Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
ul. Jackowskiego 18 18
60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
REGON: 63127678800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi zestawienia i wydzierżawienia łączy transmisji danych wraz z urządzeniami końcowymi (CPE) między dwoma lokalizacjami w Poznaniu: Jackowskiego 18 i Słowackiego 8 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usługi zestawienia i wydzierżawienia łączy transmisji danych wraz z urządzeniami końcowymi (CPE) między dwoma lokalizacjami w Poznaniu: Jackowskiego 18 i Słowackiego 8 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723180007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2 400,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach i pełnomocnictwach wyszczególnionych w pkt V SIWZ. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 2)aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w art. 11 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) 3)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem) - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 2. Ponadto do oferty Wykonawca winien załączyć następujące dokumenty: 1)Wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a)ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca; b)ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela, lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przesyłu danych oraz dostępu do Internetu na potrzeby Powiatu Poznańskiego
Dodano: 2014-11-05 - Konserwacja, przeglądy i naprawa drogowych stacji pogodowych
Dodano: 2013-10-16 - Zapewnienie łączy teleinformatycznch dla nw. Części przedmiotowego zamówienia
Dodano: 2013-08-26 - Świadczenie usług transmisji danych
Dodano: 2013-02-12 - Usługa najmu łączy telekomunkacyjnych dla Potrzeb Powiatu Poznańskiego
Dodano: 2012-11-15 - 1) Świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącza typu punkt-punkt pomiędzy Oddziałem ZUS w Toruniu, ul. Mickiewicza 33/39 a ZETO w Bydgoszczy, ul. Kurpińskiego 9; 2) Świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącza typu punkt-punkt pomiędzy Oddziałem ZUS w Bydgoszczy, ul. M. Konopnickiej 18a a ZETO w Bydgoszczy, ul. Kurpińskiego 9; 3) Świadczenie usług transmisji danych poprzez łącze światłowodowe między budynkiem Oddziału ZUS w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33 i budynkiem Oddziału ZUS w Bydgoszczy, ul. M. Konopnickiej 18a.
Dodano: 2012-09-07