Przetargi.pl
Świadczenie w 2016 r. usług pocztowych dla Urzędu Miasta Inowrocławia

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2015-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie w 2016 r. usług pocztowych dla Urzędu Miasta Inowrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów do Zamawiającego, na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529), aktami prawnymi związanymi z realizacją usług pocztowych, wydanymi na podstawie ustawy Prawo pocztowe oraz postanowieniami SIWZ. 3.2. Wyszczególnienie przesyłek pocztowych: 1) przesyłki listowe krajowe o wadze do 2000 g, z podziałem na: waga do 350 g, 350 g -1000 g, 1000 g -2000 g oraz 2 gabaryty: A i B; (gabaryt A - wymiary: min. 90 mm x 140 mm strony adresowej, maks. - żaden z wymiarów nie może przekraczać: wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm; gabaryt B - min. gdy choć jeden z wymiarów przekracza: wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, maks. - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm; tolerancja - 2 mm), w tym: a) nierejestrowane, niepriorytetowe, b) nierejestrowane, priorytetowe, c) polecone (rejestrowane) niepriorytetowe, f) polecone (rejestrowane) priorytetowe, g) polecone (rejestrowane) priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, 2) przesyłki listowe zagraniczne, rejestrowane, priorytetowe, ze zwrotnym poleceniem odbioru, z podziałem na: waga do 50 g, 50 g - 100 g, 100 g -350 g; 3) paczki pocztowe krajowe z potwierdzeniem odbioru, z podziałem na: waga do 1 kg, 1 kg - 2 kg, 2 kg - 5 kg, 5 kg - 10 kg oraz 2 gabaryty: A i B; (gabaryt A - to paczka pocztowa o wymiarach: min.- wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, maks. - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm; gabaryt B - to paczka pocztowa o wymiarach: min. - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza: długość 600 mm lub szerokość 500 mm lub wysokość 300 mm, maks. - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość nie może być większa niż 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm), w tym: a) niepriorytetowe, b) priorytetowe; 4) paczki pocztowe zagraniczne, waga 1 kg - 6 kg, niepriorytetowe; 5) przesyłki kurierskie z potwierdzeniem odbioru, z podziałem na: waga do 1 kg, 1 kg -5 kg, 5 kg -10 kg; 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również zwrot nieodebranych przesyłek pocztowych rejestrowanych, po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy, w obrocie krajowym i zagranicznym; 4. Wymagania dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Przesyłki pocztowe przygotowane przez Zamawiającego do nadania będą odbierane przez wykonawcę z siedziby Zamawiającego - w dni robocze, dwa razy dziennie, w godz. 8:00 - 9:00 oraz 14:00 - 15:00 i nadane w dniu ich przekazania wykonawcy przez Zamawiającego. 2) Przyjęcie przez wykonawcę przesyłek pocztowych będzie każdorazowo dokumentowane pieczęcią wykonawcy, podpisem i datą w książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym w przypadku przesyłek nierejestrowanych. Wzór książki nadawczej oraz zestawienia ilościowego zostanie przedstawiony Zamawiającemu przez wykonawcę w formie pisemnej do dnia zawarcia umowy i stanowić będzie jej załącznik. Ponadto wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz oznaczeń przesyłek pocztowych rejestrowanych i priorytetowych. 3) Wykonawca jest odpowiedzialny za przesyłki listowe i paczki po ich otrzymaniu od Zamawiającego. 4) Wykonawca zapewni odbiór przez adresatów niedoręczonych (awizowanych) przesyłek w co najmniej 2 placówkach na terenie Miasta Inowrocławia. 5) Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość śledzenia przesyłek pocztowych rejestrowanych na stronie internetowej, tzw. tracking. 6) Jeśli przesyłki pocztowe wymagać będą specjalnego, odrębnego oznakowania lub opakowania, właściwego dla danego wykonawcy, dostarczy on wszelkie materiały niezbędne do tego celu. 7) Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru, niezwłocznie po doręczeniu przesyłki pocztowej, nie później jednak, niż w ciągu 7 dni od dnia doręczenia. 8)W przypadku nieobecności adresata lub innych osób uprawnionych do odbioru przesyłki pocztowej krajowej, przedstawiciel wykonawcy pozostawia w skrzynce oddawczej adresata zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki listowej lub paczki ze wskazaniem gdzie i w jakim terminie adresat może odebrać przesyłkę listową lub paczkę, z uwzględnieniem warunków i terminów do odbioru przesyłki listowej lub paczki, określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w tym zakresie. Po upływie terminu odbioru lub wyczerpaniu możliwości doręczenia przesyłki listowej lub paczki, przesyłka listowa lub paczka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny niedoręczenia. W przypadku przesyłek listowych i paczek w obrocie zagranicznym obowiązują zasady określone w przepisach międzynarodowych. 5. Zobowiązania Zamawiającego: 1) Zamawiający zobowiązuje się do: a) opatrzenia przesyłki pocztowej oznaczeniem adresata i adresem (podanego jednocześnie w pocztowej książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych), b) określenia rodzaju przesyłki (zwykła, polecona, priorytet, zadeklarowana wartość, czy ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - ZPO), c) umieszczania nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki, d) oznaczenia (przy pomocy maszyny frankującej, która jest własnością Zamawiającego) potwierdzającego wniesienie opłaty za daną usługę pocztową, 2) Przesyłki pocztowe będą przygotowane do nadawania w sposób uporządkowany, tj. ułożone stroną adresową w tym samym kierunku, rejestrowane według kolejności wpisów w pocztowej książce nadawczej, nierejestrowane wg zestawienia ilościowego. 3) Każda przesyłka pocztowa rejestrowana będzie wpisana do pocztowej książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla wykonawcy (podstawa do rozliczenia), a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie jej nadania. 4) Zestawienie ilościowe przesyłek pocztowych nierejestrowanych, wg poszczególnych kategorii wagowych, będzie sporządzone w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy jako podstawa do rozliczenia, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie ich nadania. 5) Opakowaniem przesyłek listowych będzie koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona (zaklejona). Opakowanie paczki będzie zabezpieczać przed dostępem do jej zawartości oraz uniemożliwiać uszkodzenie paczki w trakcie jej przemieszczania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: liczba placówek wykonawcy na terenie Miasta Inowrocławia do odbioru niedoręczonych (awizowanych) przesyłek pocztowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach