Przetargi.pl
Świadczenie w 2016 roku usług pocztowych w obrocie krajowym oraz zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy.

Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2676800 , fax. 024 2676848
  • Data zamieszczenia: 2015-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku
    ul. Bielska 59 59
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2676800, fax. 024 2676848
    REGON: 61101603400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie w 2016 roku usług pocztowych w obrocie krajowym oraz zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i zwrotów /przesyłki listowe i paczki pocztowe/, które będą realizowane na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe /Dz. U. z 2012 r., poz. 1529 z późn. zm./ oraz świadczenie usług kurierskich. 2.Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe o wadze do 2000 g. /Gabaryt A i B/: a/ przesyłka nierejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii ,b/ przesyłka nierejestrowana najszybszej kategorii, c/przesyłka rejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii, d/ przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii, e/ przesyłka rejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii ze zwrotnym poświadczeniem odbioru /ZPO/ przesyłka listowa przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, f/ przesyłka rejestrowana będąca przesyłką najszybszej kategorii ze zwrotnym poświadczeniem odbioru /ZPO/ przesyłka najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru. W odniesieniu do zachowania wskaźników terminowości doręczeń, jako przesyłki najszybszej kategorii należy rozumieć przesyłki doręczane w deklarowanym terminie D plus 1 /gdzie D oznacza dzień nadania przesyłki do godz. 15:00/, a przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii to przesyłki doręczane w deklarowanym terminie D plus 3 /gdzie D oznacza dzień nadania przesyłki do godz. 15:00/.Gabaryt A to przesyłka o wymiarach: Minimum wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, Maksimum żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. Gabaryt B to przesyłka o wymiarach: Minimum jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długoś 325 mm lub szerokość 230 mm, Maksimum suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów /długość/ nie może przekroczyć 610 mm.3.Przez paczki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się paczki pocztowe o wadze do 10.000 g /Gabaryt A i B/:a/ ekonomiczne paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, b/ o przyspieszonym trybie doręczenia paczki rejestrowane najszybszej kategorii, c/ ze zwrotnym poświadczeniem odbioru paczki rejestrowane ekonomiczne i o przyspieszonym trybie doręczenia, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru. Gabaryt A to przesyłka o wymiarach: Minimum wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, Maksimum żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm. Gabaryt B - to przesyłka o wymiarach: Minimum jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub długość 500 mm lub szerokość 300 mm, Maksimum suma długości i największego obwodu w innym kierunku niż długość nie może być większa niż 3 000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. 4. Przez przesyłki kurierskie rozumie się przesyłki najszybszej kategorii z gwarantowanym terminem doręczenia w następnym dniu roboczym po dniu nadania w obrocie krajowym, przyjęte za potwierdzeniem nadania doręczone za pokwitowaniem odbioru o wadze do 30 kg. Zawierająca w cenie za nadanie przesyłki odbiór z siedziby Zamawiającego oraz ubezpieczenie do kwoty 5.000,00 zł. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia najbliższej placówki do nadawania przesyłek oraz odbioru w tej placówce raz dziennie przesyłek przygotowanych do wyekspediowania przez Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 14.30 / 15.30. Odbioru w wyznaczonej Placówce Wykonawcy na terenie miasta Płocka dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel po okazaniu stosownego upoważnienia. Odbiór przesyłek przygotowanych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w zestawieniu przesyłek nadanych /dla przesyłek rejestrowanych/ oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych /dla przesyłek zwykłych nierejestrowanych/. Dopuszczalne jest prowadzenie zestawień przesyłek w formie elektronicznej przy pomocy aplikacji udostępnionej przez Wykonawcę. W takim przypadku dokumentowanie odbioru przesyłek dokonywane będzie w formie elektronicznej. 6 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną placówka pocztową /w rozumieniu przepisu z art. 3 pkt 15 ustawy Prawo pocztowe/ dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych na terenie każdej z 15 gmin powiatu płockiego oraz na terenie Miasta Płocka. W przypadku, gdy placówka pocztowa znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest również działalność o innym przedmiocie, Zamawiający żąda aby Wykonawca w sposób widoczny nazwą lub logotypem oznaczył tę część lokalu/stanowisko, w której odbywa się obsługa klientów w zakresie usług pocztowych. Zamawiający żąda aby każda placówka pocztowa była z zewnątrz oznaczona w sposób umożliwiający jej jednoznaczną identyfikację przez klientów korzystających z usług pocztowych. W szczególności oznaczenie to musi polegać na trwałym zamieszczeniu nazwy bądź logotypu Wykonawcy na budynku mieszczącym lokal, w którym prowadzona jest placówka pocztowa. Placówki pocztowe muszą być czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku przez minimum 6 godzin dziennie, w tym trzy razy w tygodniu co najmniej do godz. 18:00. 7. Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia przewiduje nadawanie przesyłek, których nadanie jest konieczne w placówce operatora wyznaczonego, tj. przesyłek nadawanych m.in. w oparciu o niżej wymienione przepisy: art. 57 par. 5 pkt 2 Kodeks postępowania administracyjnego, art. 165 par. 2 Kodeks postępowania cywilnego, 8. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na przesyłce listowej lub paczce nazwy odbiorcy wraz z jego adresem /podany jednocześnie w zestawieniu przesyłek nadanych dla przesyłek rejestrowanych/, określając rodzaj przesyłki /zwykła, polecona, najszybszej kategorii, czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru ZPO/ oraz umieszczania nadruku /pieczątki/ określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki. 7. Zamawiający będzie wysyłał korespondencję tylko i wyłącznie we własnym imieniu. Zamawiający będący nadawcą musi figurować jako nadawca przesyłki. Usługi pocztowe będące przedmiotem zamówienia świadczone będą przez Wykonawcę w oryginalnych kopertach przekazanych przez Zamawiającego 9 Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzania zestawień dla przesyłek nierejestrowanych, rejestrowanych oraz przesyłek nadawanych u operatora wyznaczonego. 10 Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: a/dla przesyłek rejestrowanych wpisanie każdej przesyłki do zestawienia przesyłek nadanych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, b/ dla przesyłek zwykłych nierejestrowanych zestawienie ilościowe przesyłek wg. poszczególnych kategorii wagowych sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. c/ dla przesyłek nadawanych u operatora wyznaczonego sporządzenie oddzielnego wykazu przesyłek. Wykonawca w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego, na swój koszt, nada w placówce operatora wyznaczonego ww. przesyłki, ale w imieniu i na rzecz Zamawiającego, obciążając Zamawiającego przy wystawieniu faktury VAT. Wykonawca na wykazie, o którym mowa powyżej, potwierdzi datą, pieczątką i podpisem ich odbiór, a następnie dopilnuje, aby operator wyznaczony potwierdził na tym samym wykazie ich nadanie, z uwzględnieniem daty, pieczątki i podpisu. Wykonawca zwróci potwierdzony wykaz Zamawiającemu. Dopuszczalne jest prowadzenie zestawień przesyłek w formie elektronicznej przy pomocy aplikacji udostępnionej przez Wykonawcę. 12. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. 13. Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona. Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości oraz uniemożliwiać uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczania.14. Jeśli przesyłki listowe oraz paczki wymagać będą specjalnego, odrębnego oznakowania lub opakowania właściwego dla danego Wykonawcy Wykonawca dostarczy we własnym zakresie wszelkie materiały niezbędne do tego celu. 15. Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu operatorowi, a kosztami realizacji obciążyć Wykonawcę, jeżeli Wykonawca nie odbierze od Zamawiającego przesyłek w wyznaczonym dniu i czasie. 16. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń w stosunku do już odebranych przesyłek /np. nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów w dokumentach nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty itp./ Wykonawca bez zbędnej zwłoki wyjaśnia je z Zamawiającym. Brak możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń, o których mowa lub ich usunięcia w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego powoduje, iż nadanie przesyłek przez Wykonawcę nastąpi w dniu następnym lub ich całkowitym usunięciu przez Zamawiającego. 15. Wykonawca będzie doręczał Zamawiającemu pokwitowane przez adresata /potwierdzenie odbioru/ niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później niż 7 dni od daty doręczenia przesyłki /potwierdzenie odbioru winno zawierać datę odbioru i czytelny podpis odbiorcy/. 18 Wykonawca zobowiązany jest do honorowania, obsługiwania / zwrotnego potwierdzenia odbioru/ stanowiącego potwierdzenie doręczenia i odbioru przesyłki na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego 17 Dz.U. z 2013 r. poz. 267, z późn. zm./. 19. Zamawiający zapewni Zamawiającemu bezpłatne druki ZPO krajowe i zagraniczne, niezwłocznie na wystosowaną prośbę przez Zamawiającego. 20. 1/ Przedstawiciel Wykonawcy doręcza pisma osobom fizycznym w ich mieszkaniu lub miejscu pracy. Pisma mogą być doręczone również w lokalu organu administracji publicznej, jeżeli przepisy szczególne nie stanowią inaczej. W razie niemożności doręczenia pisma w sposób określony w zdaniu 1 i 2, a także w razie koniecznej potrzeby, przedstawiciel Wykonawcy doręcza pisma w każdym miejscu, gdzie się adresata zastanie. W przypadku nieobecności adresata pismo doręcza, za pokwitowaniem, dorosłemu domownikowi, sąsiadowi lub dozorcy domu, jeżeli osoby te podjęły się oddania pisma adresatowi. O doręczeniu pisma sąsiadowi lub dozorcy zawiadamia adresata, umieszczając zawiadomienie w oddawczej skrzynce pocztowej lub, gdy to nie jest możliwe, w drzwiach mieszkania. 2/ W razie niemożności doręczenia pisma w sposób opisany powyżej, operator postępuje w sposób następujący: Zawiadomienie o pozostawieniu pisma wraz z informacją o możliwości jego odbioru w terminie siedmiu dni, licząc od dnia pozostawienia zawiadomienia w miejscu określonym w pkt 1, przedstawiciel Wykonawcy umieszcza w oddawczej skrzynce pocztowej lub, gdy nie jest to możliwe, na drzwiach mieszkania adresata, jego biura lub innego pomieszczenia, w którym adresat wykonuje swoje czynności zawodowe, bądź w widocznym miejscu przy wejściu na posesję adresata. 3/ W przypadku niepodjęcia przesyłki w terminie, o którym mowa w pkt 2, pozostawia powtórne zawiadomienie o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż czternaście dni od daty pierwszego zawiadomienia. 4/ Jednostkom organizacyjnym i organizacjom społecznym doręcza się pisma w lokalu ich siedziby do rąk osób uprawnionych do odbioru pism. Sposób doręczenia stosuje się odpowiednio. Odbierający pismo potwierdza doręczenie mu pisma swym podpisem ze wskazaniem daty doręczenia. Jeżeli odbierający pismo uchyla się od potwierdzenia doręczenia lub nie może tego uczynić, doręczający sam stwierdza datę doręczenia oraz wskazuje osobę, która odebrała pismo, i przyczynę braku jej podpisu. 21 W przypadku utraty, ubytku, uszkodzenia przesyłki bądź niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu należne odszkodowanie i inne roszczenia, zgodnie z przepisami rozdziału 8 ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. /Dz. U. z 2012 r., poz. 1529/. 22. Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania faktury zbiorczej za wykonane usługi na rzecz Zamawiającego do dnia 7 go następnego miesiąca po miesiącu rozliczeniowym, z jednoczesnym dokładnym wyszczególnieniem rodzaju usług w specyfikacji. Usługi pocztowe będą opłacane przez Zamawiającego w formie opłaty z dołu. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Płatność nastąpi w ciągu 21 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury, pod warunkiem że będzie ona dostarczona do Zamawiającego przed wyznaczonym w fakturze terminem płatności. 23 W zestawieniu ilościowo-rodzajowym wyszczególnione zostały rodzaje przesyłek /usług pocztowych/ jakie będą zlecane Wykonawcy oraz orientacyjne ilości danej korespondencji w skali roku. Zamawiający przyjął roczną ilość przesyłek każdego rodzaju w oparciu o analizę potrzeb. Zestawienie to daje podstawę do wyliczenia ceny. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w 100 procent podanych ilości przesyłek. Rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i będą ulegały zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek mogą odbiegać od podanych ilości W przypadku konieczności nadania przez Zamawiającego innych przesyłek, których nie ujęto w Zestawieniu ilościowo rodzajowym przesyłek, rozliczenia za te usługi będą dokonywane na podstawie aktualnego cennika Wykonawcy, w ramach ogólnej kwoty oferty.24. Przedmiot zamówienia jest realizowany przez podmiot posiadający wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. 25 Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby przez cały okres realizacji umowy, przedmiot zamówienia w zakresie przyjęcia przesyłek, poprzez sortowanie, przemieszczanie, aż do doręczenia, wydania lub zwrotu przesyłek, był realizowany przez osoby /tj. doręczyciele listonosze, osoby wydające korespondencję/, spośród których osoby pozostające w stosunku pracy /tj. zatrudnione na podstawie umowy o pracę/ będą stanowiły wskazany w ofercie procent wszystkich osób, którym Wykonawca powierzył realizację przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem personelu podwykonawców /o ile dotyczy/.26. Zamawiający na etapie realizacji zamówienia będzie kontrolował wymóg z pkt 25 Opisu Przedmiotu Zamówienia na podstawie comiesięcznych oświadczeń składanych przez Wykonawcę wraz z fakturą VAT, w których Wykonawca będzie wskazywał procent osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, spośród wszystkich osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie: przyjęcia przesyłek, poprzez sortowanie, przemieszczanie, aż do doręczenia, wydania lub zwrotu przesyłek /tj. doręczyciele listonosze, osoby wydające korespondencję/, z uwzględnieniem personelu podwykonawców /o ile dotyczy/. 27 W przypadku uchybienia zobowiązaniu wskazanemu w ofercie/Umowie, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary umownej zgodnej z par. 7 ust. 1 pkt 3 Umowy. Zestawienie ilościowo rodzajowe przesyłek- w załączniku Nr 1- opis przedmiotu zamówienia do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 8 000 zł słownie: osiem tysięcy złotych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu /oznaczonego datą i godziną/ skutkuje wykluczeniem wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /tekst jedn.: Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm./Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek nr 81 9042 0003 0000 1586 2000 0100, Bank Spółdzielczy /Mazowsze/ w Płocku. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację postępowania, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. BZP. 272.17.2015 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert /oznaczonego datą i godziną/ nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty kserokopię dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oryginał dokumentu należy załączyć oddzielnie, nie spięty z ofertą. Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1/ odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2/ zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udział procentowy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy...
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach