Przetargi.pl
Szacowanie nieruchomości na terenie Miasta i Gminy Piaseczno.

Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg

  • Adres: 05500 Piaseczno, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
  • Data zamieszczenia: 2018-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
    ul. Kościuszki 5
    05500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
    REGON: 1589128900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szacowanie nieruchomości na terenie Miasta i Gminy Piaseczno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) szacowanie działek dla potrzeb wykupu bądź przekształcenia prawa użytkowania wieczystego we własność, b) szacowanie prawa użytkowania wieczystego gruntu dla potrzeb wykupu przez Gminę, c) szacowanie lokali komunalnych wraz z pomieszczeniem przynależnym i udziałem w gruncie, d) szacowanie działek będących w użytkowaniu wieczystym dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytuły użytkowanie wieczystego gruntu, e) szacowanie wartości służebności gruntowych lub przesyłowych ustanawianych na nieruchomościach gminnych, f) szacowanie nieruchomości dla potrzeb sprzedaży lub wykupu przez Gminę oraz dla potrzeb ustalenia odszkodowania, g) szacowanie nieruchomości dla potrzeb własnych gminy, h) szacowanie wartości nakładów poczynionych na nieruchomościach, i) szacowanie wartości naniesień poczynionych na nieruchomości j) określenie różnicy wartości nieruchomości celem ustalenia odszkodowania z art.36 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, k) określenie różnicy wartości nieruchomości celem naliczenia opłaty adiacenckiej w związku z podziałem nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70331000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych). W przypadku składania ofert na: I część, wysokość wadium wynosi 500 zł ( pięćset złotych) II część, wysokość wadium wynosi 500 zł ( pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium 6) wzór umowy wypełniony cenami odpowiednio dla części dla której składana jest oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach