10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 85-681 Bydgoszcz, ul. Powstańców Warszawy 5
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3787448 , fax. 052 3786110, 3787449
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Powstańców Warszawy 5 5
85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3787448, fax. 052 3786110, 3787449
REGON: 09053831830000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szafki i stoliki przyłóżkowe szpitalne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szafki szpitalne przyłóżkowe, metalowe z dolną półką, wyposażone w 4 kółka w tym 2 z hamulcami, blat szafki wykonany z materiału odpornego na środki dezynfekcyjne, cześci metalowe szafek pokryte lakierem proszkowym zapewniajacym utrzymanie łatwe utrzymanie czystości. Wysokość szafki do 820 mm, blat o wymiarach: szerokość 400 do 420 mm, głębokość 400 do 430 mm 65 szt. Stolik przyłóżkowy z regulacja wysokości pulpitu oraz zmianę pochylenia blatu, na 4 kółkach w tym 2 z hamulcami (blokada), malowany proszkowo, blat wykonany z materiału odpornego na środki dezynfekcyjne. Wymiary pulpitu długość 650 - 700 mm, szerokość 380 - 400 mm 10szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331923005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Wykaz wykonanych dostaw lub usług, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - dla zadania 1conajmniej 2 zrealizowane zamówienia na kwotę conajmniej 15 000PLN/każde i dla zadania 2 conajmniej 2 zrealizowane zamówienia na kwotę conajmniej 5000 PLN/każde, Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa i montaż mebli medycznych dla Oddziału Ortopedyczno-Urazowego oraz dostawa i montaż regałów metalowych do archiwum.
Dodano: 2016-04-28 - Zakup i dostawa fotela ginekologicznego do badań z lampą zabiegową, fotela ginekologicznego do badań, fotela ginekologicznego zabiegowego, kolposkopu z programem do archiwizacji oraz aparatu do kardiotokografii
Dodano: 2014-06-23 - Dostawa mebli medycznych dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Zamawiającego.
Dodano: 2014-05-29 - Dostawa mebli, krzeseł, szaf
Dodano: 2014-03-06 - Dostawa mebli dla Oddziału Chirurgii.
Dodano: 2014-01-16 - Dostawa wózka do przewożenia chorych, wózka opatrunkowo-zabiegowego, szafy opatrunkowo-lekarskiej, fotela zabiegowego oraz taboretów zabiegowych.
Dodano: 2013-08-29 - Dostawa szafek przyłóżkowych z blatem roboczym
Dodano: 2012-09-11 - Zakup wyposażenia oddziału OKAiIT, w celu realizacji projektu pt. Wzrost jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych 10WSK z Polikliniką SP ZOZ w Bydgoszczy poprzez zakup sprzętu medycznego dla intensywnej terapii, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko, Działanie 12.2. Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym
Dodano: 2010-09-27 - Dostawa szafek przyłóżkowych
Dodano: 2010-08-13