Przetargi.pl
Szacowanie nieruchomości

Miasto Kutno ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 2531225, 2531100 , fax. 024 2542836
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kutno
    pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18 18
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 024 2531225, 2531100, fax. 024 2542836
    REGON: 00052559900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bip-jst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szacowanie nieruchomości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na szacowaniu nieruchomości.
    2. Zakres zamówienia obejmuje sporządzanie operatów szacunkowych dotyczących:
    1) określania wartości prawa własności nieruchomości gruntowych do celów aktualizacji opłat rocznych z tytułu wieczystego użytkowania:
    a) pojedynczej nieruchomości,
    b) do 6 nieruchomości położonych na tej samej ulicy,
    c) więcej niż 6 nieruchomości położonych na tej samej ulicy,
    2) określania wartości prawa własności nieruchomości gruntowych z uwzględnieniem wartości prawa wieczystego użytkowania do celów przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności lub sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich wieczystych użytkowników;
    3) określania wartości prawa własności nieruchomości lokalowych wraz z określaniem wartości ułamkowej części gruntu, a w razie konieczności określenie również wartości nakładów poczynionych przez najemcę;
    4) określania wartości prawa własności nieruchomości zabudowanej - do celów sprzedaży, wykupu, uwłaszczenia, wyposażenia, aportu oraz zinwentaryzowania na majątku gminy, oddania w trwały zarząd;
    5) określania wartości prawa własności nieruchomości gruntowych lub wartości prawa wieczystego użytkowania - do celów sprzedaży, wykupu, uwłaszczenia, oddania w wieczyste użytkowanie, wyposażenia lub aportu;
    6) określania wartości prawa własności nieruchomości gruntowych lub wartości prawa wieczystego użytkowania - do celów sprzedaży jako niezbędnych do poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej;
    7) określania wzrostu wartości prawa własności nieruchomości położonych na jednej ulicy do celów ustalenia opłat adiacenckich z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej;
    8) Określania wartości służebności
    a) gruntowej
    b) przesyłu
    9) określania wzrostu wartości prawa własności nieruchomości do naliczania opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem planu miejscowego (dot. nieruchomości sprzedawanych).
    Operaty szacunkowe dla części wymienionych w pkt 1) - 8) będą sporządzane w dwóch egzemplarzach, zaś dla części wymienionej w pkt 9) w trzech egzemplarzach
    3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest:
    1) doświadczenie
    wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 (trzy) usługi określania wartości nieruchomości oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie;
    2) potencjał kadrowy
    dysponują minimum jedną osobą uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, która posiada uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości;
    3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
    Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców, stosując formułę spełnia - nie spełnia.
    Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2. ogłoszenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do siwz.
    2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do siwz.
    W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć:
    3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć:
    5. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - (Załącznik nr 5 do siwz Doświadczenie Wykonawcy).
    6. dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie.
    7. dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, tj. dokument nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości;
    8. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (...) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do siwz (Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia).
    8.a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
    Wykonawcy zagraniczni:
    9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3. i 4. ogłoszenia składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
    b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
    10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 9. ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 11. ogłoszenia stosuje się odpowiednio.
    11. Dokument, o którym mowa w pkt 9.a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument, o którym mowa w pkt 9.b) - nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    UWAGA: W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna), każdy z uczestników oferty wspólnej musi złożyć oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1., 3. i 4. ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bip-jst.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach