Przetargi.pl
Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z budynku internatu WAM w Dęblinie i 2 budynków mieszkalnych Nr 3 i Nr 4 w Jawidzu-gmina Niemce

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-309 Lublin, ul. Łęczyńska 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7462209 , fax. 081 7462209 w. 123
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie
    ul. Łęczyńska 1 1
    20-309 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7462209, fax. 081 7462209 w. 123
    REGON: 01126394600346
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Państwowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z budynku internatu WAM w Dęblinie i 2 budynków mieszkalnych Nr 3 i Nr 4 w Jawidzu-gmina Niemce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z budynku internatu WAM w Dęblinie i 2 budynków mieszkalnych Nr 3 i Nr 4 w Jawidzu- gmina Niemce. 1.W skład obowiązków Wykonawcy wchodzą: - zabezpieczenie właściwej ilości pojemników na odpady o pojemności 1,1 m3, - zastępowanie zużytych w sposób naturalny pojemników nowymi, - wywożenie odpadów z pojemników z częstotliwością wywozu dostosowaną do bieżących potrzeb (1,1 m3), w tym odpadów luzem w przypadku przepełnienia pojemników wraz z uprzątnięciem altanki śmietnika, - odstawianie opróżnionych pojemników na miejsce ich postoju, - bieżące utrzymywanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym, - świadczenie usług z należytą starannością, - oznaczenie obsługiwanych punktów gromadzonych odpadów poprzez umieszczenie na nich nazwy ( logo) oraz numeru telefonu wykonawcy, - prowadzenie w zakresie obowiązującej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. nr 236 poz. 2008) selektywnego zbierania i odbierania odpadów komunalnych. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany stanu faktycznego i prawnego nieruchomości (np. powstanie Wspólnoty Mieszkaniowej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust 1 uPzp, oraz którzy posiadają: 1) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (dot. odpadów z grupy 20 katalogu odpadów określonych w Rozp. Min. Środowiska z 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów), o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. nr 132 poz. 622 z poźn. zm.) na obszarze świadczenia usługi. 2) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (dot. odpadów z grupy 20 katalogu odpadów określonych w Rozp. Min. Środowiska z 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów) o którym mowa w art. 28 ust. 2 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poz. 628 z późn. zm.) na obszarze świadczenia usługi. Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów w systemie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór zawarty jest w załączniku b) do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa zezwolenia potwierdzające jego uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie odbierania i transportu odpadów. 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty określone w ust 1 pkt 4 wykonawcy składają wspólnie, a dokumenty określone w ust. 1 pkt 1, 2 i 3 składa każdy z wykonawców, 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 składają odpowiednie dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane; 4. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika. 5. Wspólnicy spółki cywilnej uważani są za wykonawców składających ofertę wspólną i dotyczą ich powyższe zapisy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach