Przetargi.pl
Świadczenie w imieniu Gminy Mysłakowice usług administrowania cmentarzami komunalnymi w Mysłakowicach i Łomnicy w latach 2015 i 2016

Gmina Mysłakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-533 Mysłakowice, ul. Szkolna 5
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 075 6439986
  • Data zamieszczenia: 2014-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mysłakowice
    ul. Szkolna 5 5
    58-533 Mysłakowice
    tel. 075 6439986
    REGON: 23082170100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie w imieniu Gminy Mysłakowice usług administrowania cmentarzami komunalnymi w Mysłakowicach i Łomnicy w latach 2015 i 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: Administrowanie cmentarzem komunalnym w Mysłakowicach obejmującym dz. nr 1357 o pow. 1,58 ha i 0,3 ha na części nowej cmentarza i cmentarzem w Łomnicy na dz. nr 675 o powierzchni 0,7 ha , a także zarządzanie domem pogrzebowym o powierzchni 160,40 m2, zlokalizowanym na cmentarzu w Mysłakowicach. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 1) prowadzenia spraw związanych z usługami pogrzebowymi, w tym: a) wyznaczania pól kwater grzebalnych i alejek zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza, b) pobierania opłat za miejsca pochówku na cmentarzu, c) nadzoru nad przygotowaniem grobu, ekshumacją zwłok, stawianiem nagrobków, d) zakładania i prowadzenia ewidencji grobów zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie prowadzenia ewidencji grobów, e) prowadzenia księgi pochówków; 2) utrzymania porządku i czystości na terenie cmentarzy i w ich bezpośrednim sąsiedztwie a w szczególności: a) koszenia trawy z jej wygrabieniem z wyłączeniem terenu niezagospodarowanej części cmentarza, b) oczyszczania terenów cmentarzy z chwastów i zarośli, c) usuwania odrostów przy drzewach, d) powierzchniowego oczyszczania terenu z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, e) wiosennego i jesiennego usuwania liści, f) odśnieżania i posypywania piaskiem (bez użycia soli) alejek na cmentarzach, g) likwidacja dzikich wysypisk śmieci, gruzu, itp. 3) wykonywania usług w zakresie zarządzania domem pogrzebowym o łącznej powierzchni 160,40 m2 położonym na cmentarzu komunalnym w Mysłakowicach na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 1357., w tym: a) zapewnienia prawidłowego funkcjonowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem i zasadami prawidłowej gospodarki; b) ponoszenia wszelkich kosztów utrzymania i eksploatacji obiektu; c) przestrzegania przepisów ppoż i bhp; d) utrzymania obiektu w czystości; e) informowania Zamawiającego o awariach i uszkodzeniach nieruchomości; 4) utrzymania w sprawności studni do poboru wody (zabezpieczenie na okres zimy); 5) uiszczania opłat za pobraną wodę; 6) uiszczania opłat za wywóz śmieci z ww. cmentarzy; 7) uiszczania opłat za energię elektryczną; 8) wykonywania innych czynności nie wymienionych, a wynikających z ustawy z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych oraz aktów wykonawczych do w/w ustawy; 9) udostępniania wszelkich dokumentów i informacji związanych z administrowaniem cmentarzami na żądanie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie w imieniu Zamawiającego do pobierania opłat cmentarnych zgodnie z obowiązującą Uchwałą Rady Gminy Mysłakowice oraz realizacji obowiązków zapisanych w regulaminie cmentarzy komunalnych - Uchwała Nr 258/XXX/09 Rady Gminy Mysłakowice z dnia 8 października 2009r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711110
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium: 2 500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslakowice.pl Biuletyn Informacji Publicznej
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną