie stron internetowych a) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonawca zrealizował z należytą starannością z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem co najmniej dwa szkolenia w formie kursu - każdy o liczbie godzin zajęć minimum 100 i liczbie uczestników minimum 10 osób, b) dysponują lub będą dysponować salą dydaktyczną wyposażoną w zestawy komputerowe w miejscu organizacji szkolenia z legalnym systemem operacyjnym Windows XP lub Windows Vista oraz niezbędnym oprogramowaniem, połączonymi w sieć z dostępem do Internetu; biurka i krzesła, tablice naścienną lub flipchart, stojak na garderobę, c) dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 osobami posiadającymi min. dwuletni staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia i uprawnienia pedagogiczne, w części 5: Obsługa komputera z internetem od podstaw z modułem warsztatów motywacyjnych i aktywnego poszukiwania pracy a) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonawca zrealizował z należytą starannością co najmniej dwa szkolenia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - kurs komputerowy - o liczbie godzin zajęć min.80 każdy dla min.10 osób każdy, a także 2 szkolenia z zakresu aktywnego poszukiwania pracy (lub taki moduł był zawarty w innych wykazanych szkoleniach). b) dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 salami dydaktycznymi wyposażonymi w zestawy komputerowe w miejscu organizacji szkolenia z legalnym systemem operacyjnym Windows XP lub Windows Vista oraz niezbędnym oprogramowaniem, połączonymi w sieć z dostępem do Internetu; biurka i krzesła, tablice naścienną lub flipchart, stojak na garderobę; salą dydaktyczną na zajęcia aktywizacyjne wyposażoną w biurka i krzesła, tablice naścienną lub flipchart, stojak na garderobę. c) dysponują lub będą dysponować co najmniej: 1 osobą posiadającą min. dwuletni staż pracy dydaktycznej związanej z prowadzeniem zajęć informatycznych i uprawnienia pedagogiczne, 1 osobą posiadającą licencję zawodową doradcy zawodowego nadaną przez wojewodę i doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu aktywnego poszukiwania pracy (tj. przeprowadzenie minimum 2 szkoleń grupowych w okresie ostatnich 3 lat). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach. Z treści tych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił postawione warunki. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje pomieszczeniami wykładowymi, których liczba i pojemność jest adekwatna do liczby części, których dotyczy złożona oferta oraz uwzględnia wielkość grup szkoleniowych danej części zamówienia. Dotyczy to również osób przewidzianych do prowadzenia zajęć.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków podmiotowych Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: a) Wypełniony druk FORMULARZ OFERTY (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do SIWZ). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru - potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, albo a) potwierdzona kopia aktu założycielskiego publicznej szkoły, placówki lub potwierdzona kopię wpisu do ewidencji niepublicznych szkół lub placówek, prowadzonej przez jednostkę samorządu terytorialnego zgodnie z przepisami o systemie oświaty, lub b) potwierdzona kopia decyzji ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego o uprawnieniu do prowadzenia studiów wyższych na określonym kierunku lub poziomie kształcenia. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, powyższy dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. c) Poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydanego na podstawie art.20 ust.4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2004 r. Nr 99, poz.1001 z późn.zm.). W przypadku zaświadczenia wystawionego przed 2009r. Wykonawca musi dołączyć oświadczenie stwierdzające, że zaświadczenie jest aktualne w 2009 roku, Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, powyższy dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. d) Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat szkoleń zgodnych z przedmiotem zamówienia - (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), wraz ze stosownymi dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi należyte zrealizowanie szkoleń. e) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). f) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt e) Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. g) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ), h) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt g), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie certyfikatów jakości usług
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach