Przetargi.pl
Świadczenie usługi:Zarządzanie i prowadzenie rozliczeń projektu związane z prowadzeniem merytorycznego i finansowego rozliczenia poszczególnych etapów projektu:Termomodernizacja budynków Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Szpitalna 60
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5629582, 5629462, 5629595 , fax. 087 5629594
  • Data zamieszczenia: 2010-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki
    ul. Szpitalna 60 60
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, fax. 087 5629594
    REGON: 79031936200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi:Zarządzanie i prowadzenie rozliczeń projektu związane z prowadzeniem merytorycznego i finansowego rozliczenia poszczególnych etapów projektu:Termomodernizacja budynków Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi:Zarządzanie i prowadzenie rozliczeń projektu związane z prowadzeniem merytorycznego i finansowego rozliczenia poszczególnych etapów projektu:Termomodernizacja budynków Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkachrealizowanego w ramach : Nr WND-RPPD.05.01.00-20-023/09 Tytuł projektu: Termomodernizacja Budynków Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach. Zamówienia, o którym mowa w ust.1 obejmuje: a.koordynacja prac personelu oraz komórek organizacyjnych Zamawiającego zaangażowanych w Projekt oraz ostateczne wdrożenie Projektu zgodnie z podpisanymi umowami oraz innymi wiążącymi wytycznymi i przepisami prawa b.monitorowanie realizacji projektu w zakresie: efektów rzeczowych, określonych w szczególności we Wniosku o dofinansowanie realizacji projektu, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy o dofinansowanie oraz Harmonogramie rzeczowo-finansowym realizacji Projektu, stanowiącym załącznik nr 2 do Umowy o dofinansowanie, na podstawie przedłożonych przez Zamawiającego dokumentów stwierdzających poniesienie wydatków oraz wykonanie działań przewidzianych w ramach zakresu rzeczowego Projektu, pomiaru osiągniętych wskaźników, w okresie obowiązywania niniejszej umowy, określonych we Wniosku o dofinansowanie realizacji projektu, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy o dofinansowanie, na podstawie określonych w ww. wniosku źródeł pozyskania informacji o osiągnięciu wskaźników; c.identyfikacja zagrożeń dla przebiegu realizacji projektu, w oparciu o informacje pozyskiwane w trakcie wykonywania usługi, a zwłaszcza w ramach wykonywania zadań określonych w pkt. b); d.przygotowywanie aktualizacji Umowy o dofinansowanie w sytuacjach wymagających jej aneksowania; e.wykonywanie obowiązków informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i określonymi we Wniosku o dofinansowanie realizacji projektu, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy o dofinansowanie; f.obsłudze księgowej projektu, w tym prowadzenie wydzielonej ewidencji księgowej Projektu, opisywanie faktur kosztowych i kwalifikacja kosztów, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi dokumentowania i kwalifikowalności wydatków w ramach projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; g.przygotowywanie wniosków o płatność oraz sprawozdań z realizacji projektu, w sposób określony w Umowie o dofinansowanie projektu, w tym przygotowywanie niezbędnej dokumentacji stanowiącej załącznik do wniosku o płatność; h.przygotowywanie dokumentacji i umów związanych z realizacją projektu w zakresie prac budowlanych i wyposażeniowych, i.uczestniczenie w odbiorach technicznych cząstkowych i ostatecznych; j.zapewnienie archiwizacji dokumentacji Projektu w okresie wykonywania usługi; k.obsługa kontroli wykonywanej przez instytucje uprawnione do kontrolowania działań wykonywanych w ramach Projektu; Wartość całkowita projektu wynosi 6 730 860,52 zł Termin realizacji projektu wraz z jego rozliczeniem finansowym przewidziany jest na 28.12.2011r. Wymagane dokumenty źródłowe udostępnione będą tylko w siedzibie Zamawiającego.Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez cały czas trwania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach