Przetargi.pl
sygn. akt 126/B/NA/ 2010 Dzierżawa, wdrożenie i uruchomienie elektronicznego systemu obiegu dokumentów z obsługą spraw wpływających drogą elektroniczną na okres 36 miesięcy oraz przeprowadzenie niezbędnych szkoleń z obsługi systemu.

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
  • Data zamieszczenia: 2010-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
    ul. Partyzantów 36 36
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
    REGON: 19003008390919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: administracja samorządowa gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sygn. akt 126/B/NA/ 2010 Dzierżawa, wdrożenie i uruchomienie elektronicznego systemu obiegu dokumentów z obsługą spraw wpływających drogą elektroniczną na okres 36 miesięcy oraz przeprowadzenie niezbędnych szkoleń z obsługi systemu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przez system elektronicznego obiegu dokumentów rozumie się aplikację, która co najmniej: a) Realizuje wewnętrzne procesy załatwiania spraw objętych działalnością Zamawiającego, w tym w szczególności: przyjmowanie, dekretowanie, procedowanie, wysyłanie oraz archiwizację dokumentów i spraw. b) Automatycznie realizuje przepływ danych i dokumentów pomiędzy użytkownikami sytemu (stanowiskami komputerowymi w liczbie nie mniejszej niż 150) według ustalonych reguł zgodnie z procedurami właściwymi dla konkretnego typu spraw. c) Umożliwia składowanie na nośnikach elektronicznych w sposób zorganizowany wszelkiego rodzaju dokumentów przychodzących, wychodzących i wytwarzanych w ramach działalności zamawiającego (repozytorium dokumentowe systemu). d) Umożliwia elektroniczną wymianę informacji (pism, dokumentów) z otoczeniem zewnętrznym, w tym obsługę spraw wpływających drogą elektroniczną. 2. Wdrożenie systemu rozumie się jako dostarczenie, zainstalowanie, skonfigurowanie oprogramowania do realizacji systemu elektronicznego obiegu dokumentów u Zamawiającego w sposób pozwalający na realizację co najmniej wskazanych w ust.1 funkcji systemu. 3) Przeprowadzenie niezbędnych szkoleń dla pracowników Zamawiającego, których efektem będzie przygotowanie ich do posługiwania się systemem w zakresie niezbędnym dla danego stanowiska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają n/w załączniki SIWZ:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach