Przetargi.pl
"Świadczenie usługi zastępstwa inwestycyjnego wraz z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: "przebudowa i rozbudowa budynków na cele Muzeum Żołnierzy Wyklętych w Ostrołęce przy ul. Traugutta 19"

Muzeum Żołnierzy Wyklętych w Ostrołęce (w organizacji) ogłasza przetarg

  • Adres: 07410 Ostrołęka, Ul. Traugutta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 512 959 347
  • Data zamieszczenia: 2016-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Żołnierzy Wyklętych w Ostrołęce (w organizacji)
    Ul. Traugutta 19
    07410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 512 959 347
    REGON: 36135535000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Świadczenie usługi zastępstwa inwestycyjnego wraz z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: "przebudowa i rozbudowa budynków na cele Muzeum Żołnierzy Wyklętych w Ostrołęce przy ul. Traugutta 19"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności zastępstwa inwestycyjnego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: "przebudowa i rozbudowa budynków na cele Muzeum Żołnierzy Wyklętych w Ostrołęce przy ul. Traugutta 19", zwanego dalej "Inwestycją. Zadaniem Wykonawcy będzie wykonywanie czynności opisanych szczegółowo w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ (OPZ), zgodnie z zawartą umową, której wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W szczególności wykonawca zobowiązany będzie do: a) Wsparcia Zamawiającego w zakresie w jakim będzie to niezbędne, w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych b) Przekazanie wykonawcy robót budowlanych kompletnej dokumentacji projektowej na realizację zadań inwestycyjnych oraz terenu budowy c) Sprawdzanie projektów umów na wykonanie robót budowlanych w podwykonawstwie, na które generalny wykonawca zamierza zawrzeć umowy z podwykonawcami, pod względem zgodności z umową zawartą pomiędzy Inwestorem i generalnym wykonawcą i przekazywanie Wykonawcy generalnemu wszelkich informacji w powyższym zakresie; d) Prowadzenie rejestru podwykonawców i prowadzenie rejestru faktur wystawionych przez podwykonawców dla generalnego wykonawcy wraz z dołączonym protokołem odbioru częściowego i końcowego wykonanych elementów robót e) Prowadzenie rejestru faktur oraz innych dokumentów rozliczeniowych i dowodów księgowych z realizacji zadania inwestycyjnego wystawionych przez generalnego wykonawcę oraz weryfikację tych dokumentów pod względem merytorycznym i rachunkowym; f) bieżący kontakt w imieniu Zamawiającego z projektantem pełniącym nadzór autorski nad realizacją inwestycji; g) Opracowanie ramowego harmonogramu czynności związanych z realizacją Inwestycji związanych z jej realizacją; h) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich działaniach i zdarzeniach na terenie Inwestycji związanych z jej realizacją; i) Przygotowywanie harmonogramu realizacji wydatków inwestycyjnych, o którym mowa w art. 147 ustawy o finansach publicznych j) Sporządzanie informacji o wykorzystaniu środków finansowych w wymaganych terminach k) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie opisanym szczegółowo w umowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74200000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 8000 zł 2. Dopuszczalne formy wadium: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 60b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto bankowe zamawiającego: 53 1090 2590 0000 0001 2372 9915 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną