Przetargi.pl
sygn. akt 168/B/UE/2009 Remont, utrzymanie i dostawa elementów iluminacji świątecznej Miasta Gdańska

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
    ul. Partyzantów 36 36
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
    REGON: 19003008390919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sygn. akt 168/B/UE/2009 Remont, utrzymanie i dostawa elementów iluminacji świątecznej Miasta Gdańska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont, utrzymanie i dostawa elementów iluminacji świątecznej Miasta Gdańska. Zakres zamówienia: - Remont 14 szt. elementów iluminacji świątecznej, montowanym na ciągu głównym w Oliwie i ich utrzymanie w ramach rękojmi w sprawności technicznej i świetlnej po ich zamontowaniu. Czas pracy elementów od 05.12.2009r. do 10.02.2010r. - Utrzymanie 182 szt. elementów iluminacji świątecznej, montowanym na ciągach głównych w Gdańsku, Wrzeszczu, Oliwie, w sprawności technicznej i świetlnej po ich zamontowaniu. Czas pracy elementów od 05.12.2009r. do 10.02.2010r. - Dostawa 300 szt. nitek świetlnych LED multikolor i 300 szt. bombek z herbem Gdańska. - Dostawa 16 szt. elementów LED montowanych na ul. Długi Targ i 7 szt. przewieszek LED montowanych nad ul. Długą i ich utrzymanie w ramach rękojmi w sprawności techniczne i świetlnej po ich zamontowaniu. Czas pracy elementów od 05.12.2009r. do 10.02.2010r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315272008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Na dowód posiadanego doświadczenia - udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania) minimum 1 zamówienia z zakresu dostawy wykonania lub remontów elementów świetlnych z węża świetlnego na ażurowej konstrukcji nośnej (aluminiowej lub stalowej) wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. brutto. 2. Udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania) utrzymanie iluminacji świątecznej za minimum 5.000 zł. brutto. 3. Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zał. 1a SIWZ. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania) zamówień z zakresu dostaw, wykonania lub remontów elementów świetlnych z węża świetlnego na ażurowej konstrukcji nośnej (aluminiowej lub stalowej) wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. brutto oraz utrzymania iluminacji świątecznej o wartości minimum 5.000 zł. brutto. Uwaga: spełnienie warunku poprzez: wypełnienie: zał. nr 1b SIWZ, potwierdzenia realizacji zamówień dokumentami, np. referencjami, na dowód, że zostały wykonane należycie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach