Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Kościuszki 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-74 8658179 , fax. 0-74 8658179
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Kościuszki 2 2
57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 0-74 8658179, fax. 0-74 8658179
REGON: 89072386400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.klodzko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
szkolenia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie na terenie miasta Kłodzka usług dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, korzystających z pomocy społecznej, beneficjentów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Projekt pn. Bądź aktywny, uwierz w siebie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w zakresie: Zadanie I - kurs: Bukieciarstwo w zakresie podstawowym - dla 22 osób, Zadanie II-kurs: Kucharz małej gastronomii - dla 15 osób, Zadanie III - kurs: Palacz kotłów c.o. na paliwa stałe, ciekłe i gazowe - dla 6 osób - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804200004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy posiadający aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia warunków jest złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedłożenie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych (zaświadczenie, bądź wydruk komputerowy o kontynuacji działalności w 2009 roku); wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie - zał. Nr 3 do SIWZ a w przypadku wskazania osób, którymi wykonawca będzie dysponował, należy przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w zależności od zakresu wykonywanych czynności w realizacji zamówienia należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że wskazane osoby posiadają odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje bądź doświadczenie zawodowe do przeprowadzenia zajęć; wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń grupowych o tematyce wskazanej w tytule kursu - zał. Nr 4 do SIWZ, warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże zrealizowane (zakończone) co najmniej 1 szkolenie grupowe (minimum 10 osób) zgodne w nazwie z przedmiotem niniejszego zamówienia lub o tematyce porównywalnej do tytułu kursu; informację o posiadanej bazie dydaktycznej do przeprowadzenia szkolenia, należy m.in. podać nazwę i ilość sprzętu bądź urządzeń, które będą wykorzystane do przeprowadzenia szkolenia, a w przypadku wskazania narzędzi i urządzeń, którymi wykonawca będzie dysponował, należy przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże, iż dysponuje odpowiednimi i w odpowiedniej ilości, urządzeniami , sprzętem, narzędziami i materiałami zapewniającymi należyte wykonanie zadania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.klodzko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zapewnienie uczestnikom projektu Grant Plus dostępu do gotowych szkoleń e-learningowych z podziałem na zadania DU-Z.272.28.2014
Dodano: 2014-03-12 - Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej oraz usługi szkoleniowej na potrzeby realiza-cji projektu Super Szkoła - innowacyjne metody nauczania w Gimnazjum Publicznym im. Wł. St. Reymonta w Kłodzku
Dodano: 2013-03-07 - Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej oraz usługi szkoleniowej na potrzeby realizacji projektu Super Szkoła - innowacyjne metody nauczania w Zespole Szkół w Wojborzu
Dodano: 2013-03-07 - Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej oraz usługi szkoleniowej na potrzeby realizacji projektu Super Szkoła - innowacyjne metody nauczania w szkołach podstawowych w Jaszkowej i Krosnowicach.
Dodano: 2013-03-06 - OPRACOWANIE KONCEPCJI FUNKCJONOWANIA E-LEARNINGU NA UCZELNI, REGULAMINU I PROCEDUR KORZYSTANIA Z ZASOBÓW ON-LINE, MATERIAŁÓW WEJŚCIOWYCH DO TWORZENIA KURSÓW ORAZ PRZEPROWADZENIE KURSÓW DOSZKALAJĄCYCH DLA OSÓB TWORZĄCYCH KURSY ON-LINE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU pt. WYŻSZA SZKOŁA OFICERSKA WOJSK LĄDOWYCH- BEZPIECZNE PAŃSTWO współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego nr sprawy 02/PN/2013
Dodano: 2013-01-07 - Wykonanie usługi- innowacyjne formy nauczania - opracowanie 6 przedmiotów zajęć metodą e-learningową w ramach projektu pt.: Kształcenie ustawiczne w Powiecie Górowskim
Dodano: 2012-10-31 - OPRACOWANIE KONCEPCJI FUNKCJONOWANIA E-LEARNINGU NA UCZELNI, REGULAMINU I PROCEDUR KORZYSTANIA Z ZASOBÓW ON-LINE, MATERIAŁÓW WEJŚCIOWYCH DO TWORZENIA KURSÓW ORAZ PRZEPROWADZENIE KURSÓW DOSZKALAJĄCYCH DLA OSÓB TWORZĄCYCH KURSY ON-LINE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU pt. WYŻSZA SZKOŁA OFICERSKA WOJSK LĄDOWYCH- BEZPIECZNE PAŃSTWO współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego nr sprawy 56/PN/2012
Dodano: 2012-09-11 - Nagrania lektorskie tekstu do 15 kursów e-learningowych w języku polskim i angielskim o tematyce ekonomicznej
Dodano: 2012-06-29 - szkolenie dla bezrobotnych
Dodano: 2012-06-01 - szkolenia dla bezrobotnych
Dodano: 2012-03-15