Przetargi.pl
System laserowy wraz ze stołem optycznym

Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Materiałowej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-507 Warszawa, ul. Wołoska 141
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 2348729, 2348741 , fax. 022 2348514
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Materiałowej
    ul. Wołoska 141 141
    02-507 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 2348729, 2348741, fax. 022 2348514
    REGON: 00000155400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    System laserowy wraz ze stołem optycznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa na Wydział Inżynierii Materiałowej Politechniki Warszawskiej fabrycznie nowego systemu laserowego wraz ze stołem optycznym. Na system laserowy składają się: a) Zasilacz laserowy; b) 4 głowice laserowe; c) Stół optyczny. Zamawiający wymaga by realizacja zamówienia odbywała się etapowo: Etap I - nie później niż do 15 lipca 2009; Etap II - w III kwartale 2009, nie później niż do 30 września 2009; Etap III - w IV kwartale 2009, nie później niż do 31 grudnia 2009. Płatność odbywać się będzie na podstawie faktur wystawionych po zrealizowaniu poszczególnych etapów zamówienia. Opis wymaganych parametrów technicznych elementów systemu oraz elementów wchodzących w skład poszczególnych etapów realizacji: I etap: Zasilacz laserowy dwukanałowy do głowic laserów na ciele stałym: Szybkość ładowania > 750 J/s; zakres przestrajania napięcia wyjściowego minimalnie 400 - 1500 V; energia impulsów dla max. napięcia minimalnie 75 J; łuk dyżurny; repetycja impulsów (z wewnętrznym zegarem) regulowana minimalnie w zakresie 1-10 Hz; wyzwalanie wewnętrzne/ zewnętrzne; impulsy synchronizacji (przychodzące i generowane) 10 mikrosekund, 10 V; zasilanie sieciowe jednofazowe; interface RS232 i CAN do zdalnego sterowania. Konstrukcja modułowa przystosowana do montażu typu rack. Głowica laserowa zawierająca pręt laserowy fi=6mm, L=85mm,jedną lampę pompującą, uszczelnienia typu O-ring dla lampy i pręta laserowego, dyfuzyjne ceramiczne elementy odbijające, ekrany przed promieniowaniem UV i łączówki zasilające i chłodzące. Głowica laserowa zawierająca pręt laserowy fi=8mm, L=85mm, dwie lampy pompujące, uszczelnienia typu O-ring dla lamp i pręta laserowego, dyfuzyjne ceramiczne elementy odbijające, ekrany przed promieniowaniem UV i łączówki zasilające i chłodzące. Stół optyczny typu honeycomb 900x1800x200 mm (pierwsze dwa wymiary ? 55 mm, trzeci ? 20 mm), z siatką otworów gwintowanych M6 o odstępach co 25 mm; wyposażony w dopasowaną podstawę z gumowymi elementami poziomującymi, płaskość powierzchni nie gorsza niż ?0.1 mm na obszarze 1 m2, wraz z następującymi elementami montażowymi: - uchwyt optyczny okrągły do elementów o średnicach: 12.7 (lub 12.5); 20; 25.4 (lub 25); 40 i 50.8 (lub 50) mm (po min. dwie sztuki każdej średnicy) w komplecie z dwoma wspornikami każdy (o wysokości 2 cale i 4 cale) i min. jednym kompletem śrub i przejściówek mocujących do montażu na stole, a więc: uchwytów optycznych minimum - 10 szt wsporników razem minimum - 40 szt przejściówek mocujących (w komplecie mocowanie wspornika i płytka) minimum - 40 szt śrub mocujących razem minimum - 120 szt - kinematyczny uchwyt zwierciadła/beam splittera z dwoma śrubami regulującymi w komplecie ze wspornikiem z obejmą i obrotowym stolikiem montowanym do stołu optycznego; uchwyt do zamocowania elementu 1 cal - min. 4 sztuki; 2 cale - min. 4 sztuki bez obrotowego stolika w komplecie, a więc: uchwytów kinematycznych minimum - 8 szt stolików obrotowych minimum - 4 szt wsporników z obejmą minimum- 8 szt - diafragma irysowa (do zamontowania w uchwyt opisany wyżej) irysowa - min. 5 sztuk, a więc: diafragm irysowych - 5 szt - stolik przesuwny x-y o zakresie przesuwu min. 10 mm z dokładnością nie gorszą niż 10 mikronów w komplecie z płytkami do montażu do stołu optycznego - min. 2 sztuki, a więc: stolików przesuwnych minimum - 2 szt płytek do montażu minimum - 2 szt - stolik obrotowy o maksymalnych wymiarach 100x100 mm, o rozdzielczości kątowej min. 3 minuty kątowe, zapewniający swobodny obrót 360stopni z kompletem elementów mocujących do stołu optycznego i do uchwytu do zamocowania elementu optycznego - min. 2 sztuki, a więc: stolików obrotowych minimum - 2 szt wsporników z obejmą minimum - 2szt - zestaw kluczy mocujących (2 komplety). II etap: Głowica laserowa zawierająca pręt laserowy fi=6mm, L=85mm, dwie lampy pompujące, uszczelnienia typu O-ring dla lamp i pręta laserowego, dyfuzyjne ceramiczne elementy odbijające, ekrany przed promieniowaniem UV i łączówki zasilające i chłodzące. III etap: Głowica laserowa zawierająca pręt laserowy fi=12mm, L=85mm, dwie lampy pompujące, uszczelnienia typu O-ring dla lamp i pręta laserowego, dyfuzyjne ceramiczne elementy odbijające, ekrany przed promieniowaniem UV i łączówki zasilające i chłodzące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ust 1 i 2 ustawy pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach stanowiących ofertę, zgodnie z SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej ZAMÓWIENIEM, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- załącznik numer: 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ca.pw.edu.pl/zamowienia/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach