Przetargi.pl
System automatycznej wypożyczalni rowerów w Gminie Komorniki

Gmina Komorniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-052 Komorniki, Stawna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
  • Data zamieszczenia: 2019-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komorniki
    Stawna 1
    62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie
    tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
    REGON: 63125870900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    System automatycznej wypożyczalni rowerów w Gminie Komorniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    utrzymaniu i bieżącej konserwacji 2 stacji rowerowych w Gminie Komorniki. Każda z 2 stacji wyposażona zostanie w 10 rowerów i 15 stanowisk. Komornicki System Rowerowy (KSR) zintegrowany zostanie z systemem rowerów miejskich funkcjonującym w Poznaniu, tj. Poznańskim Rowerem Miejskim (PRM). 2. Wykonawca uruchomi Komornicki System Rowerowy oraz będzie świadczył usługę przez okres 31 miesięcy (lub więcej w zależności od terminu zaoferowanego w Formularzu ofertowym), podzielony na cztery sezony: od 01.06.2019 r. lub 01.07.2019 r. lub 01.08.2019 r. do 30.11.2019 r. od 01.03.2020 r. do 30.11.2020 r. od 01.03.2021 r. do 30.11.2021 r. od 01.03.2022 r. do 30.11.2022 r. 3. Wykonawca w ramach usługi dostarczy: 1/ stacje – zestaw urządzeń (tj. terminale oraz stojaki rowerowe wraz z elektronicznymi zaczepami) zasilanych z akumulatorów oraz paneli słonecznych, umożliwiających wypożyczenie rowerów oraz ich zwrot; 2/ terminale - urządzenia prezentujące podstawowe informacje o sposobie korzystania, wyposażone w wyświetlacze oraz terminale płatnicze pozwalające na obsługę procesu wypożyczania roweru; 3/ stojaki – zaprojektowane w celu stabilnego ustawienia roweru w pozycji pionowej, wyposażone w elektrozamek umożliwiający wypięcie oraz wpięcie roweru; 4/ stronę internetową – prezentującą wszystkie informacje wymagane do prawidłowego korzystania z rowerów (tj. lokalizacje stacji, dostępność, regulamin oraz opis sposobu korzystania, naliczania opłat, składania reklamacji) oraz umożliwiającej stworzenie indywidualnego konta dla użytkownika, zapewniającego możliwość dokonywania opłat oraz monitorowanie zużywania przedpłaconych środków; 5/ moduł informacji e-mail i sms – wymaganych do procesu rejestracji oraz przekazywania niezbędnych danych użytkownikom; 6/ infolinię – telefoniczne wsparcie użytkownika w zakresie przekazania informacji o sposobie korzystania oraz sprawdzania poprawności naliczania opłat; 7/ moduł zarządzania wraz z systemem rozliczeniowym – służący do analizy informacji w zakresie bieżącej lokalizacji rowerów, statystyk wykorzystania, wysokości pobranych opłat oraz raportów dotyczących zgłoszonych skarg i reklamacji; 8/ serwis - polegający na naprawie dostarczonych urządzeń oraz relokacji rowerów w celu zapewnienia optymalnego napełnienia stacji. 4. Po zakończeniu trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zdemontowania i zabrania wszystkich stacji rowerowych, terminali, rowerów oraz wyłączenia strony internetowej, a ponadto, w przypadku, kiedy Wykonawca wykupił specjalna domenę internetową w celu uruchomienia strony internetowej, dokonania jej cesji na Zamawiającego. 5. Po zakończeniu sezonów w określonych latach, Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia stacji w wyznaczonych miejscach oraz do zdeponowania rowerów na swój koszt i ryzyko. W tym czasie Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania pieczy nad rowerami tak, by nie doszło do pogorszenia ich stanu ( tzw. okres przechowywania). 6. System roweru miejskiego ma umożliwiać wypożyczenie i zwrot roweru w dowolnej stacji, przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. 7. Wykonawca przygotuje projekt regulaminu i zasad, określających warunki korzystania z roweru miejskiego oraz obowiązki klientów zgodnie z wymogami Zamawiającego. 8. Dostarczona oraz zamontowana infrastruktura zostanie odebrana na podstawie protokołu odbioru. 9. Zasady przystąpienia przez Gminę Komorniki do systemu Poznańskiego Roweru Miejskiego zostały określone są w załączniku nr 3 do wzoru umowy. 10. Charakterystyka Poznańskiego Roweru Miejskiego została przedstawiona w załączniku nr 4 do wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, montażu oraz uruchomienia systemu roweru miejskiego we współpracy z systemem poznańskim. 11. Wykonawca będzie dokonywać poboru opłat od użytkowników systemu wykorzystując cennik stanowiący załącznik nr 5 do wzoru umowy. 12. Charakterystyka planowanego Komornickiego Systemu Rowerowego zawarta jest w załączniku nr 1 do wzoru umowy, natomiast mapa lokalizacji stacji w załączniku nr 2 do wzoru umowy. 13. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych do wskazanych pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy traktować jako standardy jakościowe. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne. Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres, na jaki zostanie zawarta umowa posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) na warunkach określonych we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50111000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy wg załączonego druku – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – dokument stosowne pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) Zobowiązania podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ (dokument ten winien być składany w oryginale wraz z ofertą, o ile dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach