Przetargi.pl
System monitoringu nośników energii i wody wraz z możliwością sterowania w obiektach użyteczności publicznej miasta Katowice - SMiS

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2593302, , fax. 48 327 054 949
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 2593302, , fax. 48 327 054 949
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    System monitoringu nośników energii i wody wraz z możliwością sterowania w obiektach użyteczności publicznej miasta Katowice - SMiS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wdrożenie i funkcjonowanie systemu monitorowania i zarządzania zużyciem nośników energii i wody obejmujący swoim zakresem podłączenie się do istniejących urządzeń a także montaż nowych urządzeń Aparatury Kontrolno-Pomiarowej i Automatyki (AKPiA) niezbędnych do monitoringu zużycia nośników energii i wody oraz sterowania systemem grzewczym i wentylacyjnym. Realizacja całego projektu w zakresie prac związanych z dostawą i usługą wdrożenia systemu realizowana będzie w okresie 4 lat. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu rzeczowego: Prezentacja koncepcji wykonania Systemu wraz z harmonogramem jego wdrożenia Dostawa i wdrożenie centralnego informatycznego systemu wraz z niezbędnymi licencjami umożliwiającymi monitorowanie i sterowanie urządzeniami (AKPiA). Dostawa i konfiguracja głównego stanowiska operatorskiego systemu wyposażonego w 2 ekrany multimedialne min. 58' (cali) wraz z kompatybilnym laptopem oraz trzech monitorów min 30' (cali) Doposażenie budynków w AKPiA, w niezbędnym zakresie, umożliwiającym funkcjonowanie monitoringu oraz usługi sterowania - dostawa i montaż. Konfiguracja AKPiA w systemie centralnym w celu wizualizacji oraz monitoringu danych z poszczególnych urządzeń, wstępna nastawa optymalnych parametrów funkcjonowania (harmonogramy, alarmy) Uruchomienie e-usługi wizualizacji wyników działania AKPiA w czasie rzeczywistym poprzez jasne i intuicyjne mechanizmy prezentacji danych „dashboard". Wykonanie dokumentacji wykonawczej (o ile zajdzie taka potrzeba) i powykonawczej dla systemu informatycznego, konfiguracji AKPiA, zastosowanej aparatury oraz monitorowanych budynków. Przeprowadzenie szkoleń dla wskazanych administratorów systemu. Świadczenie e-usługi sterowania, poprzez wdrożony system w wyznaczonych instalacjach, w celu optymalizacji zużycia nośników energii oraz wody z zachowaniem komfortu. Świadczenie usługi aktualizacji systemu. Świadczenie usługi gwarancyjnego wsparcia technicznego w całym okresie funkcjonowania systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71314200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość i forma wadium Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości 20 000,00 PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2019.310 j.t ze zm.) 2. Miejsce wniesienia wadium. Wadium należy wnieść w wymaganej kwocie. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na nw. konto Urzędu Miasta Katowice: PKO BP S.A. II Regionalne Centrum Korporacyjne w Katowicach ul. Damrota 23 Nr 68 1020 2313 0000 3702 0514 9218 z dopiskiem "wadium dla zamówienia pn. System monitoringu nośników energii i wody wraz z możliwością sterowania w obiektach użyteczności publicznej miasta Katowice - SMiS" Ksero dowodu wpłaty wadium należy załączyć do oferty. Oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu (gwarancje lub poręczenia - bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) powinien być załączony do oferty celem zdeponowania przez Zamawiającego w Wydziale Księgowo-Rachunkowym. 3. Zwrot wadium Zwrot wadium wykonawcom nie wybranym do wykonania zamówienia nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Sytuacje skutkujące przepadkiem wadium na rzecz Zamawiającego : 1) Wadium wraz z odsetkami zatrzymuje Zamawiający, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko­nania umowy; zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu . 3) Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4) Dowód wniesienia wadium; 5) Kalkulację ceny ofertowej 6) jeśli dotyczy - w przypadku zastosowania materiałów równoważnych - zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej. 7) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8) Oświadczenie, o którym mowa ust.2 Wykonawca składa zgodnie z wzorami załączonymi do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony Wykonawcom wraz z informacją, o której mowa powyżej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach