Przetargi.pl
Szkoła Podstawowa w Psarach – zalecenia p-poż

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Marszałka Piłsudskiego 14
    32-540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
    REGON: 52723300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkoła Podstawowa w Psarach – zalecenia p-poż
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: Przebudowę budynku szkoły wraz z instalacjami wewnętrznymi w celu dostosowania budynku do wymagań z zakresu ochrony p-poż. A. Prace rozbiórkowe - rozbiórka fragmentu izolacji termicznej - demontaż okładzin ścian, ścianek działowych w konstrukcji szkieletu drewnianego i PCV - demontaż wykładzin PCV - demontaż drzwi - rozbiórka fragmentu stropu celem wykonania otworu pod okno dymowe oraz właz strychowy B. Prace montażowe - montaż izolacji termicznej niepalnej na fragmencie ściany - montaż drzwi - montaż wyłazów strychowych - budowa ścianek działowych w konstrukcji GK - montaż wykładzin PCV - montaż przepustów PPOŻ - montaż systemu oddymiania grawitacyjnego - montaż systemu czujek autonomicznych - montaż dodatkowych opraw awaryjnego świetlenia ewakuacyjnego - dostosowanie bramy wjazdowej celem zwiększenia światła przejazdu dla wozu strażackiego - opracowanie instrukcji p. poż. wraz z wyposażeniem obiektu w sprzęt p.poż. - wykonanie dokumentacji odbiorowej zawierającej wszelkie niezbędne protokoły, atesty, deklaracje zgodności , gwarancje producenta na zastosowane materiały oraz oświadczenie kierownika robót o zakończeniu robót budowlanych Kod CPV 45453000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45316000-5, 54312100-8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) projekt budowlany b) projekt wykonawczy c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót d) przedmiary robót Zamawiający przyjmuje ryczałtowa formę wynagrodzenia. Załączone do SIWZ przedmiary robót należy traktować jedynie jako informację, która orientacyjnie określa zakres robót objęty przedmiotowym zadaniem. Nie mogą więc one stanowić podstaw do roszczeń z tytułu dodatkowych robót budowlanych wynikłych w trakcie realizacji zamówienia (nie należy interpretować przedmiarów jako ścisłego odwzorowania dokumentacji projektowej) oraz ścisłego określenia wartości i zakresu zadania. Za podstawę określenia wartości i zakresu zadania inwestycyjnego należy przyjąć opracowaną dokumentacją projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, pomocniczych przedmiarach robót budowlanych oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych będących załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca udzieli na zrealizowane prace minimum 36 miesięcznej gwarancji. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: - organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów - ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy - zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych - zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia - po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia - odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. 2)Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. 3)Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. 4)Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - zał. 1a do siwz- jeżeli dotyczy - należy złożyć wraz z ofertą. 5)W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). 6)Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul. Rynek 18, II piętro pok. nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach