Przetargi.pl
Szczegółowej koncepcji zagospodarowania przestrzennego terenu części miasta Grodzisk Mazowiecki - jednostka A. ZP-341/58/09

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szczegółowej koncepcji zagospodarowania przestrzennego terenu części miasta Grodzisk Mazowiecki - jednostka A. ZP-341/58/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest wykonanie szczegółowej koncepcji zagospodarowania przestrzennego terenu części miasta Grodzisk Mazowiecki - jednostka A. Obszar objęty przedmiotem zamówienia: - fragment miasta, którego granicę od północy wyznacza linia kolei PKP; od wschodu ul. Gen. Okulickiego; od południa linia kolejki WKD i ul. Spokojna; od zachodu ul. J. Monwiłła, Cicha, Obrońców Getta, Bałtycka, linia rzeki Mrowny. Powierzchnia terenu: ok. 156 ha Zakres opracowania: 1. analiza programowo-przestrzenna stanu istniejącego, inwentaryzacja urbanistyczna, 2. szczegółowa koncepcja zawierająca określenia obszarów funkcjonalnych z propozycją parametrów zabudowy, z uwzględnieniem obecnego stanu zainwestowania i dużej intensywności zabudowy, uwarunkowań kulturowych, w tym zaleceń konserwatorskich, oddziaływania na środowisko przyrodnicze, sposób zagospodarowania odpadów i ścieków oraz inne właściwe przepisy odrębne. Koncepcja powinna zawierać część tekstową oraz graficzną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na okoliczności podane w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania i w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego sporządzone - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do ich sporządzenia - do podjęcia uchwały o ich uchwaleniu i opublikowany w Dzienniku Urzędowym - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) o powierzchni nie mniejszej niż 100 ha położonych w granicach administracyjnych miast, obejmujących obszar zabudowy śródmiejskiej, w tym zwartych pierzei ulic i placów, pod kierunkiem Głównego Projektanta określonego w ofercie, (załącznik nr 4 do SIWZ) 5) Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia, tj.: A) dysponują osobą, posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta planu. Główny projektant planu musi posiadać aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Urbanistów B) wykonawcy, którzy dysponują co najmniej czteroosobowym zespołem (z wyłączeniem głównego projektanta) w tym specjaliści w dziedzinie: komunikacji, ochrony środowiska i infrastruktury technicznej, którzy będą wykonywać zamówienie. Każda z tych osób musi posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego opracowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda, złożenia następujących nw dokumentów: 1 Formularz oferty 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3 Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/ 4 Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wykaz wykonanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego sporządzone - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do ich sporządzenia - do podjęcia uchwały o ich uchwaleniu i opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) o powierzchni nie mniejszej niż 100 ha położonych w granicach administracyjnych miast, obejmujących obszar zabudowy śródmiejskiej, w tym zwartych pierzei ulic i placów, pod kierunkiem Głównego Projektanta określonego w ofercie, 5 Aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Urbanistów dla głównego projektanta planu, 6 W celu potwierdzenia że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wymagane jest wykazanie terminu ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego na okres odpowiadający terminowi realizacji zamówienia. 1. Parafowany projekt umowy /załącznik nr 3/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisk.pl i www.bip.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach