Przetargi.pl
Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Saperów 24
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Saperów 24
    82-300 Elbląg
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie A Podstawy obsługi komputera dla 30osób Zadanie B Obsługa programów komputerowych stosowanych w kadrach dla 10 osób Zadanie C Obsługa programów komputerowych stosowanych w księgowości dla 10 osób Zadanie D Obsługa programów komputerowych stosowanych w magazynie dla 10 osób
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na każde z zadań (łącznie może złożyć 4 oferty i oferty powinny być tożsame z wymogami ujętymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiającego). 3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone. 4. Oferta oraz pozostałe załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W ofercie: wszelkie kserokopie winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem na każdej stronie. Natomiast pełnomocnictwa mogą być składane wyłącznie w formie oryginału lub jego odpisu poświadczonego notarialnie. 5. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych , zamawiający żąda do oferty załączenia n/w dokumentów : 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru sądowego albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. Nr 236, poz. 2365); 3.Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda do oferty załączenia n/w dokumentów : 1.Wykaz bazy techniczno-dydaktycznej niezbędnej do wykonania szkolenia (załącznik nr 6); 2.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (kadra podstawowa) wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje w zakresie realizowanych zajęć (załącznik nr 5) Ponadto do oferty wykonawca obowiązany jest załączyć n/w dokumenty stanowiące integralną częścią oferty : - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655z późniejszymi zmianami (załącznik nr 1). - wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (załącznik nr 2 ) - wypełniona PROGRAM SZKOLENIA (załącznik nr 3 ) - kalkulacja kosztów szkolenia (załącznik nr 4 ) Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione. Wykonawca dołącza do oferty w przypadku gdy chce otrzymać dodatkowe punkty przy ocenie oferty, opisanych w kryteriach oceny oferty w rozdziale XIII SIWZ - zaświadczenie (promesy zatrudnieniowe) od przyszłych pracodawców o chęci zatrudnienia osób bezrobotnych po ukończeniu przez nie szkolenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje kadry dydaktycznej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.elblag.up.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną