Przetargi.pl
SZKOŁA ĆWICZEŃ W SUCHYM LESIE – GRAFICZNE OPRACOWANIE OBUDOWY DYDAKTYCZNEJ I REALIZACJA SZKOLNYCH DYDAKTYCZNYCH FILMÓW EDUKACYJNYCH

Gmina Suchy Las ogłasza przetarg

  • Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8926250 , fax. 61 8125212
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchy Las
    ul. Szkolna 13
    62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8926250, fax. 61 8125212
    REGON: 54933500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchylas.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SZKOŁA ĆWICZEŃ W SUCHYM LESIE – GRAFICZNE OPRACOWANIE OBUDOWY DYDAKTYCZNEJ I REALIZACJA SZKOLNYCH DYDAKTYCZNYCH FILMÓW EDUKACYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi graficznego opracowania obudowy dydaktycznej - wzorcowych materiałów dydaktycznych, scenariuszy lekcji, materiałów wzbogacających zajęcia, recenzji merytorycznej - związanej z realizacją treści podstawy programowej przedmiotów nauczanych w szkole podstawowej i/lub gimnazjum i/lub szkole ponadpodstawowej i/lub szkole ponadgimnazjalnej, oraz wykonanie 40 dydaktycznych edukacyjnych filmów w ramach projektu „SZKOŁA ĆWICZEŃ W SUCHYM LESIE”,POWER.02.10.00-00-5014/11-00, który jest realizowany przez Szkołę Podstawową nr 2 im. Jana Pawła II w Suchym Lesie, w partnerstwie z: 1/ Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz 2/ Województwa Wielkopolskie Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa II. Efektywne polityki publiczne na rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 3.1. – 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty ETAP A – Stworzenie projektu graficznego obudowy dydaktycznej i zgodna z nim edycja wzorcowych materiałów dydaktycznych, scenariuszy lekcji, materiałów wzbogacających zajęcia, recenzji merytorycznej- łącznie około 475 dokumentów Niniejsza usługa obejmie następujące prace: - opracowanie logo projektu zgodnego z koncepcją zamawiającego, - opracowanie projektu spójnej szaty graficznej obudowy dydaktycznej - materiałów dydaktycznych, scenariuszy lekcji, materiałów wzbogacających zajęcia, recenzji merytorycznej, która umożliwi odbiorcom łatwe nawigowanie wśród tych materiałów; - edycja graficzna zgodna z zaleceniami dotyczącymi realizacji projektów unijnych obudowy dydaktycznej - materiałów dydaktycznych, scenariuszy lekcji, materiałów wzbogacających zajęcia, recenzji merytorycznej, dostarczonych przez Zamawiającego w ilości około 475 dokumentów (475x10 stron A4) - przekazanie opracowanych materiałów w formie elektronicznej ETAP B – Wykonanie dydaktycznych edukacyjnych filmów związanych z realizacją podstawy programowej w zakresie przedmiotów nauczanych w szkole podstawowej i/lub gimnazjum i/lub szkoły ponadpodstawowej i/lub szkoły ponadgimnazjalnej Niniejsza usługa obejmie następujące prace: I. Cotygodniowe spotkania i stałą współpracę reżysera z dyrektorem szkoły ćwiczeń i/lub z nauczycielami-autorami materiałów dydaktycznych dotyczących filmów II. Realizację filmów przez reżysera w ścisłej współpracy z nauczycielami-autorami obudowy dydaktycznej dotyczącej zadania zgodnie z metodą learning by doing i polegającą na pracy wg następujących etapów działań: 1) wstępne spotkanie z nauczycielami-autorami obudowy dydaktycznej dotyczącej zadania i ustalenie wzoru scenariusza filmu dydaktycznego 2) indywidualne spotkanie reżysera z każdym nauczycielem-autorem jednego z 40 scenariuszy celem omówienia zagadnienia przedstawionego w filmie i ustalenia wytycznych do pierwszej części filmowania, 3) rejestracja filmowa poszczególnych 40 zajęć pokazowych, nie krótszych niż 45 minut, przy wykorzystaniu minimum 2 profesjonalnych kamer cyfrowych, w obecności reżysera. 4) reżyser tworzy wytyczne dla montażysty, jak zmontować ‘surowe’ lekcje 5) ponowne spotkanie reżysera z każdym z autorów analizy dydaktycznej zagadnień przedstawionych w filmie i zaprojektowanie przez reżysera we współpracy z nauczycielem „dokrętki” i/lub planszy i/lub zbliżenia i/lub animacji procesu dydaktycznego i/lub komentarza lektorskiego zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego opracowanym komentarzem/analizą do filmu. 6) postprodukcja - wykonanie plansz i/lub nagrania komentarzy i/lub stworzenie animacji. 7) montaż próbny filmu 8) kontrolne spotkanie reżysera z każdym z 40 nauczycieli tworzących obudowę dydaktyczną do 40 filmów i ewentualne dodanie uwag merytorycznych do filmu w postaci komentarza pisemnego na planszy i/lub komentarza słownego zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego opracowanym komentarzem/analizą do filmu. III. projekt graficzny i wykonanie plansz tytułowych, spójnych estetycznie z materiałami stworzonymi w części A zamówienia; IV. lektorskie nagranie studyjne komentarzy do 40 filmów zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego opracowanym komentarzem/analizą do filmu; V. montaż finalny 40 filmów ilustrujących zagadnienia metodyczne, wskazane w scenariuszach dostarczonych przez Zamawiającego; VI. przekazanie 40 filmów w formie elektronicznej. Szczegółowy opis i zakres zamówienia określono w załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia; wymagania Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92111100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty/oświadczenia: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami - załącznik nr 2A do SIWZ; - jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 PZP;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach