Przetargi.pl
Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych do DPS Brańszczyk w 2018r - z podziałem na VI zadań

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 07221 Brańszczyk, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 6794220 , fax. 0-29 7421414
  • Data zamieszczenia: 2017-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Jana Pawła II 65
    07221 Brańszczyk, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 6794220, fax. 0-29 7421414
    REGON: 29606400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbranszczyk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych do DPS Brańszczyk w 2018r - z podziałem na VI zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych  do DPS Brańszczyk w 2018r. tj. w okresie  od 01.01.2018r do 31.12.2018r. Zamówienie zostało podzielone na VI zadań tj: Zadanie nr I: Dostawy różnych produktów spożywczych w 2018r,: kod CPV:15800000- 6 Różne produkty spożywcze. Dostawa raz w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 14.00. Zadanie nr II : Dostawy produktów mleczarskich w 2018r.,Kod CPV : 15500000 - 3 Produkty mleczarskie, dostawa dwa razy w tygodniu do godziny ósmej rano. Zadanie nr III : Dostawy świeżego pieczywa i produktów piekarniczych w 2018r. -Kod CPV 15811000-6 pieczywo. Dostawa sześć razy w tygodniu do godz: 7:30, w przypadku gdy dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy, każdorazowo wielkość następnej dostawy będzie uzgadniana pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zadanie nr IV : Dostawy mięsa, wędlin i drobiu w 2018r, -Kod CPV :15130000 – 8 – produkty mięsne ;15110000-2 mięso; 15112000 - 6 drób; 15131130 - 5 wędliny; dostawy dwa razy w tygodniu od godz.: 7:00 do 10:00. Zadanie nr V : Dostawy świeżych jaj kurzych klasy wagowej L w 2018 , - KOD CPV: 03142500 - 3 :  jaja kurze, dostawa raz w tygodniu do godz.: 14:00. Zadanie nr VI: Dostawy warzyw i owoców mrożonych w 2018r.- Kod CPV: 15896000 – 5 produkty głęboko mrożone, dostawy w miarę bieżącego zapotrzebowania, średnio raz w miesiącu do godz.: 14:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości opisano w poszczególnych załącznikach do SIWZ – formularze asortymentowo - cenowe ( załączniki nr: 2a, 2b, 2c, 2d,2e, 2f ). Wykonawca wybiera załącznik do zadania, na które składa ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien prowadzić działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, wynikającą z aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału i braku podstaw wykluczenia z postępowania(zał. nr 3), będzie ocenione jako spełnienie w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia składa prawidłowo wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, oświadczenia i dokumenty wykazane poniżej, wg wzorów stanowiących załączniki do SIWZ : 1.)Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ; 2.)Formularz cenowy - ( jeśli wykonawca składa ofertę na jedno zadanie, wypełnia formularz przygotowany tylko dla tego zadania) wg załączników nr: 2a, 2b, 2c,2d,2e,2f do SIWZ; 3.)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ ; 4.) Pełnomocnictwo – załącznik nr 4 do SIWZ ( jeśli dotyczy); 5.) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust 5 pkt.1 ustawy Pzp . Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia, dokument ten składa każdy z nich; 6.)Oświadczenie wykonawcy o przynależności, albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowania. 7.) Wykaz wykonanych dostaw – załącznik nr 6 8.) Parafowany wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 9.) Inne dokumenty wskazane w opisie przedmiotu zamówienia ( jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach