Przetargi.pl
Szkoła Podstawowa nr 13 w Gliwicach przy ul. J. Elsnera 25 - modernizacja kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z zagospodarowaniem terenu

Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 032 2385442 , fax. +48 032 2314058
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów
    ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. +48 032 2385442, fax. +48 032 2314058
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkoła Podstawowa nr 13 w Gliwicach przy ul. J. Elsnera 25 - modernizacja kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy wykonania następującego asortymentu robót: Zagospodarowanie terenu ETAP 1: * rozbiórka istniejących chodników oraz drogi dojazdowej, * rozebranie istniejącego ogrodzenia placówki w tym bramy, furtki, słupki i mur oporowy ogrodzenia frontowego: Etap1, Etap2, * usunięcie warstw gleby w miejscach projektowanego parkingu, drogi pożarowej, chodników wraz z utwardzeniem terenu, * wywóz gruzu i utylizacja, * wykonanie ogrodzenia całego terenu, wraz z piłkochwytami dla boiska wielofunkcyjnego, * wykonanie drogi pożarowej wraz zjazdem i miejscami postojowymi, * wykonanie wiat dla stanowisk rowerowych, ogrodzenia, * wykonanie wymiany nawierzchni drogi dojazdowej, * wykonanie traktów pieszych, placów gospodarczych, dróg dojazdowych i elementów zagospodarowania terenu, * ułożenie trawy z rolki, * odnowienie murka osłaniającego śmietnik, * przebudowę schodów wejść głównych do budynków szkoły Nr 2 i 3, * wydzielenie strefy pożarowej w budynku szkoły, * wycinka i nasadzenia (krzewy). Roboty instalacyjne: * wybudowanie sieci kanalizacyjnych dla połączenia budynków Szkoły i przedszkola do istniejących sieci kanalizacyjnych , * wykonanie przyłącza sieci kanalizacji deszczowej, * demontaż istniejącej starej kanalizacji, * podłączenie drenażu opaskowego budynku do kanalizacji deszczowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Opis robót - modernizacja schodów wejścia głównego do budynków Szkoły Podstawowej nr 13 - budynek nr 2 (Biblioteka) oraz budynek nr 3 (Szkoła). Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29-31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Inne wymagania: 1. Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. 2. Obowiązek prowadzenia dziennika budowy zgodnie z decyzją administracyjną AB-7353/1711/6/2011 z dnia 09.03.2012 r. 3. Wykonawca sporządzi w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy harmonogram rzeczowo-finansowo terminowy dla przedmiotu umowy w kwotach brutto. Harmonogram powinien przedstawiać realizację przedmiotu umowy w miesięcznych okresach rozliczeniowych z podsumowaniem kwot pozycji harmonogramu w każdym z miesięcy. W harmonogramie należy uwzględnić wykonanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej w terminie do 31 sierpnia 2012 r. UWAGA: Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania Etapu II, w tym: zagospodarowania terenu, boiska oraz jego oświetlenia. Wymagany okres gwarancji i rękojmi: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 40.000,00 (czterdzieści tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach