Przetargi.pl
Sygn akt 9/B/UT/2010 Naprawa średnia torów tramwajowych w ulicy Mazurska w Gdańsku - etap III - 265 mbtp

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
    ul. Partyzantów 36 36
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
    REGON: 19003008390919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: administracja samorządowa gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sygn akt 9/B/UT/2010 Naprawa średnia torów tramwajowych w ulicy Mazurska w Gdańsku - etap III - 265 mbtp
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: wymianę podkładów, szyn, podsypki tłuczniowej, spawanie termitowe złączy szynowych, balastowanie toru tłuczniem kamiennym, wraz z ciągłą regulacją toru w planie i profilu, wymianą obrzeży betonowych, budową krawężników typu lekkiego, wymianą nawierzchni przejść dla pieszych oraz przejazdu torowo - ulicznego i innymi pracami, które mają doprowadzić tor i urządzenia mu towarzyszące do dobrego stanu technicznego, zgodnego z obowiązującymi normami dla poziomu i przechyłki szyn, kierunku toru, krzywizn, przechyłek na łukach, przytwierdzenia szyn do podkładów i pełnej stabilizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452341265
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wysokość wadium 8.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca 1. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie na potwierdzenie wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj roboty związane np. z przebudową, remontem, naprawą lub utrzymaniem infrastruktury torowej, o wartości nie mniejszej niż 250tys.zł brutto potwierdzone dokumentami np. referencjami na dowód że zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . . 2. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na potwierdzenie wskaże kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności linie, węzły i stacje kolejowe lub drogowej, z doświadczeniem w kierowaniu robotami o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia tj. roboty związane np. z przebudową, remontem, naprawą, utrzymaniem infrastruktury torowej, który kierował minimum 1 zadaniem o wartości nie mniejszej niż 250 tys.zł brutto . 3. Wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 ustawy oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku wykazania wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły :spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą w ww postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków opisanych w ppkt 1 należy udokumentować poprzez wykaz robót sporządzony wg wzoru - zał. SIWZ oraz dokumenty np. referencje potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . Spełnienie warunku opisanego pkt III ppkt 2 należy udokumentować poprzez wykaz osób-osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załączonego wzoru - załącznik SIWZ Spełnienie warunku opisanego pkt III ppkt 3 poprzez oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 ustawy oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- zał. 1a i 1a. 1. Aktualny odpis z właściwego Rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Pełnomocnictwo - (jeżeli dotyczy - patrz pkt VII SIWZ) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach