Przetargi.pl
Świadczenie usługi z zakresu utrzymania porządku i czystości na targowisku przy ul. Seminaryjskiej w Kielcach

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 25-619 Kielce, ul. Młoda 28
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3450781 , fax. 041 3451494
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o.
    ul. Młoda 28 28
    25-619 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3450781, fax. 041 3451494
    REGON: 29041646000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi z zakresu utrzymania porządku i czystości na targowisku przy ul. Seminaryjskiej w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi z zakresu utrzymania porządku i czystości na targowisku przy ul. Seminaryjskiej w Kielcach o powierzchni ok. 23 100,00 m2 tj.: - codzienne ( 7 dni w tygodniu)dokładne i solidne sprzątanie Targowiska po zakończeniu handlu, - codzienne sprzątanie i nadzorowanie czystości na terenie Targowiska w godzinach szczytu handlowego tj. w godz. 7.00-14.00 ze szczególnym uwzględnieniem sektora nr 6 - warzywa, na bieżąco porządkowanie terenu, - opróżnianie koszy umieszczonych na terenie Targowiska, kilkakrotnie w ciągu dnia i dbałość o utrzymanie ich w czystości, - nadzorowanie i sprzątanie terenu szkoły ze śmieci przy granicy z targowiskiem ( w odległości do 5m od ogrodzenia), - sprzątanie w pierwszej kolejności parkingów wokół Targowiska i szczególny nadzór nad utrzymaniem ich w czystości, - zgrabianie i utrzymanie liści zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym - koszenie trawy przy ogrodzeniu wokół Targowiska w zależności od potrzeb - ugniatanie śmieci w kontenerach, -oddzielenie kartonów, pudełek i skrzynek od masy śmieci i bezwzględny zakaz umieszczania ich w kontenerach, - zabezpieczanie i zapobieganie wydostawaniu się śmieci z Targowiska na ul. Tarnowska(np. przy silnych wiatrach) - czyszczenie kratek ściekowych na terenie Targowiska przynajmniej 2 razy w tygodniu ( w razie potrzeby częściej) i przeprowadzanie ich dezynfekcji, - wyrywanie chwastów na stanowiskach handlowych i ciągach pieszych, - okresowe czyszczenie kanalizacji ze szczególnym uwzględnieniem czyszczenia po ulewach (nanosy), - w okresie zimowym odśnieżanie terenu targowiska zależnie od opadów śniegu ( w różnych godzinach zarówno dziennych jak i nocnych ),wywożenie śniegu z terenu Targowiska, posypywanie odpowiednimi preparatami lub piaskiem całego terenu, ze szczególnym uwzględnieniem schodów, - odśnieżanie dachów, usuwanie nawisów i sopli, - czyszczenie dachów w okresie poza zimowym ze śmieci i narzuconych przedmiotów - doraźne wykonywanie prac porządkowych wynikających z określonych sytuacji ( np. rozlanie, rozsypanie, potłuczenie) - pełna odpowiedzialność za utrzymanie czystości na terenie Targowiska, - współpraca z Biurem Obsługi Targowiska, - odpowiedzialność cywilno-prawna za wydarzenia powstałe w wyniku niewłaściwego wykonania prac porządkowych, nie odśnieżania bądź nie posypywania zabezpieczającego przez nieszczęśliwym wypadkiem - Usługa utrzymania czystości będzie wykonywana przez co najmniej 6 pracowników wykonawcy. - Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonywania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. - Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrywania się we własnym zakresie w sprzęt i środki niezbędne do wykonywania prac, o których mowa w umowie. - Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność cywilno-prawną za wydarzenia powstałe w wyniku niewłaściwego wykonywania prac porządkowych oraz nie odśnieżanie bądź nieposypanie terenu zabezpieczające przed nieszczęśliwym wypadkiem. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu wizji. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 PLN ( słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 Ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. nr 109, poz.1158, z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota wymieniona w/w pkt powinna być wpłacona przelewem na konto: BGK OK nr 22 1130 1192 0027 6099 5620 0001 tytułem: Wadium - przetarg na Sprzątanie Seminaryjskiej Innych form wniesienia wadium zamawiający nie dopuszcza!!!

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk-kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach