Przetargi.pl
„Świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych z Oddziału ZUS w Lublinie oraz podległych Oddziałowi terenowych jednostek organizacyjnych”

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-601 Lublin, ul. Tomasza Zana
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 357 402 , fax. 815 357 402
  • Data zamieszczenia: 2019-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
    ul. Tomasza Zana
    20-601 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 357 402, fax. 815 357 402
    REGON: 17756004420000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych z Oddziału ZUS w Lublinie oraz podległych Oddziałowi terenowych jednostek organizacyjnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 144 000 euro, jest usługa wywozu stałych odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych zwanych dalej „odpadami” z obiektów Oddziału ZUS w Lublinie przy ul. Tomasza Zana 36,38C oraz z podległych Oddziałowi terenowych jednostek organizacyjnych. 1.1. Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy): • CPV 90.51.10.00 – 2 Usługi wywozu odpadów • CPV 90.51.20.00 – 9 Usługi transportu odpadów • CPV 90.50.00.00 – 2 Usługi związane z odpadami 1.2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 nw. części, opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ (OPZ) i dopuszcza składanie ofert na dowolną ilość części: • część I pn. „Usługa wywozu stałych odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych z obiektów Oddziału ZUS w Lublinie przy ul. Tomasza Zana 36,38C”; • część II pn. „Usługa wywozu stałych odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych z Biura Terenowego ZUS w Parczewie przy ul. Plac Wolności 7”; • część III pn. „Usługa wywozu stałych odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych z Inspektoratu ZUS w Białej Podlaskiej przy ul. Sadowej 23”; • część IV pn. „Usługa wywozu stałych odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych z Inspektoratu ZUS w Puławach przy ul. Lubelskiej 20”; • część V pn. „Usługa wywozu stałych odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych z Inspektoratu ZUS w Kraśniku przy ul. Ks. J. Popiełuszki 3A; • część VI pn. „Usługa wywozu stałych odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych z Biura terenowego ZUS w Łęcznej przy ul. Obrońców Pokoju 5” Uwaga: Wszystkie postanowienia OGŁOSZENIA dotyczą każdej z 6. części zamówienia chyba, że treść postanowienia stanowi inaczej. 2. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane od daty zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od 01.07.2019 r. do 30.06.2023r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium, wyłącznie w części I zamówienia, w kwocie: 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysięcy 00/100) na warunkach opisanych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. 2018 poz. 992 ) oraz aktualny dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta, Burmistrza lub Prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018 r. poz.1986 ), w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć wraz z ofertą: 1. Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru – załącznik nr 1.1 -1.6 do SIWZ ; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. III. 3; 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wg załącznika nr 2a do SIWZ), o którym mowa w pkt. III.3; 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy; 5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum), zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składając jedną ofertę dołączają do niej pełnomocnictwo w tym zakresie (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 6. Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) dla osoby podpisującej ofertę, zobowiązani są również złożyć wraz ofertą inni wykonawcy, jeżeli osoba ta nie jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy w dokumencie rejestrowym; 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 2 i 3, składa z mocy art. 25a ust. 6 ustawy, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 8. Oświadczenie z RODO (wg załącznika nr 7 do SIWZ); 9. Zaleca się również, w przypadku składania oferty na część I zamówienia, złożyć potwierdzenie wniesienia wadium (dotyczy innej formy wniesienia wadium niż pieniądz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach