Przetargi.pl
Świadczenie usługi zarządzania i nadzoru nad realizacją projektu pt.: „Informatyzacja mazowieckiej służby zdrowia poprzez wsparcie funkcjonowania aptek szpitalnych”

Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-617 Radom, ul. Juliana Aleksandrowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (48) 361 39 00 , fax. (48) 345 11 18, 3451043
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
    ul. Juliana Aleksandrowicza 5
    26-617 Radom, woj. mazowieckie
    tel. (48) 361 39 00, fax. (48) 345 11 18, 3451043
    REGON: 67020935600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi zarządzania i nadzoru nad realizacją projektu pt.: „Informatyzacja mazowieckiej służby zdrowia poprzez wsparcie funkcjonowania aptek szpitalnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją projektu pn.: „Informatyzacja mazowieckiej służby zdrowia poprzez wsparcie funkcjonowania aptek szpitalnych” („Projekt”), tj. w szczególności: - przygotowanie i przeprowadzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zamówień publicznych dialogu technicznego, w tym z uwzględnieniem okoliczności wejścia w życie z dniem 1 stycznia 2021 r. ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (dalej: „nowe Pzp”); - przygotowanie, zgodnie z właściwymi przepisami prawa zamówień publicznych, w tym z uwzględnieniem wejścia w życie z dniem 1 stycznia 2021 r. nowego Ppz, dokumentacji przetargowych tj. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z wymaganymi załącznikami, opisów przedmiotu udzielanych zamówień, projektów umów zawieranych z wykonawcami usług, robót budowlanych, dostaw w celu wykonania Projektu, Wykonawca zobowiązany jest do wyboru stosownego trybu udzielenia zamówień w ww. celu; - udział Wykonawcy w prowadzonych przez Zamawiającego postępowaniach przetargowych, przygotowanych w celu wyboru wykonawców usług, dostaw, robót budowlanych w celu wykonania Projektu, w tym sporządzanie wymaganych w toku prowadzonych postępowań odpowiedzi na pytania wykonawców, wprowadzanie zmian w dokumentacji przetargowej, sporządzanie dokumentów wymaganych dla zgodnego z prawem wprowadzenia i ogłoszenia dokonywanych w dokumentacji przetargowej zmian, do reprezentowania Zamawiającego w postępowaniach przed Prezesem Krajowej Izby Odwoławczej,na posiedzeniach Krajowej Izby Odwoławczej, Sądem właściwym do rozpatrywania środków ochrony prawnej przysługujących wykonawcom w toku prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych wymaganych do realizacji Projektu, do sporządzania odpowiedzi na odwołania wykonawców oraz innych dokumentów niezbędnych/wymaganych w toku postępowań wszczętych na skutek wniesienia środków ochrony prawnej. - zapewnienie zgodności realizacji Projektu z warunkami umowy nr RPMA.02.01.01-14-c704/19-00 o dofinansowanie Projektu („Umowa o dofinansowanie”) - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego („EFRR”), z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Projektem oraz pozostałą dokumentacją projektową, w tym warunkami Studium Wykonalności; - zapewnienie zgodności realizacji Projektu z harmonogramem rzeczowo-finansowym Projektu, stanowiącym integralną część Umowy o dofinansowanie; - zapewnienie zgodności realizacji Projektu z obowiązującymi i mającymi zastosowanie do Projektu przepisami prawa, normami, regulacjami krajowymi i unijnymi; - nadzór i kontrola nad sposobem wykonywania wszelkich działań, czynności, usług i dostaw w ramach Projektu, koordynacja współpracy podmiotów zaangażowanych w realizację Projektu w celu osiągnięcia zaplanowanych produktów i rezultatów Projektu; - identyfikowanie i raportowanie Zamawiającemu ryzyk związanych z realizacją Projektu (w szczególności brak możliwości jego realizacji zgodnie z zapisami wskazanych powyżej dokumentów, wadliwa realizacja Projektu przez wykonawców itp.), wskazywanie możliwych do podjęcia działań zaradczych, naprawczych; - wykonywanie wszelkich wymaganych Umową o dofinansowanie, wymaganych przez Instytucję Zarządzającą i/lub Instytucję Pośredniczącą czynności sprawozdawczych, kontrolnych, do udzielania wszelkich wymaganych przez przedmiotowe instytucje wyjaśnień, dokumentów, informacji w zakresie wynikającym z Umowy o dofinansowanie, obowiązujących przepisów prawa; - sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, finansowych, księgowych w ramach rozliczania Projektu, na warunkach określonych w Umowie o dofinansowanie oraz wszelkiej innej dokumentacji niezbędnej do realizacji Projektu zgodnie z ww. Umową i przepisami prawa; - sporządzenie Wniosku o płatność końcową w sposób gwarantujący zatwierdzenie przedmiotowego dokumentu przez Instytucję Zarządzającą, Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania wszelkich działań, udzielania wszelkich wyjaśnień, informacji sporządzania dokumentów wymaganych przez Instytucję Zarządzającą aż do ostatecznego zatwierdzenia Wniosku o płatność końcową przez Instytucję Zarządzającą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72221000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Ofertę stanowi Formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiacego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z następującymi dokumentami: a) Kryterium pozacenowe – Dodatkowe doświadczenie zawodowe personelu wykonawcy sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 3. Wraz z ofertą powinny być złożone: a) oświadczenia dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania (sporzdzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2b) oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu (sporzdzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a) b) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a utawy PZP w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w oryginale); c) dokument potwierdzający zasady reprezentacji wykonawcy o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych; d) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodnośc z oryginałem przez notariusza), udzielone przez osoby umocowane do działania w imieniu Wykonawcy; odpowiadające wymaganiom określonym w lit. ( e) poniżej. e) w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia: - wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników. - określenie zakresu pełnomocnictwa, - podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach