Przetargi.pl
sygn. akt 42/B/UT/2009 Naprawa średnia torów tramwajowych (tory zewnętrzny i środkowy) wraz z rozjazdami nr 1307 i 1306 na pętli tramwajowej Oliwa w Gdańsku

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
    ul. Partyzantów 36 36
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
    REGON: 19003008390919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: administracja samorządowa gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sygn. akt 42/B/UT/2009 Naprawa średnia torów tramwajowych (tory zewnętrzny i środkowy) wraz z rozjazdami nr 1307 i 1306 na pętli tramwajowej Oliwa w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Wykonanie uproszczonej dokumentacji projektowej na naprawę średnią torów tramwajowych (tory zewnętrzny i środkowy) wraz z rozjazdami nr 1307 i 1306 na pętli tramwajowej Oliwa w Gdańsku B. Roboty rozbiórkowe: a) Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej 8x8 na podbudowie (zabudowa toru i rozjazdów), kostka brukowa zostaje na placu budowy do ponownego wykorzystania, podbudowa utylizacja - 336,25 m2 , b) Rozebranie krawężników betonowych oraz ławy betonowej wraz z utylizacją - 217 m, c) Rozebranie nawierzchni toru (108,5 m) wraz z wywiezieniem szyn i wkrętów do skupu złomu wskazanego przez Zamawiającego - odległość około 10 km, pozostałe elementy na utylizację odległość transportu 16 km, d) Rozebranie nawierzchni 2 rozjazdów (zwrotnica typu ZKM) wraz z wywiezieniem elementów półzwrotnicy lewej rozjazdu nr 1306 na bazę WPRD Grayel ul. Żaglowa - odległość około 10 km, elementów stalowe do skupu złomu wskazanego przez Zamawiającego - odległość około 10 km, pozostałe materiały z rozbiórki na utylizację - odległość transportu 16 km. C. Roboty ziemne: wybudowanie warstwy tłuczenia grubości 10 cm w wyrównanym i zagęszczonym do IS=0,97 korycie - 225 rn2. D. Roboty torowe: a) Montaż nawierzchni torów (konstrukcja zgodnie z rysunkiem nr 1). - 108,5 m, b) Montaż nawierzchni rozjazdów (konstrukcja zgodnie z rysunkiem nr 1) - 2 kpI., c) Regulacja toru i rozjazdów wy planie i profilu. E. Roboty wykończeniowe: a) Montaż nowych krawężników betonowych przy peronowych na lawie betonowej - 217 m, b) Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej 8x8x8 (materiał Zamawiającego - z rozbiórki istniejącej nawierzchni) (konstrukcja zgodnie z rysunkiem nr 1) - 336,25 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452341256
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10000, 00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca: 1)oświadczy, że spełnia warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. SIWZ. 2) posiada doświadczenie w realizacji robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia - udokumentuje w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) realizację co najmniej jednego zadania związanego z przebudową remontem, naprawą, utrzymaniem infrastruktury torowej, o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł (brutto), potwierdzonego dokumentem, np. referencją na dowód że zostało wykonane należycie - zał. SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie robót torowych. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - zał. SIWZ. 3) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia minimum 1 osobę - kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi (wpis do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) w specjalności linie, węzły i stacje kolejowe lub drogowej, z doświadczeniem w wykonywaniu robót o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, która w okresie ostatnich pięciu lat wykonała (kierowała robotami) minimum jedno zadanie o wartości robót torowych nie mniejszej niż 200 000zł - zał. SIWZ. 4) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - przedstawi aktualną informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych (lub kredyt na rachunku bieżącym) nie mniejszą niż 300 000 zł. lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 300 000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunku opisanego w pkt III.2) poprzez: ppkt 1) podpisanie oświadczenia - zał. SIWZ. Wymaganie ma zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia. ppkt 2) wypełnienie zał. SIWZ (wg. wzoru), wykazanie wartości (kwot brutto w zł) oraz załączenie dokumentów (np. referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych ww. załączniku robót. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. ppkt 3) poprzez wypełnienie (wg. wzoru) zał. SIWZ: wykazanie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (aktualne na dzień składania ofert). W przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskazał osoby, którymi będzie dysponował - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób/osoby zdolnych do wykonywania zamówienia. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. ppkt 4) załączenie do oferty aktualnej informacji banku potwierdzającej wysokość posiadanych środków, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać ww. warunki w sposób następujący: ppkt 1) wymagania określone ww. punkcie mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia, ppkt. II.2; II. 3) przynajmniej jeden z wykonawców musi spełnić te warunki, ppkt. II.4) wykonawcy wspólnie mogą spełnić ten warunek. Ponadto wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty aktualny wypis z właściwego Rejestru lub Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z informacją o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku wykonawców występujących wspólnie - stosowne dokumenty i oświadczenia zgodnie z SIWZ (dot. wszystkich przedsiębiorców, wspólników spółki).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną