Przetargi.pl
SYSTEMATYCZNE WYKONYWANIE CZYNNOŚCI EKSPLOATACYJNYCH I KONSERWACYJNYCH URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE MIASTA I GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI W ROKU 2013

Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 22 16 001 , fax. 17 22 16 313
  • Data zamieszczenia: 2012-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
    ul. Rynek 1 1
    39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 22 16 001, fax. 17 22 16 313
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SYSTEMATYCZNE WYKONYWANIE CZYNNOŚCI EKSPLOATACYJNYCH I KONSERWACYJNYCH URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE MIASTA I GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI W ROKU 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Ilość opraw oświetlenia drogowego na dzień ogłoszenia przetargu wynosi : 1515 sztuk ( 1741 sztuk - 226 sztuki objęte gwarancją Wykonawcy = 1515 sztuk ) II. Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać koszt konserwacji i eksploatacji oświetlenia drogowego, objętego zamówieniem okresu czasu, tj. 12 miesięcy, wykonania konserwacji i napraw oraz wartość konserwacji i naprawy 1 szt. oprawy na miesiąc (koszt za okres umowy/12/1515 opraw) III. W przypadku zwiększenia się, w okresie konserwacji , ilości opraw oświetlenia drogowego, zwiększone będzie wynagrodzenie o ilość dodatkowych opraw przemnożone przez stawkę miesięczną za jedną oprawę. IV. Od Wykonawcy wymaga się posiadania pisemnej zgody na prowadzenie prac na majątku PGE - Dystrybucja Rzeszów sp. z o.o., w okresie prowadzenia konserwacji i eksploatacji, wraz z zasadami współpracy. Wszelkie koszty związane z udostępnieniem infrastruktury elektroenergetycznej, dopuszczeń, wyłączeń sieci związanej z eksploatacją oświetlenia, udostępnieniem programu sterującego oświetleniem, ponosi Wykonawca. V. Wszelkie prace eksploatacyjne i konserwacyjne mogą wykonywać osoby posiadające odpowiednie uprawnienia kwalifikacyjne i zgodnie z obowiązującą Instrukcją Organizacji Bezpiecznej Pracy w PGE Dystrybucja Rzeszów sp. z o.o. VI. Zakres prac konserwacyjnych obejmuje następujące czynności: 1. Planowe, w określonych terminach czynności eksploatacyjne, wynikające z obowiązujących przepisów i instrukcji eksploatacji: A. Prowadzenie kontroli czynnych źródeł światła co najmniej raz w miesiącu, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, z uwzględnieniem: a. stanu widocznych części przewodów, połączeń sprzętu oraz tras kablowych b. stanu czystości opraw i źródeł światła c. stanu ubytków źródeł światła d. stanu urządzeń zabezpieczeniowych i sterowania e. stanu słupów i wysięgników f. stanu napisów informacyjnych, ostrzegawczych, tabliczek i oznaczeń g. kontroli wskazań aparatury kontrolno-pomiarowej h. dopuszczalnej liczby niesprawnych jednorazowo źródeł światła oświetlenia, która nie powinna przekraczać 3 % ogólnej liczby opraw zamontowanych na terenie Gminy, na dzień kontroli. B. Prowadzenie dokumentacji technicznej konserwowanych urządzeń oświetlenia drogowego: a. aktualizacja schematów i planów linii oświetlenia drogowego b. wykonanie 1 raz w roku lub w okresie eksploatacji pomiarów ze sporządzeniem protokołów: - skuteczności ochrony przeciwporażeniowej - rezystancji uziemień - napięć i obciążeń obwodów oświetleniowych c. ostateczny termin przekazania prowadzonej dokumentacji Zamawiającemu, to dwa dni robocze przed zakończeniem realizacji umowy lub roku kalendarzowego . C. Malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji słupów, latarni, szaf w uzgodnieniu z Zamawiającym. D. Czyszczenie opraw oraz mycie kloszy przy wymianie źródeł światła lub po stwierdzeniu zanieczyszczeń podczas comiesięcznych przeglądów, w terminie jednego miesiąca od stwierdzenia zanieczyszczenia. E. Uzupełnianie i odnawianie napisów oraz znaków ostrzegawczych na słupach i szafach sterowniczych w terminie 7 dni od daty zgłoszenia ubytku. F. Wycinka gałęzi zagrażających słupom, oprawom i przewodom instalacji oświetleniowej. G. Regulowanie przekrzywionych słupów, wysięgników i opraw do pozycji prawidłowej. H. Wymiana opraw na nowe w ilości nie mniejszej jak 