Przetargi.pl
Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A - budowa hali sportowej

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2021-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A - budowa hali sportowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania p.n. „Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A – budowa hali sportowej”, w ramach którego przewiduje się wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku szkoły o salę gimnastyczną oraz windę wraz z budową instalacji wentylacji mechanicznej, przebudową i budową kanalizacji deszczowej i zewnętrznej instalacji sanitarnej oraz infrastrukturą drogową na działkach nr 210, 247, 248, 249, 250, 253, 1227, obręb Trynek w Gliwicach, wraz z robotami towarzyszącymi, a w szczególności: a) roboty rozbiórkowe, przygotowawcze, wycinka drzew zgodnie z decyzjami wyszczególnionymi we wzorze umowy §1 ust. 3 lit. d), b) budowa Hali gimnastycznej wraz z miejscem pod ściankę wspinaczkową (ścianka wspinaczkowa poza zakresem opracowania), z zapleczem szatniowo-sanitarnym oraz szybem windowym z windą obsługującą istniejącą część budynku szkoły, c) wykonanie instalacji sanitarnych wewnętrznych (inst. wodno-kanalizacyjne, grzewcze, wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej), d) przebudowa kanalizacji zewnętrznej: deszczowej i sanitarnej, e) wykonanie zasilania w energię elektryczną wraz z rozdzielnicą elektryczną, przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu, instalacją oświetlenia budynku, oświetleniem zewnętrznym, instalacją gniazd wtykowych oraz instalacją odgromową i uziemiającą, f) usunięcie istniejących kolizji z siecią elektroenergetyczną Tauron Dystrybucja SA, g) budowa ogrodzenie terenu szkoły wraz ze szlabanem parkingowym, h) wykonanie elementów małej architektury, i) wyposażenie Hali sportowej z zapleczem szatniowo-sanitarnym (dostawa i zabudowa zgodnie z dokumentacją projektową), j) wykonanie miejsca gromadzenia odpadów stałych, k) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (ciągi piesze, pieszo-jezdne, droga pożarowa, miejsca postojowe), l) wykonanie nawierzchni z geokraty, płyt betonowych ażurowych oraz dróg z asfaltobetonu, m) przeniesienie 3 garaży o konstrukcji stalowej, n) rekultywacja terenów zielonych, o) wykonanie nasadzeń drzew zgodnie z decyzjami wyszczególnionymi we wzorze umowy §1 ust. 3 lit. d), p) uzyskanie przez Wykonawcę na swój koszt w imieniu Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na użytkowanie dla przedmiotowych obiektów, q) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) dokumentacji projektowej składającej się z: wielobranżowego projektu budowlanego, wydanej na jego podstawie decyzji nr 1631/2019 z dnia 04.11.2019 o pozwoleniu na budowę instalacji pn.”Przebudowa i rozbudowa budynku szkoły o sale gimnastyczną oraz windę wraz z budowa instalacji wentylacji mechanicznej, przebudową i budową kanalizacji deszczowej i zewnętrznej instalacji sanitarnej oraz infrastruktura drogową na działkach nr 210, 247, 248, 249, 250, 253, 1227, obręb Trynek w Gliwicach, w ramach zadania pn. "Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A – budowa hali sportowej”, wraz z decyzją Prezydenta Miasta z 14.02.2020 r. przenoszącą ww. decyzję na Miasto Gliwice oraz wielobranżowego projektu wykonawczego, wielobranżowej specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentów formalnych; b) dokumentacji projektowej składającej się z: dokumentacji dotyczącej zgłoszenia robót budowlanych „Przebudowy i zabezpieczenia kabli elektroenergetycznych SN oraz nN”, wydanej na jej podstawie informacji z dnia 03.09.2020 o nie wniesieniu sprzeciwu przez organ architektoniczno-budowlany na ww. realizację zakresu stanowiącego uzupełnienie zadania ”Przebudowa i rozbudowa budynku szkoły o sale gimnastyczną oraz windę wraz z budowa instalacji wentylacji mechanicznej, przebudową i budową kanalizacji deszczowej i zewnętrznej instalacji sanitarnej oraz infrastruktura drogową na działkach nr 210, 247, 248, 249, 250, 253, 1227, obręb Trynek w Gliwicach, w ramach zadania pn. "Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A – budowa hali sportowej”, oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentów formalnych; c) wzorze umowie i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; d) decyzjach zezwalających na wycinkę drzew (decyzja nr 786/OS/2020 z dnia 11.03.2020 oraz decyzji nr 1207/OS/2020 z dnia 21.04.2020). Zamawiający uzyskał decyzję zezwalającą na wycinkę drzew (decyzja nr 786/OS/2020 z dnia 11.03.2020 r. oraz decyzja nr 1207/OS/2020 z dnia 21.04.2020 r. ). Biorąc pod uwagę powyższe Wykonawca składając swoją ofertę musi uwzględnić wypełnienie wymagań które zostały ujęte w decyzjach na wycinkę w terminach wskazanych w decyzji: - wykonanie wycinki drzew zgodnie z ww. decyzjami; - wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnie z ww. decyzjami, - przygotowanie zgłoszenia wykonania nasadzeń do organu, który wydał decyzje na minimum 10 dni przed terminem wskazanym w ww. decyzjach, - przeprowadzenie wszelkich niezbędnych zabiegów pielęgnacyjnych w celu utrzymania żywotności nasadzonych drzew w okresie min. 3 lata od daty dokonania odbioru końcowego całości prac związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia. Zamawiający jest w trakcie zawierania umowy kolizyjnej z Tauron Dystrybucja S.A. dla zakresu dotyczącego "Przebudowy i zabezpieczenia kabli elektroenergetycznych SN i nN". Uwaga: 1. Zgodnie z Oświadczeniem zespołu projektowego z dnia 13.02.2020r Dokumentacja projektu wykonawczego stanowić będzie podstawę realizacji inwestycji, a wprowadzone w projekcie wykonawczym zmiany z punktu widzenia prawa budowlanego są nieistotne w stosunku do zatwierdzonego projektu budowlanego. 3. Zamawiający informuje, że Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest na teren inwestycji dostarczyć i zamontować elementy ponadnormatywne (elementy o długości ponad 20 mb), na własny koszt i w terminie określonym w umowie. 4. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych , a zwłaszcza art. 29 do 31. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Zamawiający uzna certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę. II. Inne wymagania Zamawiającego: 2.1. Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych i dostosuje do niej sposób realizacji robót budowlanych. 2.2. Wykonawca musi zorganizować teren budowy w taki sposób, by umożliwić jednostce oświatowej prowadzenie swojej działalności. Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 2.3. Wykonawca sporządzi harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenie jak powyżej i być sporządzony wg. wzoru załączonego do SIWZ. 2.4. Zamawiający przewiduje zaangażowanie podmiotu zewnętrznego w funkcji Inżyniera Kontraktu do działania w imieniu Miasta - jako inwestora zastępczego w zakresie nadzorowania budowy i rozliczania kosztów robót. W przypadku ustanowienia Inżyniera Kontraktu Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z Inżynierem kontraktu i wybranymi inspektorami nadzoru inwestorskiego. 2.5. Wykonawca będzie utrzymywał możliwość przejazdu oraz zapewnieni dojazd dla Straży Pożarnej oraz innych służb ratowniczych do budynku szkoły celem umożliwienia przeprowadzenia ewentualnej akcji ratowniczo-gaśniczej. Wymagany termin gwarancji: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym termin gwarancji musi być równy terminowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym termin rękojmi musi być równy terminowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach