Przetargi.pl
System telemetryczny do monitorowania pracy w technologii GSM/GPRS obiektów sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ramach inwestycji Konsolidacja systemu gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Dobroszyce

Gmina Dobroszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 56-410 Dobroszyce, ul. Rynek 16/5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3141167, 3141173 , fax. 071 3141276
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobroszyce
    ul. Rynek 16/5 16/5
    56-410 Dobroszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3141167, 3141173, fax. 071 3141276
    REGON: 93193477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobroszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    System telemetryczny do monitorowania pracy w technologii GSM/GPRS obiektów sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ramach inwestycji Konsolidacja systemu gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Dobroszyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: System telemetryczny do monitorowania pracy w technologii GSM-GPRS obiektów sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ramach inwestycji pn. Konsolidacja systemu gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Dobroszyce. Zadanie obejmuje wykonanie systemu telemetrycznego dla następujących obiektów: 1) Oczyszczalnia ścieków oś-1 Dobroszyce 2) Oczyszczalnia ścieków oś-2 Dobroszyce 3) Pompownia ścieków pś1 - Dobra 4) Pompownia ścieków pś2 - Dobra 5) Pompownia ścieków pś3 - Dobra 6) Pompownia ścieków pś4 - Dobra 7) Pompownia ścieków pś5 - Dobra 8) Pompownia ścieków pś6 - Strzelce 9) Pompownia ścieków pś7 - Dobrzeń 10) Pompownia ścieków pś8 - Nowica 11) Stacja Uzdatniania Wody SUW1 - Dobroszyce 12) Stacja Uzdatniania Wody SUW2 - Łuczyna 13) Stacja Uzdatniania Wody SUW3 - Jenkowice 14) Pompownia wody pw1- Białe Błoto 15) Hydrofornia h1 - Siekierowice 16) Dyspozytornia Szczegółowy opis zadania zawiera załączona do SIWZ dokumentacja projektowa wykonana przez mgr inż. Krzysztofa Pstraś. W ramach zadania należy wykonać i zamontować 1 tablicę informacyjną zgodnie z wymaganiami Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 519000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu wpłaconym na konto: Gminy Dobroszyce w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy O/Dobroszyce Nr 09 9584 1034 2004 0400 3001 0001 b) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 4. Dowód wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 2 (księgowość) Urzędu Gminy Dobroszyce, 56-410 Dobroszyce ul. Rynek 16 w terminie do 22.02.2010r., godz.1100. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji opisanej w pkt. 7.8.1. 8.1 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. pkt. 7.8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne. 1.1 Wykonawca winien spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. 1.2 W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę - warunki opisane w pkt 1.1 musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 2. Warunki szczegółowe. 2.1 Potencjał ekonomiczno - finansowy: 2.1.1 Wykonawca winien posiadać własne środki finansowe lub w formie kredytu bankowego (zapewnienie kredytowania) - przeznaczone na finansowanie realizacji zadania - na kwotę minimalną podaną w złożonej ofercie. 2.1.2 Wykonawcy występujący wspólnie winni posiadać własne środki finansowe lub w formie kredytu bankowego (zapewnienie kredytowania) - przeznaczone na finansowanie realizacji zadania - na kwotę minimalną podaną w złożonej ofercie. 2.2 Doświadczenie: Wykonawca winien wykazać się realizacją usług instalowania systemów telemetrycznych do monitorowania pracy w technologii GSM/GPRS co najmniej 15 obiektów sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej w okresie ostatnich 3 lat, (potwierdzone referencjami). 2.2.1 Doświadczenie Wykonawców składających wspólną ofertę: Wykonawcy winni wykazać się realizacją usług instalowania systemów telemetrycznych do monitorowania pracy w technologii GSM/GPRS co najmniej 15 obiektów sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej w okresie ostatnich 3 lat, (potwierdzone referencjami). 2.3 Ubezpieczenie: Wykonawca winien załączyć do oferty kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.3.1 Ubezpieczenie Wykonawców składających wspólną ofertę: Wykonawcy składający wspólna ofertę winni załączyć do oferty kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że każdy z Wykonawców jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Warunki szczegółowe przedmiotowe. 3.1 Wymagane parametry techniczne: Przedmiot zamówienia został opisany w Dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej (ST), będącej integralną częścią SIWZ (część XI). W zakresie określenia parametrów technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia zapisy w ST są równorzędne do dokumentacji projektowej. Wskazanie w ST i dokumentacji projektowej - nazwy handlowej lub marki oraz nazwy firm, wraz z ich rozwiązaniami technicznymi należy rozumieć jako określenie standardu przedmiotu zamówienia i dopuszcza się do zastosowania w ofercie wszelkich ich odpowiedników rynkowych. Wskazanie marki i eksploatacyjne cechy techniczne lub nazwy handlowe określać będą klasę produktu (materiałów, maszyn i urządzeń itp.), a nie jego producenta. Zaoferowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia równoważne nie mogą zmienić projektu zagospodarowania działki, założeń technicznych inwestycji, powierzchni i kubatury zaprojektowanych obiektów, a w tym zezwoleń i innych decyzji administracyjnych organów budowlanych. 3.2 Wymagane warunki gwarancji: Wykonawca winien udzielić 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy, liczonej od dnia odbioru końcowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych określonych w pkt. 1, wykonawcy winni przedłożyć wyłącznie niżej wymienione dokumenty: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba , że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.4 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych podmiotowych opisanych w pkt. 2 Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.2 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.3 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 . 2.4 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.5 Do oferty należy załączyć wypełniony formularz rzeczowo - finansowy - załącznik nr 5. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę za granicą zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającą odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie powyższym oraz w pkt. 4.1.6., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty określone w pkt. 4.4 lub 4.5 winny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski. 6. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. 1.1., 1.2. , 1.4.- 1.6 winny być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców. 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. 4.2 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólna ofertę, w stosunku do których niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wymaga potwierdzenia spełnienia warunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dobroszyce.pl/bip/index.php?language=0&fidx=76
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach