Przetargi.pl
Szkoła Podstawowa nr 24, Rybnik, ul. Leopolda Staffa 42a, dzielnica Popielów – demontaż istniejącej konstrukcji boksów stalowych wraz z remontem pomieszczenia szatni (budżet obywatelski) w ramach projektu obywatelskiego pod nazwą „Szafka dla każdego ucznia”

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2019-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 27625543000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkoła Podstawowa nr 24, Rybnik, ul. Leopolda Staffa 42a, dzielnica Popielów – demontaż istniejącej konstrukcji boksów stalowych wraz z remontem pomieszczenia szatni (budżet obywatelski) w ramach projektu obywatelskiego pod nazwą „Szafka dla każdego ucznia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejącej konstrukcji boksów stalowych wraz z remontem pomieszczenia szatni (budżet obywatelski) w ramach projektu obywatelskiego pod nazwą „Szafka dla każdego ucznia” w Szkole Podstawowej nr 24, 44-270 Rybnik, ul. Leopolda Staffa 42a, dzielnica Popielów. Przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Ogólny zakres robót: 1. Roboty remontowe – ogólnobudowlane: - rozbiórka istniejących boksów szatniowych wraz z ławeczkami i wieszakami; - wyniesienie z budynku materiałów z rozbiórki (boksy szatniowe, ławeczki z wieszakami) wraz z załadunkiem na środek transportowy, wywóz i utylizacja na wybrane przez siebie składowisko (skup złomu) – uzyskaną kwotę ze sprzedaży złomu należy przekazać dyrekcji szkoły; - odbicie i uzupełnienie zawilgoconych (zmurszałych, zagrzybionych) tynków ścian wraz z ich odgrzybieniem poprzez przesmarowanie powierzchni po odbitych tynkach środkiem przeciwgrzybicznym; - miejscowa naprawa posadzek lastrykowych poprzez ich uzupełnienie, w miejscach po demontowanych boksach szatniowych i ławkach z wieszakami; - miejscowa naprawa ścian i sufitów w miejscach po zdemontowanych boksach szatniowych i konstrukcji ławek z wieszakami; - przygotowanie powierzchni tynków ścian i sufitów z poszpachlowaniem nierówności; - gruntownie tynków ścian i sufitów przed robotami malarskimi; - dwukrotne malowanie tynków ścian i sufitów farbami emulsyjnymi; - malowanie lamperii; - wyniesienie gruzu z budynku wraz z załadunkiem na środek transportowy, wywóz i utylizacja na wybrane przez siebie składowisko. 2. Roboty instalacji elektrycznej: - montaż okablowania dla zasilania pompy wraz z podłączeniem do istniejącej tablicy rozdzielczej. 3. Roboty odwadniające piwnic: - wykonanie studni drenażowej o śr. Φ 500, głębokości 1,0 m wraz z włazem żeliwnym typu A15; - wykonanie drenażu podposadzkowego z sączków drenarskich PCV śr. Φ100 obsypanego żwirem w otulinie; - zakup i montaż zatapialnej pompy odwadniającej do montażu stałego (wolnostojąca), przeznaczona do wody drenażowej i szarej zabrudzonej z kablem długości L=10m; - wykonanie przewodu tłocznego PP Φ 40mm o długości L=15,0 m i podłączenie do przewodu kanalizacyjnego Φ110. UWAGA: Zakres oferowanych przez Wykonawcę robót obejmować winien całość prac opisanych w przedmiarze, a także prace towarzyszące - nieopisane w przedmiarach, lecz wynikające z zaoferowanej przez Wykonawcę technologii robót, których koszt winien być ujęty w kosztach ogólnych (pośrednich) wyceny ofertowej. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i zabudowane urządzenia. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnym zmian w zakresie dostępności do obiektu, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie prac rozbiórkowych i demontażowych, - wykonanie prac murarskich i tynkarskich, - wykonanie prac wykończeniowych, - wykonanie instalacji elektrycznych, - wykonanie instalacji sanitarnych. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 6. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach