Przetargi.pl
szkolenia dla bezrobotnych

Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Okrzei 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8657410, 8657419 , fax. 074 8657434
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
    ul. Okrzei 8 8
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8657410, 8657419, fax. 074 8657434
    REGON: 98112912300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    szkolenia dla bezrobotnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych w ramach realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3 Buduj przyszłość współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w zakresie: Zadanie I - Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym + wymiana butli LPG dla 45 osób - Kłodzko, Zadanie II - Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym + wymiana butli LPG dla 45 osób, Zadanie III - Obsługa kasy fiskalnej + aktywne poszukiwanie pracy dla 36 osób - Kłodzko, Zadanie IV - Obsługa kasy fiskalnej + aktywne poszukiwanie pracy dla 24 osób, Zadanie V - Obsługa kadr z naliczaniem płac oraz księgowością skomputeryzowaną dla 30 osób, Zadanie VI -Zastosowanie komputera w pracy biurowej, obsługa Pakietu Office i internetu dla 15 osób, Zadanie VII - Zastosowanie komputera w pracy biurowej, obsługa Pakietu Office i internetu dla 30 osób, Zadanie VIII - Kosmetyczka ze stylizacją paznokci, wizażem i elementami przedsiębiorczości dla 24 osób, Zadanie IX -Operator maszyn do robót ziemnych dla 30 osób, Zadanie X - Spawanie: gazowe (311), elektrodą otuloną (111), TIG (141), MAG (135) dla 30 osób, Zadanie XI -Opiekunka środowiskowa dla 15 osób, Zadanie XII - Opiekunka dziecięca dla 15 osób
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane jest wniesienie wadium:dla zadania I - 1147 PLN, dla zadania II - 1147 PLN, dla zadania III - 486 PLN, dla zadania IV - 324 PLN, dla zadania V - 1530 PLN, dla zadania VI - 405 PLN, dla zadania VII - 810 PLN, dla zadania VIII - 936 PLN, dla zadania IX - 3060 PLN, dla zadania X - 6030 PLN, dla zadania XI - 405 PLN, dla zadania XII - 405 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy osiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy oraz wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia warunków jest złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedłożenie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych (zaświadczenie o kontynuacji działalności w 2009r.);wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie - zał. Nr 3 do SIWZ, w przypadku wskazania osób, którymi wykonawca będzie dysponował, należy przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w zależności od zakresu wykonywanych czynności w realizacji zamówienia należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że wskazane osoby posiadają odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje bądź doświadczenie zawodowe do przeprowadzenia zajęć oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (np. uprawnienia do prowadzenia nauki jazdy na wózkach jezdniowych); wykazu wykonanych usług - zał. Nr 4 do SIWZ, warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże zrealizowane (zakończone) co najmniej 1 szkolenie grupowe (minimum 10 osób w grupie) zgodne w nazwie z przedmiotem niniejszego zamówienia lub o tematyce porównywalnej do tytułu kursu; informację o posiadanej bazie dydaktycznej do przeprowadzenia szkolenia, należy m.in. podać ilość narzędzi i urządzeń, które będą wykorzystane do przeprowadzenia szkolenia, w przypadku wskazania narzędzi i urządzeń, którymi wykonawca będzie dysponował, należy przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednimi i w odpowiedniej ilości urządzeniami, narzędziami i materiałami zapewniającymi należyte wykonanie zadania; ponadto wykaże, że na każdego uczestnika kursu będzie przypadać osobne stanowisko komputerowe; kasy fiskalnej, jeśli kurs przewiduje takie zajęcia (zamawiający nie dopuszcza możliwości równoczesnej pracy 2 lub więcej osób przy komputerze czy kasie fiskalnej) a także przedłoży certyfikaty bazy do szkolenia, jeśli ustawy nakładają taki obowiązek, np. atest bazy do szkolenia spawaczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.klodzko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach