Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 03-126 Warszawa, ul. Antalla 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6147000 , fax. 022 6147000
- Data zamieszczenia: 2010-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
ul. Antalla 4 4
03-126 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6147000, fax. 022 6147000
REGON: 01075191600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsbialoleka.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi zorganizowania wypoczynku letniego na terenie Polski dla dzieci i młodzieży z Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, w formie kolonii letniej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zorganizowania wypoczynku letniego na terenie Polski dla dzieci i młodzieży z Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, w formie kolonii letniej, w górach, nad morzem lub jeziorem, w jednym turnusie, w miesiącu sierpniu 2010. UWAGA: Zamawiający wyklucza możliwość zorganizowania wypoczynku na terenach zalewowych lub w pobliżu dużych rzek. CPV: 55.24.30.00-5 Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci Z wypoczynku skorzysta ogółem około 50 dzieci w wieku szkoły podstawowej i gimnazjum. Czas trwania turnusu 14 dni (13 nocy). Turnus zaczyna się w dniu wyjazdu, a ostatni dzień turnusu, to dzień powrotu z turnusu. Termin realizacji - sierpień 2010r. Wykonawca zapewnia: 1. zakwaterowanie: uczestnicy kolonii powinni być zakwaterowani w takich obiektach jak: dom wczasowy, pensjonat lub ośrodek kolonijny z wyłączeniem namiotów, campingów oraz budynków szkolnych, burs internatów, zaadaptowanych na czas wakacji jako obiekty kolonijne. Obiekt powinien być ogrodzony i oświetlony. Pokoje 2,3,4,5 -osobowe z łazienkami i wc, wyposażone w łóżka, szafki nocne, szafę ubraniową, krzesła. Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe. Wykonawca umożliwi korzystanie z pralki automatycznej oraz suszarni odzieży. W przypadku znacznego obniżenia temperatury zastrzega się możliwość ogrzewania pomieszczeń, w których zakwaterowani będą uczestnicy, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 2. wyżywienie: 4 posiłki dziennie ( śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) zdrowe, smaczne i sycące, przygotowane zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Dzienny wsad do kotła na jednego uczestnika turnusu będzie wynosić nie mniej niż 22 zł. Suchy prowiant na drogę powrotną (pierwszym posiłkiem jest kolacja w dniu przyjazdu, ostatnim posiłkiem jest śniadanie w dniu odjazdu). Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów oraz pieczywa z masłem i dżemem. 3. kadrę wychowawczą: zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej a także zasady jej organizowania i nadzorowania. Wykonawca zatrudni odpowiednią do ilości uczestników turnusu liczbę wychowawców, tak by jeden wychowawca opiekował się nie więcej niż 10 uczestnikami turnusu. Zamawiający wymaga, żeby każdy wychowawca został zakwaterowany razem ze swoją grupą, w tym samym budynku. 4. kierownika kolonii. 5. opiekę medyczną: pielęgniarka całodobowo, lekarz na telefon, ratownik. 6. transport: w ciągu dnia, klimatyzowanym, sprawnym autokarem spełniającym warunki dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (dz. U. Nr 32, poz. 262). Wykonawca zapewni na czas przejazdu napoje, a na drogę powrotną suchy prowiant. W przypadku awarii pojazdu lub innej nieprzewidzianej sytuacji prowadzącej do niemożliwości podstawienia właściwego środka transportu Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznie zapewnić bez dodatkowe opłaty przewóz uczestników kolonii do miejsca przeznaczenia przy użyciu własnych lub obcych środków transportowych (przewóz zastępczy). Wykonawca może powierzyć wykonanie przewozu innym przewoźnikom po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego, jednakże ponosi odpowiedzialność za ich czynności jak za swoje własne. W przypadku nie zapewnienia przewozu osób Zamawiającemu przysługuje prawo wynajęcia transportu na koszt Wykonawcy (przewóz zastępczy). Koszt transportu należy również wliczyć w wartość brutto zamówienia. 7. ubezpieczenie uczestników i kadry od następstw nieszczęśliwych wypadków w kwocie na osobę 10 000 zł, na czas przejazdu i pobytu (grupowe w formie imiennej). Polisa winna być przedstawiona Zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem turnusu. 8. zaplecze przystosowane do realizacji programu: a) rekreacyjno- sportowego zawierającego m.in. gry i zabawy oraz turnieje ( boisko do gier zespołowych, sprzęt sportowy), b) kulturalno-rozrywkowego zawierającego m.in. 2 ogniska integracyjne z pieczeniem kiełbasek ( miejsce na ognisko), minimum 3 dyskoteki ( świetlicę ze sprzętem RTV i dyskotekowym), minimum 2 wycieczki autokarowe do atrakcyjnych turystycznie miejsc ( organizator zapewnia bilety wstępu do zwiedzanych obiektów dla każdego uczestnika kolonii), 9. materiały do zajęć prowadzonych przez wychowawców w ilości zabezpieczającej potrzeby wszystkich uczestników oraz organizację imprez i czasu wolnego, Organizator przygotuje (Harmonogram zajęć uczestników kolonii 2010) rozpisany szczegółowo na każdy dzień kolonii zgodnie z treścią zał. nr 6 do SIWZ, z uwzględnieniem zajęć rekreacyjno-sportowych i kulturalno-rozrywkowych wymienionych wyżej oraz zajęć alternatywnych w przypadku złych warunków atmosferycznych 10. w razie potrzeby zapewni uczestnikom turnusu kontakt telefoniczny z rodzicami lub opiekunami. Uwaga: stołówka, pomieszczenia przeznaczone na świetlicę i boisko do gier zespołowych muszą znajdować się na terenie ośrodka. Zamawiający zastrzega sobie prawo: a) dokonania wizji lokalnej ośrodków zaproponowanych przez wykonawców przed wyborem najkorzystniejszej oferty b) przeprowadzenia wizytacji ośrodka (w trakcie trwania turnusu) w każdym czasie i w każdym zakresie związanym z realizacją przedmiotu umowy, bez uprzedniego uzgodnienia z Wykonawcą daty tej wizytacji. Wykonawca zapewni osobom wizytującym odpowiednie warunki pracy. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo uczestników oraz za szkody przez nich wyrządzone tak podczas pobytu jak i transportu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ilości uczestników turnusu w zakresie nie większym niż 5 osób. Dokładna liczba dzieci zostanie ostatecznie ustalona w dniu podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552430005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Walory położenia obiektu
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsbialoleka.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja wypoczynku letniego dzieci i młodzieży połączonego z treningiem kompetencji i umiejętności społecznych oraz zajęciami sportowo-rekreacyjnymi dla uczestników projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż
Dodano: 2015-07-09 - Organizacja wypoczynku letniego dzieci i młodzieży połączonego z treningiem kompetencji i umiejętności społecznych oraz zajęciami sportowo-rekreacyjnymi dla uczestników projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż.
Dodano: 2014-06-17 - Zorganizowanie 14- dniowego turnusu profilaktycznego dla 100 osobowej grupy dzieci i młodzieży w wieku 8-16 lat
Dodano: 2014-04-28 - Organizacja kolonii letnich dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Raszyn w roku 2014
Dodano: 2014-04-25 - Organizacja kolonii letnich dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Raszyn w roku 2014 z podziałem na zadania
Dodano: 2014-04-14 - Zorganizowanie i przeprowadzenie w 2014 r. kolonii letnich połączonych z elementami profilaktyki narkotykowej i alkoholowej dla dzieci i młodzieży z terenu Gostynina
Dodano: 2014-04-14 - Zorganizowanie kolonii letnich w nadmorskich miejscowościach na terenie RP oraz obozu na terenie Hiszpanii dla dzieci i módzieży pracowników SWPZZPOZ
Dodano: 2014-04-01 - Zorganizowanie letniego wypoczynku w miejscowości Nadmorskiej - Mierzeja Wiślana na terenie RP dla 80 dzieci i młodzieży- uczniów polskich szkół z Białorusi i Ukrainy i 30 dzieci z województwa mazowieckiego
Dodano: 2014-03-17 - Usługa dofinansowania organizacji obozów sportowych w 2013 roku dla Uczniowskich i Młodzieżowych Klubów Sportowych
Dodano: 2013-05-29 - Kompleksowa organizacja obozów językowych w ramach projektu pn: Bądź twórczy obserwuj, odkrywaj i działaj, realizowanego w latach 2012 2014 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2013-05-29