Przetargi.pl
Świadczenie usługi z zakresu dozoru w zakładach Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 25-619 Kielce, ul. Młoda 28
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3450781 , fax. 041 3451494
  • Data zamieszczenia: 2013-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o.
    ul. Młoda 28 28
    25-619 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3450781, fax. 041 3451494
    REGON: 29041646000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk-kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi z zakresu dozoru w zakładach Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi z dozoru na targowisku przy ul. Seminaryjskiej w Kielcach oraz w Centrum Handlowym przy ul. Planty 11. 1.1. Zadanie 1 (część 1) - Świadczenie usługi z zakresu dozoru na Targowisku Miejskim przy ul. Seminaryjskiej w Kielcach: Powierzchnia Targowiska Miejskiego ok. 23 000,00 m2 Dozór w każdy dzień tygodnia w godzinach 15.00-7.00. W zakres czynności na Targowisku Miejskim przy ul. Seminaryjskiej w Kielcach wchodzi: - dozór terenu; - ochrona obiektu i mienia znajdującego się na terenie targowiska, informowanie zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach; - systematyczne patrolowanie terenu szczególnie w godzinach nocnych; - zapewnienie zakazu wjazdu na teren Targowiska pojazdów po zamknięciu targu; - zapewnienie zakazu wstępu na teren Targowiska osobom nieuprawnionym po godzinach zamknięcia targu; - zamykania bram, furtek; - niezwłoczne powiadamianie przedstawiciela Zamawiającego w razie usiłowania dokonania lub dokonania kradzieży, włamania, napadu dewastacji mienia, innego czynu przestępczego w stosunku do mienia; - niezwłoczne powiadomienie przedstawiciela Zamawiającego w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku na terenie obiektu; - prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko pełniącego służbę, godziny pełnienia służby, notatkę z przebiegu dyżuru w tym spostrzeżenia w zakresie ochrony obiektu, -podejmowanie innych czynności niezbędnych do ochrony osób i mienia, które wynikają w trakcie realizacji umowy. 1.2. Zadanie 2 (część 2) - Świadczenie usługi z zakresu dozoru w CENTRUM HANDLOWYM przy ul. Planty 11 w Kielcach Centrum Handlowe przy ul. Planty 11 to budynek dwukondygnacyjny o powierzchniach: wewnętrzna wynosi około 1100,00 m2 oraz zewnętrzna wynosi około 2000,00 m2. Dozór w godzinach: - od 16.00 do 10.00 w dni robocze; - sobota , niedziela -całodobowo; W zakresie czynności w Centrum Handlowym przy ul. Planty 11 w Kielcach wchodzi: - dozorowanie wewnątrz budynku i jego najbliższe otoczenie, oraz parking za obiektem, szczególnie w godzinach nocnych i dniach wolnych od pracy oraz niedopuszczanie do przebywania terenie zakładu osób nieuprawnionych po godzinach pracy; - ochrona obiektu i mienia, dozór terenu zgodnie z zapewnieniem najlepszego praktyki; - prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko pełniącego służbę, godziny; pełnienia służby, notatkę z przebiegu dyżuru w tym spostrzeżenia w zakresie ochrony obiektu - otwieranie(godz.10.00) oraz zamykanie (godz.19.00) drzwi wejściowych; - nadzór nad kluczami od pomieszczeń; - natychmiastowe informowanie o każdej zaistniałej kradzieży, pożarze, wypadku itp. odpowiednie służby oraz kierownictwo CH planty, - włączanie i wyłączanie oświetlenia - stałe monitorowanie sygnału z kamer zainstalowanych na zewnątrz budynku i ppoż. ochrony obiektu, -podejmowanie innych czynności niezbędnych do ochrony osób i mienia, które wynikają w trakcie realizacji umowy. 2. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu wizji. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. 5. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników lub osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: - część I - 1 000,00 PLN( słownie: tysiąc złotych) -część II - 1 000,00 PLN( słownie: tysiąc złotych) Jeżeli wykonawca składa ofertę na 2 części, to wadium powinno być sumą tych części przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk-kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach