Przetargi.pl
Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Euroregionalne Centrum Spotkań Gmin Partnerskich - Etap II , realizowanym w Jeżowie Sudeckim przy ul. Krętej 27.

Gmina Jeżów Sudecki ogłasza przetarg

  • Adres: 58-521 Jeżów Sudecki, ul. Długa 63
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 132 254, -255, -257 , fax. 757 132 254, -255, -257
  • Data zamieszczenia: 2012-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeżów Sudecki
    ul. Długa 63 63
    58-521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie
    tel. 757 132 254, -255, -257, fax. 757 132 254, -255, -257
    REGON: 23082168700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Euroregionalne Centrum Spotkań Gmin Partnerskich - Etap II , realizowanym w Jeżowie Sudeckim przy ul. Krętej 27.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt pn. Euroregionalne Centrum Spotkań Gmin Partnerskich - Etap II , realizowany w ramach programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska -Saksonia 2007-2013. Partner Wiodący : Gmina Jeżów Sudecki, Jeżów Sudecki Partner Projektu : Gemeindeverwaltung Vierkirchen, Vierkirchen OT Melaune. Wartość Projektu 971 869,50 euro, w tym ze środków UE z EFRR - 826 089,07 euro. Zarządzanie Projektem obejmuje zakres rzeczowy: a) bieżące kontakty z Instytucją Wdrażającą / Zarządzającą ; b) przygotowanie i finansowe rozliczanie Projektu zgodnie z wymogami Programu Operacyjnego Europejskiej Współpracy Transgranicznej oraz obowiązującymi przepisami krajowymi, w tym między innymi: - przygotowanie i zweryfikowanie (sprawdzenie) poniesionych wydatków pod względem ich poprawności i zgodności z prawem, każdorazowo przed złożeniem wniosku o płatność i wysłaniem dokumentów do sprawdzenia przez właściwego krajowego kontrolera , - sporządzanie wniosków o płatność wraz z załącznikami wymaganymi przez Instytucję Zarządzającą ; - przygotowywanie pism i udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi we wszystkich kwestiach związanych z oceną Projektu przez właściwe instytucje wszelkiego szczebla, - sprawozdawczość finansowa : okresowa, roczna, końcowa ; - jeżeli zajdzie taka konieczność, to przygotowywanie pism i udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi we wszystkich kwestiach związanych z oceną Projektu przez właściwe instytucje wszelkiego szczebla dotyczy również okresu po 31 grudnia 2013 r. tj. po złożeniu końcowego wniosku o płatność wraz ze sprawozdaniem końcowym. c) monitorowanie finansowej realizacji Projektu w oparciu o Harmonogram rzeczowo -finansowy i zatwierdzony budżet ; d) weryfikacja formalna dokumentów księgowych związanych z realizacją Projektu zgodnie z wymogami Unii Europejskiej, w tym : - dokonywanie stosownych adnotacji na opisie dokumentów; e) przygotowywanie harmonogramu składania wniosków o płatność we współpracy z Zamawiającym w oparciu o umowy z wykonawcami; f) przygotowywanie oferty aneksu do Umowy o dofinansowanie i doprowadzenie do jego podpisania ; g) koordynowanie współpracy z Instytucją Zarządzającą w ramach aktualizacji Umowy o dofinansowanie i Harmonogramów Realizacji Projektu, Harmonogramów składania wniosków o płatność; h) systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz informowanie niezwłoczne Zamawiającego oraz Instytucji Zarządzającej o zaistniałych nieprawidłowościach; i) pomiar wartości wskaźników osiągniętych dzięki realizacji Projektu zgodnie z określonymi wskaźnikami monitoringu dla Projektu. j) pobyt w siedzibie Zamawiającego co najmniej raz w miesiącu oraz na każde wezwanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 744210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Sposób realizacji zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jezowsudecki.pl link_BIP zakładka_przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną