Przetargi.pl
Świadczenie zadań transportowych (transport samochodowy, transport ręczny) przez Wykonawcę na rzecz RCKIK-Wrocław

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-345 Wrocław, ul. Czerwonego Krzyża 5/9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3715810 , fax. 071 3281713
  • Data zamieszczenia: 2010-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu
    ul. Czerwonego Krzyża 5/9 5/9
    50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3715810, fax. 071 3281713
    REGON: 00029112100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie zadań transportowych (transport samochodowy, transport ręczny) przez Wykonawcę na rzecz RCKIK-Wrocław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie zadań transportowych (transport samochodowy, transport ręczny - załadunek, rozładunek, odbieranie i dostarczanie próbek krwi, preparatów krwi, dokumentów, innych przedmiotów stosownie do potrzeb Zamawiającego) przez Wykonawcę na rzecz RCKIK-Wrocław, tj.: 1.1.Obsługa przez wykonawcę pojazdów, będących własnością RCKIK-Wrocław polegająca na stałym zapewnieniu w poniedziałek, wtorek, czwartek - 2 kierowców , w środę , piątek - 3 kierowców z uprawnieniami kat. C (wykaz kierowców zał. Nr 1A do umowy) w celu wykonywania zadań transportowych na rzecz RCKIK-Wrocław. 1.2. wyznaczeni do obsługi kierowcy posiadają odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów RCKIK-Wrocław (minimum kat. C) oraz aktualne zaświadczenia lekarskie zezwalające na pracę w charakterze kierowcy/ załadunek, rozładunek, a także stosowne aktualne szkolenia BHP. Są wyposażeni w środki ochrony indywidualnej przysługujące im na podstawie odrębnych przepisów. 1.3. Wykaz samochodów stanowiących własność RCKIK-Wrocław, o których mowa w ust.1 stanowi załącznik nr 2A do umowy. 1.4.Prowadzenie przez Wykonawcę dokumentacji eksploatacyjnej dla pojazdów wymienionych w załączniku nr 2A do umowy. 1.5. zgłaszania Zamawiającemu konieczności napraw i obsługi okresowej pojazdów RCKIK-Wrocław. Kierowcy Wykonawcy będą wykonywać zadania transportowe na rzecz RCKIK-Wrocław wg ustalonego przez strony harmonogramu czasu pracy uwzględniające potrzeby RCKIK-Wrocław tj. codziennie 8 godzin 1.6.Do zadań kierowcy oprócz wymienionych w pkt.1.1 należy również: -tankowanie paliwa na stacjach wskazanych przez RCKIK-Wrocław -mycie pojazdów, komór chłodniczych pojazdów -dbałość o powierzone pojazdy, wizyty w serwisach, warsztatach w celu wymian materiałów eksploatacyjnych: wymiany olejów, filtrów, opon itp. oraz napraw. -zgłaszanie osobie wyznaczonej przez RCKIK-Wrocław wszelkich nieprawidłowości w pracy pojazdu -prawidłowe prowadzenie karty drogowej - rozliczanie się ze zużytego paliwa - prowadzenie obserwacji warunków termicznych transportu i odnotowywanie temperatur w protokole transportu, -zgłaszanie wszelkich usterek powierzonego sprzętu osobie wskazanej przez RCKIK-Wrocław, -obsługa urządzeń chłodniczych, webasto, agregatów, klimatyzatorów, drukarek itp znajdujących się w samochodach - pobieranie z wyznaczonych miejsc: dokumentów, próbek krwi, preparatów krwi i innych przedmiotów stosownie do potrzeb Zamawiającego i dostarczanie ich do wyznaczonych odbiorców 1.7.Za podstawowy miesięczny harmonogram czasu pracy kierowców przyjmuje się nominalny obowiązujący czas pracy oraz średnio tygodniowy 40-godzinny w rozkładzie dobowym 8- godzin od 7:30-15:30 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Zamawiający przewiduje łącznie 4992 godzin pracy wszystkich kierowców przez okres 12 miesięcy. Zamawiający udostępni pracownikom Wykonawcy uczestniczącym w realizacji umowy zaplecze socjalne. 1.8 Do planowania i rozliczania faktycznie wykonanego czasu pracy kierowców mają zastosowanie właściwe przepisy obowiązującego kodeksu pracy i obowiązującego regulaminu zakładowego wykonawcy 1.9. W przypadku niemożności świadczenia pracy przez wymienionych kierowców Wykonawca zapewni w porozumieniu z Zamawiającym innego kierowcę spełniającego wszystkie wymagania zawarte w SIWZ. 1.10. Dokumentem ewidencyjnym czas pracy kierowcy oraz wykonanie zadania i przejechane kilometry jest karta drogowa oraz inne dokumenty. 1.11.Wyznaczenie przez Wykonawcę osoby pełniącej nadzór organizacyjny i kontrolujący nad pracą kierowców z podaniem danych osobowych i numerem telefonicznym do kontaktu z Zamawiającym. 1.12. Potwierdzenie przez upoważnionego pracownika RCKIK-Wrocław wykonanie czasu pracy kierowcy oraz wykonanych przejazdów na karcie drogowej stanowi podstawę do ustalenia należności 1.13. Bezpośredni codzienny nadzór organizacyjny i kontrolny nad pracą delegowanych kierowców w zakresie racjonalnego i efektywnego wykorzystania czasu pracy kierowcy i pojazdu RCKIK-Wrocław jest osoba wyznaczona przez RCKIK-Wrocław. 1.14. Pracownicy Wykonawcy wyznaczeni do realizacji umowy zostaną przeszkoleni przez Zamawiającego w zakresie stosowania procedur obowiązujących w RCKiK-Wrocław. 2. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 3.Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury VAT co miesiąc na podstawie rozliczenia czasu pracy poszczególnych kierowców, zatwierdzonego przez Zamawiającego, w oparciu o dokumenty wymienione w rozdz.I pkt 1.10 dotyczących wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1300,00 PLN 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank - ING BANK ŚLĄSKI O/Wrocław, konto nr: 91 1050 1575 1000 0023 1691 2753 Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zamawiającego w pok. nr S.3.07. Nie należy załączać oryginału przelewu wadium w pieniądzu do oferty. 3.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Wadium może być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 26-02-2010 do godz. 9.00. 5.Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Wykonawca, który nie wniesie wadium w pieniądzu lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium (wzór załącznik nr 6) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pz.p. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w ar.25 ust.1 ustawy P.z.p., lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12.Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych ofercie, b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż nie posiada umowy z bankiem prowadzącym rachunek w zakresie potwierdzania podpisów i przekazywania wniosków z tytułu wadium. Dokumenty wadialne zawierające warunek: przekazania żądania wypłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, jako Beneficjenta gwarancji, który miałby potwierdzić, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego, jako Beneficjenta gwarancji - nie będą akceptowane przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-wroclaw.rckik.com.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach