Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48 032 2385442 , fax. +48 032 2314058
- Data zamieszczenia: 2010-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów
ul. Zwycięstwa 21 21
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. +48 032 2385442, fax. +48 032 2314058
REGON: 27625533500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szkoła Podstawowa nr 12, ul. Kopernika 63 - modernizacja boisk szkolnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja terenu sportowo-rekreacyjnego przy budynku Szkoły Podstawowej nr 12 w Gliwicach, ul. Kopernika 63, 44-100 Gliwice Zamówienie dotyczy wykonania następującego asortymentu robót: 1. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 2. Roboty odwadniające: wykonanie drenażu francuskiego z sączkiem perforowanym oraz odwodnień liniowych; 3. Wykonanie następujących obiektów sportowych: - boisko do piłki ręcznej o wym. 1800 x 3300 cm o nawierzchni poliuretanowej; - boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej: boisko do koszykówki o wym. 1700 x 3000 cm boisko do piłki siatkowej o wym. 1300 x 2400 cm - bieżni prostej 100 m pięciotorowej o nawierzchni szutrowej; - skocznia w dal o nawierzchni poliuretanowej wraz z zeskocznią; - rzutnia do pchnięcia kulą o nawierzchni szutrowej wraz z kręgiem rzutu; - boisko do siatkówki plażowej o wymiarach 1400 x 2200 cm. 4. Wykonanie ciągów pieszych z kostki brukowej wraz z montażem ławek i koszów na śmieci; 5. Rekultywacja terenów zielonych - wykonanie trawników dywanowych z rolki; 6. Wykonanie powykonawczego operatu geodezyjnego; 7. Wywóz i utylizacja odpadów. Inne wymagania: - przy przygotowywaniu oferty należy uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, - wykonanie rekultywacji terenów zielonych - trawa z rolki Założenia do harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego: - harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy należy opracować w rozbiciu na 4 kolejno następujących po sobie miesięcy bez określania lat i nazw miesięcy - w przypadku przedłożenia harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego z podaniem lat i nazw miesięcy zamawiający uzna, że wykonawca określił ilość (liczbę) kolejno następujących po sobie miesięcy liczonych od daty zawarcia umowy. Wymagany okres gwarancji i rękojmi. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20 000,00PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia polegających na budowie lub modernizacji obiektów sportowych o nawierzchniach sztucznych o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł (brutto) każda. w przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie podlega sumowaniu. 2. Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, 3. Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz który przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego; - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych oraz który przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego;. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu. 4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w niżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ, - oświadczenie zawarte w ZAŁACZNIKU NR 3, potwierdzające że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, - wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, Dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty określone powyżej dotyczące tego podmiotu. Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru, - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: ~ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert, ~ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert, b) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. a. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż w terminach określonych w ppkt. a).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa bazy sportowej na terenie MOSIR w Piekarach Śląskich przy ul. Olimpijskiej 3 - etap I
Dodano: 2016-07-25 - BUDOWA PEŁNOWYMIAROWEJ HALI SPORTOWEJ W JAWORZU
Dodano: 2016-07-25 - Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego oraz remont boiska sportowego w Łękawicy
Dodano: 2016-07-18 - Budowa boiska, bieżni oraz skoczni w dal przy budynku III Liceum Ogólnokształcącego w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-07-06 - Budowa boiska o nawierzchni poliuretanowej przy Zespole Szkół i Placówek Oświatowych w Bielsku-Białej, ul. Lompy 10
Dodano: 2016-05-25 - Budowa torów rowerowych typu pumptrack w trzech lokalizacjach przy ulicach: Norwida 10, Gwareckiej 2 i Energetyków w Rudzie Śląskiej wraz z wykonaniem projektu
Dodano: 2016-05-06 - Realizacja zadań p.n.: Budowa boisk, bieżni, zjazdu publicznego i utwardzenie terenu Część 1 - Budowa bieżni ze skocznią w dal przy Szkole Podstawowej Nr 1, ul. Księżycowa 6 w Częstochowie; Część 2 - Budowa boiska przy Gimnazjum nr 7 im. Ildefonsa Gałczyńskiego, ul. Zamenhofa 23 w Częstochowie; Część 3 - Budowa boiska przy Gimnazjum nr 17 im. Huberta Wagnera, ul. Legionów 23 w Częstochowie; Część 4 - Budowa zjazdu publicznego z ulicy Czołgistów wraz z utwardzeniem terenu przy Gimnazjum nr 16, ul. Ułańska 5 w Częstochowie
Dodano: 2016-05-06 - Wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kłobucku
Dodano: 2016-04-15 - Budowa boiska sportowego na terenie Zespołu Szkół nr 6 przy al. Piłsudskiego.
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa istniejących boisk asfaltowych na boisko o nawierzchni poliuretanowej przy Liceum Ogólnokształcącym nr 1 w Bielsku-Białej, ul. Listopadowa 70.
Dodano: 2016-04-11