Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów ogłasza przetarg
- Adres: 06-400 Ciechanów, Plac Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 236 749 200 , fax. 23 672 29 63
- Data zamieszczenia: 2020-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
Plac Jana Pawła II 6
06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
tel. 236 749 200, fax. 23 672 29 63
REGON: 13037782400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umciechanow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
System weryfikacji segregacji odpadów wraz z dostawą narzędzi umożliwiających kontrolę selektywnej zbiórki w zabudowie wielorodzinnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Systemu Weryfikacji Segregacji Odpadów, wraz z dostawą pojemników do gromadzenia odpadów i narzędzi umożliwiających kontrolę selektywnej zbiórki odpadów w zabudowie wielorodzinnej i zarządzanie tym systemem oraz wykonaniem niezbędnych robót budowlanych, zwany w dalszej części Systemem. 2. System składać się ma z dwóch warstw: lokalnej i centralnej. Pierwszą z nich tworzyć mają urządzenia mechaniczno-elektroniczne z pojemnikami przeznaczonymi na poszczególne frakcje odpadów, drugą - centralny system teleinformatyczny służący do konfiguracji, zarządzania, agregacji i przetwarzania danych dotyczących segregacji odpadów przez mieszkańców zabudowy wielorodzinnej. 3. System w sposób prosty i przejrzysty ma ułatwiać podmiotom odpowiedzialnym za wykonywanie obowiązków w zakresie odbioru i segregacji odpadów komunalnych wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 701), zwanej Ustawa o Odpadach oraz obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 2010), zwanej Ustawa o Utrzymaniu Czystości oraz przepisów prawa miejscowego. Ponadto wprowadzenie systemu ma na celu optymalizację kosztów odbioru odpadów komunalnych, kontrolę deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ewidencjonowania rodzaju i ilości oddawanych przez gospodarstwa domowe odpadów komunalnych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5- Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp. wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł(słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:97 1600 1462 1837 0686 3000 0004 Bank BGŻ BNP Paribas S.A.; b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w osobnej kopercie dołączonej do oferty, a kserokopię gwarancji lub poręczenia załączyć (wpiąć) do oferty. 6. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, 2) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2) powyżej (oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ.; 3) informacja o podwykonawcach, 4) dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż stacjonarnych pojemników do zbierania drobnych elektroodpadów komunalnych i baterii
Dodano: 2024-04-10 - Zakup pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
Dodano: 2024-02-19 - Zakup, transport, montaż, demontaż i utylizacja elementów małej architektury
Dodano: 2023-02-21 - Zakup pojemnika 240l szt. 1
Dodano: 2021-12-02 - Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego pojemników służących do zbierania stałych, niebezpiecznych odpadów medycznych.
Dodano: 2021-01-26 - Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego pojemników służących do zbierania stałych, niebezpiecznych odpadów medycznych
Dodano: 2020-11-19 - Zakup, dostarczenie i montaż koszy na śmieci na terenie Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy.
Dodano: 2020-11-06 - Dostawa worków foliowych wraz z użyczeniem pojemników do segregacji odpadów dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
Dodano: 2020-08-05 - Dostawa fabrycznie nowych pojemników plastikowych na odpady dla GSK Sp. z o.o.
Dodano: 2020-07-06 - Dostawa worków foliowych wraz z użyczeniem pojemników do segregacji odpadów dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
Dodano: 2020-07-03