Przetargi.pl
Szacowanie nieruchomości na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą w latach 2014 - 2015.

Miasto KOstrzyn nad Odrą ogłasza przetarg

  • Adres: 66-470 Kostrzyn, ul. Graniczna 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 727 81 47
  • Data zamieszczenia: 2014-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto KOstrzyn nad Odrą
    ul. Graniczna 2 2
    66-470 Kostrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 727 81 47
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szacowanie nieruchomości na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą w latach 2014 - 2015.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług, przez rzeczoznawcę majątkowego w zakresie wycen nieruchomości dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym Miasta Kostrzyn nad Odrą w latach 2014-2015, polegających na sporządzeniu pisemnej opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego w ilości 1 egzemplarza. Operat szacunkowy określający wartość nieruchomości powinien być zgodny z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego oraz zgodny ze Standardami Zawodowymi Rzeczoznawców Majątkowych, zawierający ponadto: 1)protokół oględzin nieruchomości, 2) dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości, 3) protokół badania księgi wieczystej, 4)wypis z rejestru ewidencji gruntów i budynków, 5)fragment mapy obejmującej wycenianą nieruchomość. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: ZADANIE I - wycena działki niezabudowanej w celu nabycia, zbycia, zamiany - 65 działek; ZADANIE II - wycena działki niezabudowanej w celu zbycia na poprawę zagospodarowania nieruchomości przyległej - 25 działek; ZADANIE III - wycena max 80 działek w celu ustalenia opłaty adiacenckiej w tytułu wzrostu wartości nieruchomości po podziale tj. a)działki przed podziałem - 10 szt. b)działki po podziale - 70 szt. ZADANIE IV - wycena działek z tytułu scalenia i podziału maksymalnie 65 szt. a) działki przed scaleniem - 15 szt. b) działki po podziale - 50 szt. ZADANIE V - wycena maksymalnie 15 działek w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w prawo własności; ZADANIE VI wycena maksymalnie działki zabudowanej budynkami o różnym przeznaczeniu ( działka + budynek ) - 3 działek; ZADANIE VII wycena maksymalnie działki zabudowanej budynkiem garażu ( działka + budynek) - 5 działek; ZADANIE VIII - wycena maksymalnie 50 działek niezabudowanych; a) w kompleksie garażowym do 5 działek - 10 działek b) w kompleksie od 5 działek i więcej - 40 działek ZADANIE IX - wycena maksymalnie 15 działek w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego; ZADANIE X - wycena maksymalnie 5 działek w celu naliczenia opłaty dodatkowej z tytułu użytkowania wieczystego w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami; ZADANIE XI - wycena max 15 działek dla potrzeb ustalania odszkodowania z tytułu przejęcia przez Miasto z mocy prawa działek gruntu wydzielonych po nowe drogi publiczne lub pod poszerzenie istniejących dróg; ZADANIE XII - potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego - 25 szt. Zamawiający dokonywać będzie zleceń na podstawie odrębnych zamówień, określających szczegółowo zakres rzeczowy opracowań oraz termin ich wykonania. Przewidywana ilość opracowań w ramach poszczególnych zadań opisanych w Formularzu cenowym, w okresie obowiązywania umowy, może ulec zmianie w wyniku rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Termin wykonania poszczególnych zadań: - Zadanie I, II, VII, VIII, IX, X - 14 dni od daty odbioru zlecenia ; - Zadanie III, IV,V,VI, XI - 21 dni od daty odbioru zlecenia; - Zadanie XII - 7 dni od daty odbioru zlecenia;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703320007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach