Przetargi.pl
Świadczenie usługi związanej z zarządzaniem projektem Wdrożenie systemu digitalizacji akt postępowań przygotowawczych oraz utworzenie lokalnych i centralnego repozytorium akt w postaci cyfrowej w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury - pełnienie funkcji koordynatora projektu

Prokuratura Generalna ogłasza przetarg

  • Adres: 02-315 Warszawa, ul. Barska 28/30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 56 18 626 , fax. 22 56 18 629
  • Data zamieszczenia: 2013-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Generalna
    ul. Barska 28/30 28/30
    02-315 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 56 18 626, fax. 22 56 18 629
    REGON: 14216703000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi związanej z zarządzaniem projektem Wdrożenie systemu digitalizacji akt postępowań przygotowawczych oraz utworzenie lokalnych i centralnego repozytorium akt w postaci cyfrowej w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury - pełnienie funkcji koordynatora projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi związanej z zarządzaniem projektem Wdrożenie systemu digitalizacji akt postępowań przygotowawczych oraz utworzenie lokalnych i centralnego repozytorium akt w postaci cyfrowej w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury - pełnienie funkcji koordynatora projektu. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) udzielania porad Zamawiającemu we wszelkich kwestiach związanych z realizacją projektu finansowanego ze środków 7 Osi Priorytetowej PO IG w siedzibie Zamawiającego lub w siedzibie jednostek organizacyjnych prokuratury (45 prokuratur okręgowych i 11 prokuratur apelacyjnych) zaangażowanych w realizację projektu w formie dyżurów dwa razy w tygodniu po 8 godzin oraz w formie konsultacji dokonywanych za pomocą środków porozumiewania się na odległość w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w szczególności w zakresie: a) ukształtowania struktury organizacyjnej zespołu projektowego, przygotowania i aktualizacji procedur funkcjonowania zespołu projektowego; b) przygotowanie wkładu merytorycznego do sporządzania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności pod kątem ich zgodności z założeniami projektu, porozumieniem o dofinansowanie projektu oraz wymogami wynikającymi z dokumentów systemu wdrażania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; c) przygotowania projektów umów z wykonawcami, w szczególności pod kątem ich zgodności z założeniami projektu, porozumieniem o dofinansowanie projektu oraz wymogami wynikającymi z dokumentów systemu wdrażania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; 2) uczestnictwa w pracach komisji przetargowych z głosem doradczym w celu zapewnienia zgodności podejmowanych przez nią czynności z założeniami projektu, porozumieniem o dofinansowanie projektu oraz wymogami wynikającymi z dokumentów systemu wdrażania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; 3) przygotowywania opisu faktur lub dokumentów o równoważnej wartości dowodowej, przedstawianych przez Wykonawców w związku z realizacją projektu w sposób zgodny z wymogami dokumentów systemu wdrażania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; 4) monitorowania postępów finansowych realizacji projektu oraz informowania kierownika projektu o konieczności wystąpienia z wnioskiem o zapewnienie finansowania lub dofinansowania projektu z budżetu państwa oraz konieczności uruchomienia środków z rezerwy celowej budżetu państwa oraz budżetu środków europejskich; 5) sporządzania na polecenie kierownika projektu projektów wniosków o zapewnienie finansowania lub dofinansowania projektu z budżetu państwa, a także projektów wniosków o zmianę decyzji w sprawie finansowania lub dofinansowania projektu z budżetu państwa; 6) sporządzania na polecenie kierownika projektu projektów wniosków o uruchomienie środków z rezerwy celowej budżetu państwa oraz budżetu środków europejskich; 7) sporządzania wniosków o płatność (okresowych oraz wniosku o płatność końcową), 8) monitorowania postępów rzeczowej realizacji projektu, dokonywanie w razie potrzeby aktualizacji harmonogramu realizacji projektu, informowanie kierownika projektu o konieczności wnioskowania o dokonanie zmian w zakresie harmonogramu realizacji projektu; 9) uczestnictwa w spotkaniach roboczych z Wykonawcami zamówień związanych z realizacją projektu; 10) przygotowywania informacji związanych z ewaluacją projektu; 11) udziału w bieżących kontaktach Prokuratury Generalnej z organami administracji uczestniczącymi w systemie wdrażania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; 12) uczestnictwa w kontrolach realizacji projektu w siedzibie Prokuratury Generalnej i w siedzibach jednostek organizacyjnych prokuratury zaangażowanych w realizację projektu; 13) przygotowywania wszelkich dokumentów oraz projektów dokumentów związanych z realizacją, rozliczaniem i kontrolą projektu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Ilości miesięcy trwania usługi podane w załączniku nr 2 do SIWZ zostały przyjęte przez Zamawiającego szacunkowo, wyłącznie w celu wyliczenia ceny oferty. Rzeczywista ilość miesięcy trwania usługi będzie wynikała z terminu podpisania umowy z Wykonawcą, przy czym łączna wartość zamówienia nie przekroczy kwoty wynikającej z ceny najkorzystniejszej oferty Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pg.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach