Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
- Data zamieszczenia: 2010-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1/8 1/8
50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
REGON: 00109467000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
System informatyczny do zarządzania i obsługi ruchu telefonicznego Urzędu Miejskiego Wrocławia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu informatycznego służącego do zarządzania i obsługi ruchu telefonicznego w celu wspierania realizacji efektywności i jakości usług Urzędu Miejskiego Wrocławia. 2. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: 1) zaprojektowanie i wdrożenie systemu informatycznego typu Call Center opartego na protokole VOIP do zarządzania i obsługi ruchu telefonicznego w Urzędzie Miejskim Wrocławia (dalej: System Informatyczny) oraz rozbudowie istniejącego systemu telefonii VoIP o dodatkowe telefony IP. 2) zrealizowanie łącza SIP do dotychczasowego dostawcy usług głosowych Zamawiającego wraz z dostarczeniem niezbędnych urządzeń wymaganych do jego realizacji. 3) udzielenie licencji Zamawiającemu na korzystanie z Systemu Informatycznego na warunkach wskazanych w § 5 Umowy oraz przeprowadzenia szkoleń z obsługi i korzystania z Systemu Informatycznego na warunkach opisanych w § 4 Umowy a także na świadczeniu usług serwisowych (serwis naprawczy) na zasadach opisanych w § 9 Umowy. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji zostały określone w Projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ) a w szczególności w Załączniku nr 1 do Projektu umowy. 4. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) zapewnienia naprawy lub usunięcia usterki, wymiany uszkodzonego elementu systemu i przywrócenia pełnej jego sprawności i funkcjonalności w terminach: a) do 1 (jednego) dnia kalendarzowego - usterki i awarie powodujące zatrzymanie pracy systemu; b) do 4 (czterech) dni kalendarzowych - usterki i awarie nie powodujące zatrzymania pracy systemu. 2) Zapewnienia stałej możliwości zgłaszania problemów faxem i e - mailem w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia, od poniedziałku do piątku, z czasem odpowiedzi do klienta nie dłuższym niż 1 (jedna) godzina. 3) Na dostarczany System Informatyczny Wykonawca udzieli gwarancji w zakresie części i robocizny na okres co najmniej 24 miesięcy liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 4) Wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (art. 36 ust.4 ustawy Pzp). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325240002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 17.000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy zł 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną