Miejski Zarząd Oświaty ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Opatrzności Bożej 18
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 033 4992322
- Data zamieszczenia: 2009-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Oświaty
pl. Opatrzności Bożej 18 18
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, fax. 033 4992322
REGON: 07081191300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.bielsko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
System ewidencji środków trwałych i inwentaryzacji. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu ewidencji środków trwałych i inwentaryzacji dla Miejskiego Zarządu Oświaty w Bielsku-Białej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie pobiera się wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę do-kumentu, o którym mowa w Części VII, punkt II, ppkt. 1 SIWZ. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Części VII, punkt II, ppkt. 3 i 4 SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Części VII, punkt II, ppkt. 5 SIWZ. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - w przypadku wykonawców występujących wspólnie (spółka cywil-na, konsorcjum, małżonkowie, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Części VII SIWZ. 5. Akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, o których mowa w Części VII , punkt.II, ppkt. 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał oferty przetargowej sporządzonej na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo (udzielone przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) - z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 4. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. 5. Dokumenty potwierdzające, że wymienione - zgodnie z pkt 3 dostawy zostały wykonane należycie (referencje zamawiających). 6. Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.), zwanej dalej pzp - załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 7. Oświadczenie wykonawcy na formularzu Oferta przetargowa załącznik Nr 1 do SIWZ, - o związaniu ofertą przez okres 30 dni, - o zdobyciu informacji koniecznej do sporządzenia oferty, - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń, - o zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy załącznik Nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzo.bielsko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostarczenie systemu informacji prawnej na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa oprogramowania komputerowego dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach- RZP/PN/56/I/16
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa oprogramowania do obliczeń inżynierskich - bezterminowa licencja komercyjna 1-stanowiskowa wraz z rocznym kontraktem serwisowym
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa systemu informatycznego finansowo-księgowego i obsługi budżetu
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa upgradu programu do wizualizacji danych przestrzennych - dwadzieścia licencji komercyjnych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa systemu informacji prawnej na okres 1 roku
Dodano: 2016-07-26 - Przetarg nieograniczony na dostawę komercyjnego oprogramowania do projektowania i tworzenia infrastruktury użyteczności publicznej oraz obiektów inżynierii lądowej zgodnym z systemem CAD i GIS wraz ze szkoleniem
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa: - część I - upgrade programu graficznego do tworzenia wykresów - wersja elektroniczna, dwie licencje komercyjne, - część II - upgrade programu do wizualizacji danych przestrzennych - wersja elektroniczna, dwie licencje komercyjne.
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa oprogramowania komputerowego dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach - RZP/PN/56/16
Dodano: 2016-06-29 - Zaprojektowanie, wykonanie, zainstalowanie, uruchomienie i wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów
Dodano: 2016-06-28