100 szt. (o mocy nie większej jak 150W) opraw podanych w wykazie Rozmieszczenie opraw na terenie miasta i gminy Sędziszów Młp. Wymiana dotyczy najbardziej zużytych opraw, wskazanych przez Zamawiającego. I. Zmiana programu sterującego czasem świecenia według ustalonego z Zamawiającym harmonogramem czasu świecenia lub doraźne na wniosek Zamawiającego oraz włączenie i wyłączenie określonej grupy lamp według wskazanego miejsca i czasu (np. imprezy plenerowe). J. Przekazywanie Zamawiającemu pisemnych informacji na temat planowania i przeprowadzania niezbędnych remontów i modernizacji oświetlenia. K. Utrzymanie jednolitych typów wysięgników, opraw, słupów i źródeł światła w określonym ciągu latarń, o ile geometria drogi nie wymusza innego rozwiązania. L. Systematyczne usuwanie z latarń, szaf oświetleniowych plakatów, różnych nielegalnych anonsów, reklam i tabliczek informacyjnych. Ł. Prowadzenie analizy awaryjności oświetlenia drogowego. 2. Awaryjne a w szczególności: A. Likwidacja niesprawnych źródeł światła, w tym uszkodzonych opraw oświetleniowych, w czasie: - pojedynczych źródeł światła i opraw do 48 godzin od zgłoszenia - ciągów oświetleniowych do 24 godzin od zgłoszenia. B. Wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania. C. Wymiana uszkodzonych szaf sterowniczych w czasie 48 godzin od zgłoszenia. D. Lokalizacja i naprawa uszkodzonych linii kablowych, napowietrznych i podziemnych będącymi elementami oświetlenia drogowego w terminie 48 godzin od zgłoszenia. E. Likwidacja zagrożeń wynikłych z losowych zdarzeń (wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp.), niezależnie od pory i rodzaju dnia : - do 1 godziny od zgłoszenia zabezpieczyć teren przed osobami postronnymi - do 24 godzin doprowadzić do stanu normalnego. F. W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej, Wykonawca niezwłocznie powiadomi pogotowie energetyczne PGE Dystrybucja Rzeszów sp. z o.o. i będzie egzekwował niezwłoczne usunięcie awarii (zapis w zasadach współpracy). VII. Zamawiający wymaga od Wykonawcy usunięcia awarii w czasie wyżej podanym, zgłoszonych przez uprawnionych pracowników Gminy lub Sołtysów z poszczególnych miejscowości, na wskazany, bezpłatny nr telefonu przez Wykonawcę, czynny przez całą dobę, z możliwością rejestracji każdej rozmowy. Wykonawca zapewni i udostępni bilingi z tego telefonu na każde żądanie Zamawiającego. Osoby zgłaszające będą prowadzić dziennik zgłoszeń awarii z wpisem daty i godziny powiadomienia oraz zakresu awarii. Za każdy dzień opóźnienia wykonania naprawy, Wykonawca zostanie obciążony 1/30 kwoty miesięcznej konserwacji oprawy przemnożoną przez ilość wyłączonych opraw . VIII. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco Książki Raportów Robót Konserwacyjnych, w której należy wpisywać zgłaszane usterki z podaniem czasu przyjęcia, miejsca usterki, sposobu i czasie usunięcia usterki. Książkę Raportów Wykonawca udostępni do wglądu na każde życzenie Zamawiającemu, a przekaże na koniec trwania umowy. IX. W przypadku prac wymagających włączenia oświetlenia poza ustalonym programem świecenia, Wykonawca uzgodni to z Zamawiającym. X. W przypadku prac związanych z usuwaniem awarii w pasie drogowym, Wykonawca opracuje i uzgodni z właścicielem drogi, tymczasowy projekt organizacji ruchu drogowego na czas trwania robót, zabezpieczy ten teren w odpowiedni sposób zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. z dnia 23 grudnia 2003 r.). Po zakończeniu prac, teren robót Wykonawca przywróci do stanu pierwotnego. XI. Wykonawca własnym kosztem i staraniem dokona utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac konserwacyjnych. XII. Przekazanie urządzeń do eksploatacji nastąpi po wyłonieniu wykonawcy, przy udziale przedstawicieli Urzędu Gminy, PGE Dystrybucja Rzeszów sp. z o.o. oraz Wykonawcy. XIII. W podobnym składzie nastąpi powrotne przekazanie urządzeń po zakończeniu umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania urządzeń w stanie nie gorszym od przejęcia w dniu rozpoczęcia obowiązywania umowy, z uwzględnieniem dodatkowych czynności wynikających z podpisanej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach