Przetargi.pl
System klimatyzacji komfortu II, III i IV piętra budynku Inkubatora Technologicznego i Administracji Białostockiego Parku Naukowo Technologicznego wraz z instalacjami towarzyszącymi, w systemie zaprojektuj i wykonaj

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2016-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    System klimatyzacji komfortu II, III i IV piętra budynku Inkubatora Technologicznego i Administracji Białostockiego Parku Naukowo Technologicznego wraz z instalacjami towarzyszącymi, w systemie zaprojektuj i wykonaj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia publicznego w formule zaprojektuj i wykonaj, polegającego na zaprojektowaniu i wybudowaniu systemu klimatyzacji komfortu na potrzeby Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego. Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: 1) starannej i dokładnej weryfikacji, przeprowadzonej we własnym zakresie i własnym staraniem, wszelkich danych wyjściowych do projektowania, przygotowanych przez Zamawiającego, 2) wykonania niezbędnej, spójnej, kompletnej i precyzyjnej dokumentacji projektowej w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego, zawierającej również projekt technologii systemu klimatyzacji. Rozwiązania projektowe powinny uwzględniać istniejącą infrastrukturę, uwarunkowania formalno prawne, oraz muszą być dopasowane do istniejącego stanu zewnętrznego i wewnętrznego obiektu. Projekt budowlany i wykonawczy zostaną wykonane w niezbędnej ilości egzemplarzy, przy czym Zamawiający wymaga przekazania co najmniej jednego egzemplarza kompletnych dokumentacji w postaci elektronicznej, na dowolnym nośniku danych, obejmującej wersję edytowalną i nieedytowalną, 3) opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), w tym również w postaci elektronicznej, obejmującej wersję edytowalną i nieedytowalną, na dowolnym nośniku danych, 4) opracowania przedmiaru i kosztorysu robót w wersji papierowej w trzech egzemplarzach oraz w postaci elektronicznej na dowolnym nośniku danych, obejmującej wersję edytowalną i nieedytowalną, 5) uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych zgodnie z prawem uzgodnień, stanowisk i opinii oraz dodatkowych dokumentów oraz w szczególności decyzji administracyjnych niezbędnych dla zaprojektowania, wykonania (w tym również pozwolenie na budowę), zmiany sposobu użytkowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania (pozwolenie na użytkowanie) systemu klimatyzacji komfortu pomieszczeń piętra II, III i IV budynku Inkubatora Technologicznego i Administracji w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym, 6) wykonania kompleksowej budowy, w tym dopuszczenia do eksploatacji, uruchomienia, przeprowadzenia ruchu próbnego, etc. systemu klimatyzacji pomieszczeń piętra II, III i IV budynku Inkubatora Technologicznego i Administracji zgodnie z opracowanym i zatwierdzonym projektem budowlanym oraz dokumentacją wykonawczą, 7) opracowania i przekazania pełnej Dokumentacji Powykonawczej w co najmniej trzech egzemplarzach w formie papierowej oraz w postaci elektronicznej na dowolnym nośniku danych, obejmującej wersję edytowalną i nieedytowalną. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Załączniku nr 7 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zadania oraz zakres prac projektowych i robót budowlanych zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 145 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: 12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. numer konta: 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, z dopiskiem: BPN-T.271.2.2016 - System klimatyzacji komfortu II, III i IV piętra budynku Inkubatora Technologicznego i Administracji Białostockiego Parku Naukowo Technologicznego wraz z instalacjami towarzyszącymi, w systemie zaprojektuj i wykonaj, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty, 2) Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1 pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. Kasa otwarta jest w godzinach 8:00-14:30, 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wadium może być wniesione przez pełnomocnika Wykonawców. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego będzie skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, 2) Wniesienie wadium w innej formie niż pieniężnej poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem jego przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed upływem terminu do jej złożenia. 5. Zwrot i zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt 5, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego, 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach