Przetargi.pl
Systemy dziedzinowe w ramach projektu Unifikacja systemów wymiany informacji i wdrożenie tematycznych modułów informacyjnych

Gmina Miasta Rypina ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 40
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
  • Data zamieszczenia: 2012-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypina
    ul. Warszawska 40 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Systemy dziedzinowe w ramach projektu Unifikacja systemów wymiany informacji i wdrożenie tematycznych modułów informacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i wdrożenie systemów dziedzinowych (Systemu Wymiany Informacji) wspomagających pracę Urzędu Miejskiego w Rypinie oraz 10 Jednostek Organizacyjnych. Łącznie planowana jest wymiana/zakup 16 systemów dziedzinowych zabezpieczających realizację zadań Urzędu Miejskiego w Rypinie. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dostawa oprogramowania 2) Opracowanie systemu wymiany informacji 3) Dostawa i uruchomienie serwera wraz z oprogramowaniem bazodanowym 4) Wdrożenie systemu wymiany informacji 5) Szkolenie użytkowników systemu wymiany informacji Moduły Systemu Wymiany Informacji: 1) Finanse i księgowość 2) Budżet oraz System Wymiany Planów i Sprawozdań 3) Kasa 4) Środki trwałe 5) Kadry 6) Płace 7) Ewidencja ludności, wyborców, statystyki 8) Ewidencja gruntów i budynków, gospodarka nieruchomościami 9) Oprogramowanie raportujące w tym Portal raportujący oraz moduł kancelaria 10) Dodatki mieszkaniowe 11) Gospodarowanie odpadami komunalnymi 12) Opłaty komunalne 13) Opłaty od posiadania psa 14) Ewidencja i windykacja podatków: a) osób fizyczne i prawne b) środki transportowe c) dopłaty do paliw d) windykacja 15) Kontrahenci 16) Administracja systemu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pocztowy S.A. Oddział Włocławek, numer konta 75 1320 1449 2740 5200 2000 0005. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 25 września 2012 roku, do godziny 10:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach