Przetargi.pl
sygn. akt 189/B/UZ/2009 Prowadzenie przez okres 1 roku serwisu 43 zestawów urządzeń zabawowych zamontowanych na terenach zieleni w Gdańsku

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
    ul. Partyzantów 36 36
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
    REGON: 19003008390919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sygn. akt 189/B/UZ/2009 Prowadzenie przez okres 1 roku serwisu 43 zestawów urządzeń zabawowych zamontowanych na terenach zieleni w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie przez okres 1 roku serwisu 43 zestawów urządzeń zabawowych zamontowanych na terenach zieleni w Gdańsku Ww. usługa obejmuje serwis 43 zestawów urządzeń zabawowych. Zakres usługi obejmuje: - 38 kontroli regularnych przez oględziny każdego zestawu z częstotliwością: co 2 tygodnie- w miesiącach: grudzień 2009r., styczeń, luty, marzec i październik 2010r., co tydzień - w miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień 2010r., - 4 kontrole funkcjonalne każdego zestawu z częstotliwością co 3 miesiące (w miesiącach grudzień 2009r., oraz w marcu, czerwcu i wrześniu 2010roku ); - 1 kontrolę podstawową; - bieżącą konserwację urządzeń zabawowych realizowaną podczas kontroli regularnych, - naprawy i zabezpieczenie zestawów urządzeń zabawowych w zakresie uszkodzeń powstałych z przyczyn eksploatacyjnych, jak również dewastacji związanych z aktami wandalizmu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Udokumentuje zrealizowanie (w ciągu ostatnich 3 lat licząc od dnia wszycia postępowania) co najemnej jednego zamówienia z zakresu budownictwa - konstrukcji drewnianych, stolarki budowlanej lub zakresu produkcji, montażu lub naprawy elementów wyposażenia placów zabaw tj, montażu wyrobów z drewna np. elementów architektury ogrodowej. 2. Wskaże do realizacji zamówienia: - co najmniej 1 pracownika o kwalifikacjach zawodowych wymaganych do realizacji niniejszego zamówienia w zakresie stolarstwa - co najmniej 1 pracownika o kwalifikacjach zawodowych wymaganych do realizacji niniejszego zamówienia w zakresie ślusarstwa 3. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP. Spełnienie warunku poprzez wypełnienie zał. 1a SIWZ. 4. Przedstawi aktualny dokument rejestrowy - KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zał. 1a SIWZ. 3. Udokumentowanie realizacji (w ciągu ostatnich 3 lat licząc od dnia wszycia postępowania) co najemnej jednego zamówienia z zakresu budownictwa - konstrukcji drewnianych, stolarki budowlanej lub zakresu produkcji, montażu lub naprawy elementów wyposażenia placów zabaw tj, montażu wyrobów z drewna np. elementów architektury ogrodowej. a) wypełnienie: zał. nr 1b SIWZ b) potwierdzenia realizacji zamówień dokumentami, np. referencjami, na dowód, że zostały wykonane należycie 4. Wskazanie do realizacji zamówienia - wypełnienie zał. nr 1c SIWZ - co najmniej 1 pracownika o kwalifikacjach zawodowych wymaganych do realizacji niniejszego zamówienia w zakresie stolarstwa - co najmniej 1 pracownika o kwalifikacjach zawodowych wymaganych do realizacji niniejszego zamówienia w zakresie ślusarstwa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach